19.3.20

Πότε και πως πληρώνουμε ΔΕΗ

Περιοριστικά μέτρα για τις συναλλαγές με τους πελάτες τους, που απαιτούν φυσική παρουσία, έχουν λάβει οι μεγάλες ενεργειακές εταιρείες και κυρίως οι δημόσιες, οι οποίες εξυπηρετούν από δεκάδες χιλιάδες έως και εκατομμύρια καταναλωτών. Το Euro2day.gr συγκέντρωσε σε έναν μίνι-οδηγό τους νέους όρους και τρόπους που εφαρμόζουν για την παροχή των υπηρεσιών προς τα νοικοκυριά και τα φυσικά πρόσωπα.
Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη ΔΕΗ, με τους περίπου 6,5 εκατομμύρια πελάτες τους και με τη συντριπτική τους πλειοψηφία να έχει συνηθίσει επί χρόνια την επίσκεψη στα σημεία πώλησης και την πληρωμή των λογαριασμών στα ταμεία της επιχείρησης. Έτσι, η δημόσια εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα 112 καταστήματά της θα παραμείνουν ανοικτά μόνο για την πληρωμή των λογαριασμών ρεύματος και με ελεγχόμενη προσέλευση των πελατών. Μάλιστα σε αυτά εισέρχονται 5 άτομα κάθε φορά, ενώ τα στοιχεία τους θα καταγράφονται, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα ιχνηλάτησης σε περίπτωση κρούσματος.
Παράλληλα η δημόσια εταιρεία συνιστά στους πελάτες να εξυπηρετούνται από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στο   https://www.dei.gr/contact και να προτιμήσουν τις ηλεκτρονικές πληρωμές χωρίς καμία επιπλέον χρέωση από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ, στον σύνδεσμο https://www.dei.gr/epayment.
Ειδικά μέτρα έλαβε και ο ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας) ο οποίος έχει υπό την κυριότητά του 7,4 εκατομμύρια παροχές, τη μέση και τη χαμηλή τάση.
Μάλιστα καλεί τους πελάτες να απευθύνονται στο 24ωρο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 (ή 211 1900 500) ή εναλλακτικά τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής τους, που είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της εταιρείας. (www.deddie.gr)
Επιπλέον, για την περίπτωση βλάβης, εκτός από το 11500, οι πελάτες μπορούν να δηλώσουν το πρόβλημα ηλεκτροδότησης του ακινήτου τους και στη διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ (Online Δήλωση Βλάβης).
Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη -όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή και υπογραφή-, ο Διαχειριστής παρέχει τη δυνατότητα προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία (Σημεία Εξυπηρέτησης).
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι τα καταστήματα του ΔΕΔΔΗΕ θα δέχονται το κοινό για τις υπηρεσίες που προϋποθέτουν φυσική παρουσία, μόνο εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση και προγραμματισμένο ραντεβού.