4.12.19

Τα είδη make up ειχαν αύξηση 600%

Δεν ήταν μόνο τα ηλεκτρικά ή τα ηλεκτρονικά (κινητά, τηλεοράσεις κλπ) που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού την περασμένη "μαύρη Παρασκευή". 
Ήταν και οι on lines παραγγελίες φαρμακείων.
Σε σύγκριση με τις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου η κατηγορία που ξεχώρισε στην προτίμηση των καταναλωτών ήταν τα προϊόντα make up (+600%). Πολύ μεγάλη ανάπτυξη πωλήσεων παρατηρήθηκε και στα προϊόντα φροντίδας ματιών (+407%), καθαρισμού προσώπου (+373%), αντιγήρανσης (+362%) και στις ενυδατικές κρέμες (+352%). 
Ακόμη, το μέσο καλάθι στις παραγγελίες ήταν αυξημένο κατά 8,5% σε σχέση με τις υπόλοιπες μέρες του έτους και διαμορφώθηκε στα 44,20 Ευρώ με το ΦΠΑ.
Από τα παραπάνω φαίνεται πως η Black Friday έχει καταφέρει σε λίγα μόλις χρόνια από την εμφάνισή της στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο των ηλεκτρονικών φαρμακείων να εξελιχθεί στη σημαντικότερη καταναλωτική ημέρα του χρόνου. 
Οπως αναφέρει το ethnos.gr, και σύμφωνα με τα στοιχεία, o συνολικός τζίρος των ηλεκτρονικών φαρμακείων την Black Friday αυξήθηκε κατά 210% συγκριτικά με τις τέσσερις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου (ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το 2018 ήταν 153%) με 180 από συνολικά 287 ηλεκτρονικά φαρμακεία, να πραγματοποιούν προωθητικές ενέργειες.