1.11.19

Ξενοδοχεία: Η εμπειρία φιλοξενίας γίνεται… High-Tech

Τους τρόπους με τους οποίους η διαμονή στα ξενοδοχεία μετατρέπεται σε μια εμπειρία hands-free με τη βοήθεια της τεχνολογίας, παρουσιάζει η εταιρία διαχείρισης real estate και επενδύσεων, JLL.
Ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο εισάγουν έξυπνες συσκευές, ρομπότ και φωνητικούς βοηθούς με σκοπό να διευκολύνουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, ενώ αυτές οι υπηρεσίες θεωρούνται ως ένας τρόπος διατήρησης των επισκεπτών.
Δείτε μερικές εφαρμογές των νέων τεχνολογιών που εξαπλώνονται ραγδαία στα ξενοδοχεία…
1. Τσεκ ιν | Τα αυτοεξυπηρετούμενα kiosk στο τσεκ ιν, παρόμοια με αυτά των αεροδρομίων, εξαπλώνονται και στα ξενοδοχεία και οι μεγάλοι χώροι υποδοχής του ξενοδοχείου αντικαθίσταται από κοινωνικούς χώρους.
Για παράδειγμα, οι Hilton και Marriott, έχουν προχωρήσει ένα βημα πιο κάτω προσφέροντας τσεκ ιν από το κινητό. Η Hilton προσφέρει επίσης επιλογή δωματίου από ψηφιακή κάτοψη καθώς και συγκεκριμένες υπηρεσίες προσωποποιώντας τη διαμονή.
2. Είσοδος στο δωμάτιο | Τα ψηφιακά κλειδιά μέσω κινητού αντικαθιστούν τις πλαστικές κάρτες ως μηχανισμός εισόδου στο δωμάτιο. Οι Hilton και Marriott υιοθέτησαν αυτή την προσέγγιση σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιό τους. Επίσης, η Starwood δοκιμάζει την τεχνολογία beacon, με την οποία η πόρτα ανοίγει μόλις ο επισκέπτης βρεθεί κοντά στο δωμάτιο, εφόσον έχει μαζί του το κινητό.
3.  Προσαρμογή ρυθμίσεων άνεσης | Το τάμπλετ θεωρείται απαραίτητη συσκευή για την προσαρμογή του φωτισμού, των κουρτινών, της τηλεόρασης κτλ. Οι επισκέπτες μπορούν να παραγγείλουν στο δωμάτιο χωρίς να χρειάζεται να τηλεφωνήσουν, να ξεκλειδώνουν την πόρτα εάν κάποιος χτυπά, ή να αλλάζουν την κατάσταση δωματίου σε «μην ενοχλείτε», πατώντας μερικά κουμπιά στο τάμπλετ.
Ακόμα, μπορούν να βλέπουν τηλεοπτικά προγράμματα μέσω του ξενοδοχείου, ή να έχουν πρόσβαση στο Netflix ή σε podcasts, καθώς και να ελέγχουν το σύστημα ήχου και την τηλεόραση του δωματίου.
4. Πληροφορίες και αιτήματα | Οι εταιρίες διαχείρισης ξενοδοχείων υιοθετούν την φωνητική τεχνολογία που επιτρέπει στους επισκέπτες να χρησιμοποιούν εντολές ώστε να λαμβάνουν τις υπηρεσίες που θέλουν. Σε επιλεγμένα ξενοδοχεία Marriott οι επισκέπτες μπορούν να ζητούν, για παράδειγμα, πετσέτες ή προτάσεις εξορμήσεων, με τον τρόπο αυτό.
5. Φιλοξενία | Από το πρώτο ρομπότ στα ξενοδοχεία, το Henn-na, στην Ιαπωνία,  τα ρομπότ σήμερα συνεχίζουν να έχουν μέλλον στον ξενοδοχειακό κλάδο.
Σε ξενοδοχεία του Λας Βέγκας, όπως το Vdara Hotel & Spa, τα ρομπότ μεταφέρουν σνακ στα δωμάτια, ενώ σε άλλα είδη όπως πετσέτες στην πισίνα κτλ.
Επίσης βοηθούν στην εξοικονόμηση δυνάμεων στο ανθρώπινο προσωπικό, αλαφρύνοντάς το από καθήκοντα όπως μεταφορά αποσκευών κτλ.


tornosnews.gr