Με μεγάλη έκπληξη υποδέχθηκαν στον κλάδο του αυτοκινήτου τα στοιχεία για τις πωλήσεις νέων Ι.Χ. για το μήνα Ιούλιο, οι οποίες κατέγραψαν πτώση μόλις 13,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι, καθώς διατέθηκαν 9.940 αυτοκίνητα έναντι 11.539 οχημάτων.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει στην «Ημερησία»: «Ο λόγος επιβράδυνσης της πτώσης οφείλεται στην αλλαγή της ψυχολογίας των καταναλωτών οι οποίοι επισκέφθηκαν και πάλι τις εκθέσεις. Ωστόσο, οι αμέσως επόμενοι μήνες είναι ιδιαίτερα κρίσιμοι για όλο τον κλάδο και θα πρέπει η κυβέρνηση να αναθεωρήσει τα δυσβάστακτα μέτρα για τους ιδιοκτήτες Ι.Χ. αλλά και τους επαγγελματίες του κλάδου...».
Κάποια άλλα στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου, όμως, κάνουν λόγο για πλασματικά νούμερα και για χιλιάδες «πινακιδώσεις» καινούριων αυτοκινήτων, ενώ δεν παραλείπουν να αναφέρουν πως το 40% του αριθμού των συνολικών πωλήσεων του Ιουλίου αφορούν σε εταιρικά αυτοκίνητα...
Πάντως, για πρώτη φορά μέσα στο 2011, η αγορά καταγράφει τόσο μικρή πτώση σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες, αλλά τα συσσωρευμένα προβλήματα για κάποιες εταιρείες όχι μόνο δεν λύνονται αλλά περιπλέκονται περισσότερο κάθε ημέρα που περνά. Όσον αφορά στις αναλυτικές πωλήσεις των εταιρειών, στις πέντε πρώτες θέσεις βρέθηκαν η Opel με 1.107 οχήματα και ακολουθούν η Toyota (1.094), η VW (948), η Hyundai (705) και η Nissan με 690 πωλήσεις Ι.Χ. Ωστόσο, οι εταιρείες που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ήταν η Mini με 122% και ακολουθούν η Lexus με 120%, η Αlfa Romeo 98,1%, η Kia με 81,4% και η Mercedes με 80,1%.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η Mercedes κατάφερε να πουλήσει 326 αυτοκίνητα όταν τον αντίστοιχο μήνα πέρσι διέθεσε μόλις 181 οχήματα, όπως επίσης και η Alfa Romeo, η οποία κατέγραψε ακόμη καλύτερες επιδόσεις με 212 πωλήσεις έναντι 107 τον Ιούλιο του 2010...
Στο επτάμηνο οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων εξακολουθούν να διαθέτουν αρνητικό πρόσημο (-40,8%), καθώς από την αρχή του έτους έχουν πουληθεί 65.215 νέα Ι.Χ. έναντι 110.070 το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Οι αιτήσεις δανείων για αγορά Ι.Χ. απορρίπτονται με συνοπτικές διαδικασίες το ένα μετά το άλλο, χωρίς βέβαια να αιτιολογούν την απόφασή τους, καθώς όπως λένε στους εμπόρους «δεν μπορούμε να σας αποκαλύψουμε τα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών»...
Ωστόσο, σύμφωνα με ιδιοκτήτη κάθετης μονάδας ο οποίος απέστειλε σε πέντε τράπεζες αίτηση δανείου για αγορά Ι.Χ. ύψους 10.000 ευρώ ενός καταναλωτή ο οποίος δεν έχει άλλο δάνειο και με ύπαρξη εγγυητή οι τράπεζες το απέρριψαν και μόλις μία ανέφερε πως αν ο πελάτης κατέβαλε με μετρητά το 40% του δανείου (4.000 ευρώ) τότε μπορούσε να εγκρίνει το υπόλοιπο ποσό... Πάντως, η πλειονότητα των εμπόρων έχει επιστρέψει και πάλι στα γραμμάτια, αναλαμβάνοντας το ρίσκο ώστε να καταγράψουν λίγες πωλήσεις.
