14.5.19

ΚΑΛΑΜΑΤΑ: Προκρίθηκαν στη Μαθητική Ρομποτική 3 σχολεία

Τρεις ομάδες από τη Μεσσηνία προκρίθηκαν στην τελική φάση της αξιολόγησης, του 1ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Physical Computing Ανοιχτών Τεχνολογιών. Συμμετέχουν ομάδες από όλη την Ελλάδα, αποτελούμενες από μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου,
Οι ομάδες είναι:
Η
RAILMAKERS με μαθητές από το 17ο δημοτικό σχολείο Καλαμάτας που έφτιαξαν μια αυτόματη διάβαση τραίνου. (Περισσότερα για το έργο τους θα βρείτε: https: //github.com/ jomihal/Automatic-Rail-way-crossing
Η ROBOTUINERS με μαθητές από το 4ο Γυμνάσιο Καλαμάτας που έφτιαξαν ένα ρομποτάκι που χορεύει. (Περισσότερα υπάρχουν στο: https://github.com/dikaloger/dancing-robotuino
Η Ομάδα Ανοιχτών Τεχνολογιών του Κέντρου Ρομποτικής Καλαμάτας που παρουσιάζει συσκευή υποβοήθησης για άτομα με προβλήματα όρασης. Το έργο τους υπάρχει στη διεύθυνση: https://github.com/tkleisas/roboticsblindaid
Η τελική διαδικασία αξιολόγησης έχει ξεκινήσει για τα 84 έργα των ομάδων από όλη την Ελλάδα, που έφτασαν στην τελική φάση και θα ολοκληρωθεί το αμέσως επόμενο διάστημα. Στο διαγωνισμό δήλωσαν συμμετοχή σχολεία και ομάδες από όλη την Ελλάδα.
Στόχοι του διαγωνισμού είναι:
Να προωθηθεί η υπολογιστική σκέψη, στους μαθητές κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας.
Να εξοικειωθούν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές με σύγχρονα μοντέλα εκπαίδευσης βασισμένα στην προσέγγιση
S.T.E.A.M. (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) και στη μαθητοκεντρική προσέγγιση της γνώσης
Να βοηθήσει το σχολείο να ανοιχτεί προς την κοινωνία μέσα από τις δράσεις που θα κληθούν οι μαθητές να υλοποιήσουν, οι οποίες διερευνούν λύσεις σε προβλήματα του σχολείου τους, της τοπικής οικονομίας ή του γενικότερου κοινωνικού συνόλου.
Να αναπτύξει τις ικανότητες των μαθητών, την ενθάρρυνση της μαθητικής πρωτοβουλίας, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, της υπολογιστικής σκέψης και της δημιουργικότητας των μαθητών.
Να αναπτύξει την προσωπικότητα του μαθητή, την αυτοεκτίμηση, την αυτοπεποίθηση, την δημιουργικότητα και την αυτοαντίληψη μέσα από ομαδο-συνεργατικές μεθόδους διδασκαλίας.