Μείωση μέχρι 80% στις τιμές για τις άδειες των ταξί !
Χιλιάδες αυτοκινητιστές που επιθυμούν να βγουν από το επάγγελμα, έχουν ρίξει την τιμή των αδειών ταξί στο 20%, μείωση η οποία είναι απόλυτα δικαιολογημένη αν συνυπολογιστούν η οικονομική κρίση και το άνοιγμα του επαγγέλματος.
Όπως αναφέρει το Έθνος, οι τιμές των αδειών ταξί, σήμερα φτάνουν με δυσκολία τα 50.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του οχήματος, ενώ πριν από μερικά χρόνια 200.000 ευρώ για μία άδεια ταξί θεωρούνταν λογική τιμή.
Σύμφωνα με τους οδηγούς ταξί, το επάγγελμα δεν εξασφαλίζει πλέον ένα αξιοπρεπές εισόδημα, όπως φαίνεται και από τις γεμάτες πιάτσες, γιατί λόγω της οικονομικής κρίσης, οι πολίτες έχουν σταματήσει να χρησιμοποιούν ταξί.
Στις μικρές πόλεις εκτός Αθηνών, οι τιμές των αδειών είναι ακόμα χαμηλότερες, εκτός αν πρόκειται για σπουδαίους τουριστικούς προορισμούς όπου η καλοκαιρινή σεζόν αρκεί για να δώσει εισόδημα για όλη την υπόλοιπη χρονιά.
Ετσι, σε πολλές περιπτώσεις, ακόμα και αν το μεροκάματο είναι μικρό, οι ιδιοκτήτες προτιμούν να κρατήσουν τις άδειες παρά να τις «σκοτώσουν» σε τιμές που δεν τους εξυπηρετούν.
Χιλιάδες αυτοκινητιστές που επιθυμούν να βγουν από το επάγγελμα, έχουν ρίξει την τιμή των αδειών ταξί στο 20%, μείωση η οποία είναι απόλυτα δικαιολογημένη αν συνυπολογιστούν η οικονομική κρίση και το άνοιγμα του επαγγέλματος.
Όπως αναφέρει το Έθνος, οι τιμές των αδειών ταξί, σήμερα φτάνουν με δυσκολία τα 50.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του οχήματος, ενώ πριν από μερικά χρόνια 200.000 ευρώ για μία άδεια ταξί θεωρούνταν λογική τιμή.
Σύμφωνα με τους οδηγούς ταξί, το επάγγελμα δεν εξασφαλίζει πλέον ένα αξιοπρεπές εισόδημα, όπως φαίνεται και από τις γεμάτες πιάτσες, γιατί λόγω της οικονομικής κρίσης, οι πολίτες έχουν σταματήσει να χρησιμοποιούν ταξί.
Στις μικρές πόλεις εκτός Αθηνών, οι τιμές των αδειών είναι ακόμα χαμηλότερες, εκτός αν πρόκειται για σπουδαίους τουριστικούς προορισμούς όπου η καλοκαιρινή σεζόν αρκεί για να δώσει εισόδημα για όλη την υπόλοιπη χρονιά.
Ετσι, σε πολλές περιπτώσεις, ακόμα και αν το μεροκάματο είναι μικρό, οι ιδιοκτήτες προτιμούν να κρατήσουν τις άδειες παρά να τις «σκοτώσουν» σε τιμές που δεν τους εξυπηρετούν.