Στη δημιουργία ειδικής καμπάνιας που στοχεύει στην προβολή των ξενοδοχείων της αλυσίδας τόσο στην Ελλάδα αλλά και στις υπόλοιπες χώρες ευθύνης του Ελληνικού γραφείου, προχώρησε το γραφείο της διεθνούς ξενοδοχειακής αλυσίδας «Μπεστ Ουέστερν» (Best Western) στην Ελλάδα, με αφορμή τη βράβευση της «Μπεστ Ουέστερν Ιντερνάσιοναλ» (Best Western International) από την ένωση αυτοκινητιστών των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η προβολή θα πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις 70 μεμονωμένες λέσχες σε ΗΠΑ και Καναδά καθώς και τις 32 Ευρωπαϊκές λέσχες αυτοκινητιστών και θα διαρκέσει μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2010. Στην ανακοίνωση σημειώνεται επίσης ότι το 2009, οι διανυκτερεύσεις που πραγματοποιήθηκαν από το επιγραμμικό σύστημα κρατήσεων της Best Western μέσω των συγκεκριμένων πελατών για την Ελλάδα κάλυψαν το 10% των συνολικών διανυκτερεύσεων ενώ ήδη το α’ εξάμηνο του 2010 κινούνται με αυξητική τάση της τάξης του 11%.-