4.9.19

Πόσο στοίχισε ο (άμισθος) Στέλιος Παππάς του ΟΑΣΘ;

Αυτό το διάστημα η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών (που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη – λόγω ΔΕΘ) ασχολείται με τρία θέματα: πρώτον, πώς μπορεί να κινήσει όσο το δυνατόν περισσότερα λεωφορεία έως ότου αγοράσει η κυβέρνηση καινούργια (ίσως ύστερα από δύο χρόνια), δεύτερον, τι θα συμβεί στα εφετινά εγκαίνια της ΔΕΘ με το μετρό και, τρίτον, πόσο ακριβώς στοίχισε ο μέχρι προσφάτως επικεφαλής του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς (πατήρ του Νίκου Παππά), ο οποίος ήταν… άμισθος.
Θα πείτε, στοιχίζουν και οι άμισθοι; Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά:
Στις 19 Αυγούστου που άλλαξε η διοίκηση Στέλιου Παππά βρίσκονταν σε λειτουργία 213 λεωφορεία.
Στις 3 Σεπτεμβρίου με την καινούργια διοίκηση λειτουργούσαν (με ασφάλεια) 279 λεωφορεία. Θαύμα; θα αναρωτηθείτε.
Οχι βεβαίως, αφού έγινε δουλειά ώστε να επαναχρησιμοποιηθούν λεωφορεία τα οποία η προηγούμενη διοίκηση τα έβγαζε άχρηστα…
Οσον αφορά το μετρό Θεσσαλονίκης, την Τρίτη υπήρξε επιτόπια έρευνα του υπουργού Κώστα Καραμανλή στον σταθμό Βενιζέλου. Τον θυμάστε;
Είναι αυτός ο σταθμός στον οποίο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε εγκαινιάσει τους… μουσαμάδες. Διαπιστώθηκε πως από τότε δεν έγινε τίποτε. Στην πραγματικότητα δεν έγινε τίποτε τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Μαθαίνω ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην ομιλία του θα ανακοινώσει την τελική λύση για τον σταθμό Βενιζέλου και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την εκτέλεση του έργου.
Από το υπουργείο Υποδομών μού λένε ότι μπορεί ο Στέλιος Παππάς να ήταν όντως άμισθος αλλά στοίχιζε στον ΟΑΣΘ.
Τι ακριβώς δεν ξέρω.
Η έρευνα που άρχισε θα δείξει και θα σας ενημερώσω (μόλις μάθω) πάραυτα.


Βηματοδότης