ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ έχει μετά την θετική εξέλιξη για το κτίριο του ΟΣΕ που παραχωρείται στο Δήμο Τριφυλίας, η εξέλιξη για το σιδηροδρομικό δίκτυο. Ωστόσο στην συνάντηση του Περιφερειάρχη κ. Νίκα με τον εκπρόσωπο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τέθηκε μόνο το θέμα του τρένου για το Κόρινθος-Ναύπλιο.
Ούτε κουβέντα για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Μεσσηνίας το οποίο έχει εγκαταλειφθεί παρότι και ο Δήμος Καλαμάτας πήρε την χρήση του κτιρίου του ΟΣΕ.
Ούτε κουβέντα έστω τουριστικό τρένο καθώς το ενδιαφέρον των Ευρωπαίων ταξιδιωτών είναι τεράστιο, για την σύνδεση αρχαιολογικών τόπων και μνημείων από Αρχαία Ολυμπία, Περιστεριά, Ελληνικά, Αρχαία Μεσσήνη.
Ούτε κουβέντα ακόμα για προαστιακό σιδηρόδρομο ανάμεσα στην Καλαμάτα και Μεσσήνη το οποίο είχε τεράστιο ενδιαφέρον με προφανή ανταπόκριση από το επιβατικό κοινό.
Ούτε κουβέντα για χάραξη έστω ως τον Πύργο-Καλονερό όπως το ζητά επίμονα η περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας μαζί με Δήμους της Ηλείας και της Αχαίας, όταν οι γειτονικές χώρες διαθέτουν ηλεκτρικά τρένα...
Είναι ώριμο το αίτημα πλέον για την αναγέννηση του δικτύου του ΟΣΕ ως φθηνό, εναλλακτικό, ασφαλές μέσον, εκτός αν υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που υποστηρίζονται από τους πολιτικούς φορείς μόνο οι αυτοκινητόδρομοι. Είναι τελικά ανάγκη η Νοτιοδυτική Πελοπόννησος να προχωρήσει μπροστά πριν χάσει το τελευταίο τρένο της ανάπτυξης...
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
Ούτε κουβέντα για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Μεσσηνίας το οποίο έχει εγκαταλειφθεί παρότι και ο Δήμος Καλαμάτας πήρε την χρήση του κτιρίου του ΟΣΕ.
Ούτε κουβέντα έστω τουριστικό τρένο καθώς το ενδιαφέρον των Ευρωπαίων ταξιδιωτών είναι τεράστιο, για την σύνδεση αρχαιολογικών τόπων και μνημείων από Αρχαία Ολυμπία, Περιστεριά, Ελληνικά, Αρχαία Μεσσήνη.
Ούτε κουβέντα ακόμα για προαστιακό σιδηρόδρομο ανάμεσα στην Καλαμάτα και Μεσσήνη το οποίο είχε τεράστιο ενδιαφέρον με προφανή ανταπόκριση από το επιβατικό κοινό.
Ούτε κουβέντα για χάραξη έστω ως τον Πύργο-Καλονερό όπως το ζητά επίμονα η περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας μαζί με Δήμους της Ηλείας και της Αχαίας, όταν οι γειτονικές χώρες διαθέτουν ηλεκτρικά τρένα...
Είναι ώριμο το αίτημα πλέον για την αναγέννηση του δικτύου του ΟΣΕ ως φθηνό, εναλλακτικό, ασφαλές μέσον, εκτός αν υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που υποστηρίζονται από τους πολιτικούς φορείς μόνο οι αυτοκινητόδρομοι. Είναι τελικά ανάγκη η Νοτιοδυτική Πελοπόννησος να προχωρήσει μπροστά πριν χάσει το τελευταίο τρένο της ανάπτυξης...
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