Γράφει: Η Αντωνία Μπούζα
Eπιτέλους μετά 2 χρόνια ακινησίας και ερασιτεχνικών πρωτοβουλιών, η Πελοπόννησος έκανε στοχευμένα βήματα στην προώθηση του τουριστικού της προϊόντος.
Ήταν μία απαραίτητη και επιβεβλημένη κίνηση, διότι η ανταγωνιστικότητα στον τουριστικό τομέα είναι μεγάλη και δεν μπορούμε εμείς να πηγαίνουμε με το γαϊδουράκι, όταν οι ανταγωνιστές μας κινούνται με Πόρσε!
Επιβεβλημένη η συνολική τουριστική μας στρατηγική ,το νέο BRAND, αλλά δεν αρκούν μόνο αυτά, για την αύξηση της επισκεψιμότητας!
Ούτε φυσικά τα ευχολόγια για την πολυπόθητη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Πελοπόννησο που για να επιτευχθεί, απαιτούνται συγκεκριμένες δράσεις, ρηξικέλευθες πρωτοβουλίες, ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού και στόχευση συγκεκριμένων κατηγοριών τουριστών και όχι απλά έωλη πεποίθηση για το θετικό αποτέλεσμα, που δεν βασίζεται σε συγκεκριμένα στοιχεία.
Επειδή όμως επιβάλλεται να μην προτρέχουμε και ίσως γίνουμε άδικοι ,καλόπιστα θα αξιολογήσουμε τα επόμενα βήματα, διότι όσα μέχρι τώρα είχαν γίνει την προηγούμενη διετία ήσαν επιεικώς.. μετέωρα και άνευ στρατηγικής!
Βέβαια, εκεί που πρέπει να δοθεί βάση για να αλλάξει η επικρατούσα νοοτροπία, είναι πως ανταγωνιστικές δεν είναι οι περιοχές της Πελοποννήσου, διότι ο κάθε τόπος έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και απευθύνεται σε άλλη τουριστική "πελατεία", ενώ τυχόν αύξηση του τουριστικού ρεύματος στην Πελοπόννησο, θα επηρεάσει θετικά όλες τις περιοχές της.
Αυτό που επιβάλλεται είναι να εμπεδωθεί κοινή Πελοποννησιακή συνείδηση και πεποίθηση, πως "η ισχύς εν τη ενώσει" , παραδειγματιζόμενοι σ΄αυτό από άλλες πρωτοπόρες τουριστικά περιοχές της πατρίδας μας, που εδώ και πολλά χρόνια είχαν αντιληφθεί τη δύναμη της ενότητας και της τουριστικής συμπόρευσης, όπως είναι η Κρήτη!
Με αυτές τις σκέψεις ,ελπίζω για το καλύτερο για την Πελοπόννησο που επιτέλους θ΄ακολουθήσει μία στοχευμένη τουριστική πολιτική βασιζόμενη στις επιταγές του σύγχρονου μάρκετινγκ!
Η Μεσσηνία αναμένει να λάβει το δικαιωματικό μερίδιο επισκεψιμότητας που της αναλογεί, ενώ οι νέες πτήσεις χαμηλού κόστους που έστω και καθυστερημένα υποστηρίχθηκαν, μπορούν να "εκτοξεύσουν" την ευρύτερη περιοχή, αλλά κυρίαρχα την πόλη της Καλαμάτας σε μοναδικό προορισμό CITY BREAK .
Eκμετάλλευση λοιπόν όλων των δυνατοτήτων του τόπου μας στο έπακρον, διότι ο τουρισμός είναι ίσως η μοναδική πηγή ανάπτυξης που βλέπουμε μπροστά μας αυτές τις δύσκολες ώρες που διανύει η πατρίδα μας!
Eπιτέλους μετά 2 χρόνια ακινησίας και ερασιτεχνικών πρωτοβουλιών, η Πελοπόννησος έκανε στοχευμένα βήματα στην προώθηση του τουριστικού της προϊόντος.
Ήταν μία απαραίτητη και επιβεβλημένη κίνηση, διότι η ανταγωνιστικότητα στον τουριστικό τομέα είναι μεγάλη και δεν μπορούμε εμείς να πηγαίνουμε με το γαϊδουράκι, όταν οι ανταγωνιστές μας κινούνται με Πόρσε!
Επιβεβλημένη η συνολική τουριστική μας στρατηγική ,το νέο BRAND, αλλά δεν αρκούν μόνο αυτά, για την αύξηση της επισκεψιμότητας!
Ούτε φυσικά τα ευχολόγια για την πολυπόθητη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Πελοπόννησο που για να επιτευχθεί, απαιτούνται συγκεκριμένες δράσεις, ρηξικέλευθες πρωτοβουλίες, ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού και στόχευση συγκεκριμένων κατηγοριών τουριστών και όχι απλά έωλη πεποίθηση για το θετικό αποτέλεσμα, που δεν βασίζεται σε συγκεκριμένα στοιχεία.
Επειδή όμως επιβάλλεται να μην προτρέχουμε και ίσως γίνουμε άδικοι ,καλόπιστα θα αξιολογήσουμε τα επόμενα βήματα, διότι όσα μέχρι τώρα είχαν γίνει την προηγούμενη διετία ήσαν επιεικώς.. μετέωρα και άνευ στρατηγικής!
Βέβαια, εκεί που πρέπει να δοθεί βάση για να αλλάξει η επικρατούσα νοοτροπία, είναι πως ανταγωνιστικές δεν είναι οι περιοχές της Πελοποννήσου, διότι ο κάθε τόπος έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και απευθύνεται σε άλλη τουριστική "πελατεία", ενώ τυχόν αύξηση του τουριστικού ρεύματος στην Πελοπόννησο, θα επηρεάσει θετικά όλες τις περιοχές της.
Αυτό που επιβάλλεται είναι να εμπεδωθεί κοινή Πελοποννησιακή συνείδηση και πεποίθηση, πως "η ισχύς εν τη ενώσει" , παραδειγματιζόμενοι σ΄αυτό από άλλες πρωτοπόρες τουριστικά περιοχές της πατρίδας μας, που εδώ και πολλά χρόνια είχαν αντιληφθεί τη δύναμη της ενότητας και της τουριστικής συμπόρευσης, όπως είναι η Κρήτη!
Με αυτές τις σκέψεις ,ελπίζω για το καλύτερο για την Πελοπόννησο που επιτέλους θ΄ακολουθήσει μία στοχευμένη τουριστική πολιτική βασιζόμενη στις επιταγές του σύγχρονου μάρκετινγκ!
Η Μεσσηνία αναμένει να λάβει το δικαιωματικό μερίδιο επισκεψιμότητας που της αναλογεί, ενώ οι νέες πτήσεις χαμηλού κόστους που έστω και καθυστερημένα υποστηρίχθηκαν, μπορούν να "εκτοξεύσουν" την ευρύτερη περιοχή, αλλά κυρίαρχα την πόλη της Καλαμάτας σε μοναδικό προορισμό CITY BREAK .
Eκμετάλλευση λοιπόν όλων των δυνατοτήτων του τόπου μας στο έπακρον, διότι ο τουρισμός είναι ίσως η μοναδική πηγή ανάπτυξης που βλέπουμε μπροστά μας αυτές τις δύσκολες ώρες που διανύει η πατρίδα μας!