Εξαιρετικά
υποτονική αποδείχθηκε η πρώτη εβδομάδα των παρά τα υψηλά ποσοστά
εκπτώσεων, παρά τα υψηλά ποσοστά της τάξης 40%- 50% από την έναρξη της
περιόδου, επισημαίνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης
(ΕΣΘ), Παντελής Φιλιππίδης.
«Πέρασε η πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων και το καταναλωτικό κοινό παρέμεινε αδιάφορο, όχι επειδή δεν θέλει να αγοράσει, αλλά προφανώς επειδή δεν περισσεύουν χρήματα, δεδομένου μεταξύ άλλων ότι μέχρι το τέλος του 2018 πρέπει να πληρωθούν έξι φόροι. Έτσι, οι καταναλωτές επιλέγουν 100% την πεπατημένη των προηγούμενων ετών της κρίσης, δηλαδή πρώτα θα αγοράσουν ό,τι είναι απόλυτα αναγκαίο, μετά θα φροντίσουν να κάνουν μερικά μπάνια τα παιδιά τους και αν κάτι περισσέψει, τότε θα κάνουν ψώνια από τα καταστήματα» επισημαίνει.