7.2.11

Καταργείται το «έναντι» στη ΔΕΗ – Οι καταναλωτές θα ενημερώνουν οι ίδιοι την επιχείρηση !

Τη δυνατότητα να ενημερώνουν οι ίδιοι οι καταναλωτές τη ΔΕΗ για τις ενδείξεις του μετρητή τους ώστε όλοι οι λογαριασμοί να εκδίδονται με βάση την πραγματική κατανάλωση και όχι «έναντι» παρέχει η επιχείρηση στους πελάτες της.
Η ενημέρωση γίνεται είτε τηλεφωνικά είτε μέσω Ίντερνετ ενώ σύμφωνα με στελέχη της ΔΕΗ η δυνατότητα αυτή εκτός από την κατάργηση των «έναντι» λογαριασμών εξυπηρετεί και τις περιπτώσεις που η πρόσβαση των καταμετρητών στο ρολόι είναι δύσκολη (π.χ. σε κλειστά σπίτια, μονοκατοικίες κλπ.).
Με το ισχύον σύστημα οι λογαριασμοί της ΔΕΗ εκδίδονται ανά δίμηνο αλλά η καταμέτρηση από τους υπαλλήλους της ΔΕΗ γίνεται ανά τετράμηνο.
Για το πρώτο δίμηνο εκδίδεται λογαριασμός «έναντι» με βάση την κατανάλωση του αντίστοιχου διμήνου του προηγούμενου έτους και στο δεύτερο, μετά την καταμέτρηση, εκδίδεται ο εκκαθαριστικός λογαριασμός.
Όσοι θέλουν να τιμολογούνται κάθε δίμηνο με βάση την πραγματική τους κατανάλωση μπορούν να καταχωρούν οι ίδιοι την ένδειξη του μετρητή, τηλεφωνικά ή μέσω Ίντερνετ.
Το χρονικό διάστημα στο οποίο μπορούν οι καταναλωτές να κάνουν την καταμέτρηση αναγράφεται στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, πάνω από τον πίνακα με τις ενδείξεις μετρητή.
Εκτός από την ένδειξη του μετρητή οι καταναλωτές πρέπει επίσης να γνωρίζουν τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής, που αναγράφεται επίσης στο έντυπο του λογαριασμού και να επικοινωνήσουν με το τηλ. 10410 ή να υποβάλουν την ένδειξη ηλεκτρονικά στη διεύθυνση
http://www.dei.com.gr/Default.aspx?id=5634&nt=18?=1, όπου υπάρχουν και οδηγίες για τα σημεία που πρέπει να προσέξει κανείς κατά την καταμέτρηση.
Για πολυκατοικίες, όπου υπάρχουν πολλά ρολόγια, ο καταναλωτής πρέπει να επιβεβαιώνεται ότι ο αριθμός παροχής που αναγράφεται στο λογαριασμό του, είναι ο ίδιος με αυτόν στο μεταλλικό ταμπελάκι πάνω στο μετρητή.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου