Ελέγχους σε ιστοσελίδες επιχειρήσεων που πωλούν τρόφιμα μόνο μέσω
ηλεκτρονικού εμπορίου διενεργεί ο ΕΦΕΤ, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων
του και με γνώμονα την προστασία των συμφερόντων των καταναλωτών.
Όπως αναφέρει ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων σε ανακοίνωση του:
“Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο αυτό, οφείλουν να παρουσιάζουν στα μέσα που υποστηρίζουν την πώληση από απόσταση, όλες τις υποχρεωτικές πληροφορίες για τα τρόφιμα που πωλούν. Εξαίρεση αποτελεί η ημερομηνία διατηρησιμότητας, η οποία θα πρέπει να παρέχεται κατά την παράδοση.
Οι καταναλωτές θα ήταν χρήσιμο να διαβάζουν προσεκτικά τις πληροφορίες που παρέχονται για κάθε προϊόν στο διαδίκτυο και να επιβεβαιώνουν ότι το προϊόν που παραλαμβάνουν ανταποκρίνεται σε αυτό που παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος καθώς και στις απαιτούμενες προδιαγραφές ασφάλειας τροφίμων.
Σε κάθε περίπτωση που διαπιστώνονται παραβάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο των τροφίμων, οι καταναλωτές καλούνται να επικοινωνούν με τον ΕΦΕΤ στο τηλέφωνο 11717".
“Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο αυτό, οφείλουν να παρουσιάζουν στα μέσα που υποστηρίζουν την πώληση από απόσταση, όλες τις υποχρεωτικές πληροφορίες για τα τρόφιμα που πωλούν. Εξαίρεση αποτελεί η ημερομηνία διατηρησιμότητας, η οποία θα πρέπει να παρέχεται κατά την παράδοση.
Οι καταναλωτές θα ήταν χρήσιμο να διαβάζουν προσεκτικά τις πληροφορίες που παρέχονται για κάθε προϊόν στο διαδίκτυο και να επιβεβαιώνουν ότι το προϊόν που παραλαμβάνουν ανταποκρίνεται σε αυτό που παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος καθώς και στις απαιτούμενες προδιαγραφές ασφάλειας τροφίμων.
Σε κάθε περίπτωση που διαπιστώνονται παραβάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο των τροφίμων, οι καταναλωτές καλούνται να επικοινωνούν με τον ΕΦΕΤ στο τηλέφωνο 11717".