Τέλος του 2015 αναμένεται να παραδοθεί πλήρως στους οδηγούς η
εθνική οδός Κορίνθου – Πατρών. Σταδιακά μέσα στο επόμενο έτος θα
παραδίδονται τμηματικά αποστάσεις, αρχής γενομένης από την επόμενη
άνοιξη όταν και αναμένεται να παραδοθούν περίπου 30 χιλιόμετρα του
δρόμου.
Υπολογίζεται πως για να διανύσουν το τμήμα αυτό της Ολυμπίας Οδού, οι οδηγοί θα χρειάζονται κατά μέσο όρο 50 λεπτά, και άρα θα κερδίσουν περίπου 15 έως 20 λεπτά, από ότι ισχύει σήμερα.
Στο τμήμα Κόρινθος – Πάτρα κατασκευάζονται σήμερα πάνω από 16 χιλιόμετρα 14 διαφορετικών σηράγγων, από τις οποίες η μεγαλύτερη έχει μήκος 4.033 μέτρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε η ΝΕΡΙΤ, με την παράδοση του έργου θα τεθεί σε ισχύ ακόμα ένας σταθμός διοδίων στα Νικολαίικα Αιγίου και οι οδηγοί από την Κόρινθο ως την Πάτρα θα πληρώνουν συνολικά σε τρεις σταθμούς (Κιάτο και Ρίο οι άλλοι δύο).
Το συνολικό τμήμα του αυτοκινητόδρομου είναι 201,5 χιλιόμετρα. Σήμερα έχει κατασκευαστεί πλήρως το τμήμα Ελευσίνα – Κόρινθος.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της εταιρείας, η Ολυμπία Οδός είναι το μοναδικό έργο που κατασκευάζεται σε παράλληλες συνθήκες κυκλοφορίας στο 85% του δρόμου καθιστώντας το έτσι το δυσκολότερο έργο που γίνεται σήμερα στη χώρα.
Σε μήκος 120 χιλιομέτρων – από τον Ανισόπεδο Κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου μέχρι την Περιμετρική της Πάτρας – εκτείνονται 20 εργοταξιακες ζώνες.Ο αριθμός των εργαζομένων στο εργοτάξιο φθάνει τους 2.200.
Τον Αύγουστο του 2008 υπεγράφη η έναρξη της παραχώρησης του έργου, ο αρχικός σχεδιασμός του οποίου προέβλεπε να έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2014 όλα τα έργα στα τμήματα Ελευσινα – Κόρινθος – Πάτρα – Πυργος – Τσακώνα σε έκταση 365,4 χιλιομέτρων.
Τώρα μένει εκτός από τη σύμβαση το τμήμα Πάτρα – Πύργος συνολικού μήκους 75 χιλιομέτρων το οποίο με υπουργική απόφαση τον Απρίλιο του 2014 θα κατασκευαστεί ως Δημόσιο έργο.
Υπολογίζεται πως για να διανύσουν το τμήμα αυτό της Ολυμπίας Οδού, οι οδηγοί θα χρειάζονται κατά μέσο όρο 50 λεπτά, και άρα θα κερδίσουν περίπου 15 έως 20 λεπτά, από ότι ισχύει σήμερα.
Στο τμήμα Κόρινθος – Πάτρα κατασκευάζονται σήμερα πάνω από 16 χιλιόμετρα 14 διαφορετικών σηράγγων, από τις οποίες η μεγαλύτερη έχει μήκος 4.033 μέτρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε η ΝΕΡΙΤ, με την παράδοση του έργου θα τεθεί σε ισχύ ακόμα ένας σταθμός διοδίων στα Νικολαίικα Αιγίου και οι οδηγοί από την Κόρινθο ως την Πάτρα θα πληρώνουν συνολικά σε τρεις σταθμούς (Κιάτο και Ρίο οι άλλοι δύο).
Το συνολικό τμήμα του αυτοκινητόδρομου είναι 201,5 χιλιόμετρα. Σήμερα έχει κατασκευαστεί πλήρως το τμήμα Ελευσίνα – Κόρινθος.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της εταιρείας, η Ολυμπία Οδός είναι το μοναδικό έργο που κατασκευάζεται σε παράλληλες συνθήκες κυκλοφορίας στο 85% του δρόμου καθιστώντας το έτσι το δυσκολότερο έργο που γίνεται σήμερα στη χώρα.
Σε μήκος 120 χιλιομέτρων – από τον Ανισόπεδο Κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου μέχρι την Περιμετρική της Πάτρας – εκτείνονται 20 εργοταξιακες ζώνες.Ο αριθμός των εργαζομένων στο εργοτάξιο φθάνει τους 2.200.
Τον Αύγουστο του 2008 υπεγράφη η έναρξη της παραχώρησης του έργου, ο αρχικός σχεδιασμός του οποίου προέβλεπε να έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2014 όλα τα έργα στα τμήματα Ελευσινα – Κόρινθος – Πάτρα – Πυργος – Τσακώνα σε έκταση 365,4 χιλιομέτρων.
Τώρα μένει εκτός από τη σύμβαση το τμήμα Πάτρα – Πύργος συνολικού μήκους 75 χιλιομέτρων το οποίο με υπουργική απόφαση τον Απρίλιο του 2014 θα κατασκευαστεί ως Δημόσιο έργο.