Ημερησία
Πωληθήκαν 326 mercedes και 11 lexus σε ένα μήνα!
Ωστόσο, σύμφωνα με το μέλος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) Ευριπίδη Κωνσταντινίδη, η συγκράτηση της πτώσης οφείλεται στην αλλαγή της ψυχολογίας των καταναλωτών μετά τη θετική έκβαση που είχε το θέμα του ελληνικού χρέους στην Ευρώπη.Ειδικότερα, όπως αναφέρει στην «Ημερησία»: «Ο λόγος επιβράδυνσης της πτώσης οφείλεται στην αλλαγή της ψυχολογίας των καταναλωτών οι οποίοι επισκέφθηκαν και πάλι τις εκθέσεις. Ωστόσο, οι αμέσως επόμενοι μήνες είναι ιδιαίτερα κρίσιμοι για όλο τον κλάδο και θα πρέπει η κυβέρνηση να αναθεωρήσει τα δυσβάστακτα μέτρα για τους ιδιοκτήτες Ι.Χ. αλλά και τους επαγγελματίες του κλάδου...».
Κάποια άλλα στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου, όμως, κάνουν λόγο για πλασματικά νούμερα και για χιλιάδες «πινακιδώσεις» καινούριων αυτοκινήτων, ενώ δεν παραλείπουν να αναφέρουν πως το 40% του αριθμού των συνολικών πωλήσεων του Ιουλίου αφορούν σε εταιρικά αυτοκίνητα...
Πάντως, για πρώτη φορά μέσα στο 2011, η αγορά καταγράφει τόσο μικρή πτώση σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες, αλλά τα συσσωρευμένα προβλήματα για κάποιες εταιρείες όχι μόνο δεν λύνονται αλλά περιπλέκονται περισσότερο κάθε ημέρα που περνά. Όσον αφορά στις αναλυτικές πωλήσεις των εταιρειών, στις πέντε πρώτες θέσεις βρέθηκαν η Opel με 1.107 οχήματα και ακολουθούν η Toyota (1.094), η VW (948), η Hyundai (705) και η Nissan με 690 πωλήσεις Ι.Χ. Ωστόσο, οι εταιρείες που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ήταν η Mini με 122% και ακολουθούν η Lexus με 120%, η Αlfa Romeo 98,1%, η Kia με 81,4% και η Mercedes με 80,1%.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η Mercedes κατάφερε να πουλήσει 326 αυτοκίνητα όταν τον αντίστοιχο μήνα πέρσι διέθεσε μόλις 181 οχήματα, όπως επίσης και η Alfa Romeo, η οποία κατέγραψε ακόμη καλύτερες επιδόσεις με 212 πωλήσεις έναντι 107 τον Ιούλιο του 2010...
Στο επτάμηνο οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων εξακολουθούν να διαθέτουν αρνητικό πρόσημο (-40,8%), καθώς από την αρχή του έτους έχουν πουληθεί 65.215 νέα Ι.Χ. έναντι 110.070 το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Οι αιτήσεις δανείων για αγορά Ι.Χ. απορρίπτονται με συνοπτικές διαδικασίες το ένα μετά το άλλο, χωρίς βέβαια να αιτιολογούν την απόφασή τους, καθώς όπως λένε στους εμπόρους «δεν μπορούμε να σας αποκαλύψουμε τα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών»...
Ωστόσο, σύμφωνα με ιδιοκτήτη κάθετης μονάδας ο οποίος απέστειλε σε πέντε τράπεζες αίτηση δανείου για αγορά Ι.Χ. ύψους 10.000 ευρώ ενός καταναλωτή ο οποίος δεν έχει άλλο δάνειο και με ύπαρξη εγγυητή οι τράπεζες το απέρριψαν και μόλις μία ανέφερε πως αν ο πελάτης κατέβαλε με μετρητά το 40% του δανείου (4.000 ευρώ) τότε μπορούσε να εγκρίνει το υπόλοιπο ποσό... Πάντως, η πλειονότητα των εμπόρων έχει επιστρέψει και πάλι στα γραμμάτια, αναλαμβάνοντας το ρίσκο ώστε να καταγράψουν λίγες πωλήσεις.
Ημερησία