66o Φεστιβάλ Καννών
Η μεγάλη αίθουσα των Καννών έβραζε σαν καζάνι σε αναμμένη φωτιά. Με κρατημένη την ανάσα το πλήθος των θεατών. Δύο κουκλάρες, με πρώτη και καλύτερη την 19χρονη Αντέλ Exarchopoulos, με κολλημένα τα γυμνά κορμιά επιδίδοντο σε όλες τις γνωστές αλλά και ασυνήθιστες στάσεις. Οπως κάθε ζευγάρι στο πρώτο του παθιασμένο ραντεβού που τα δίνει όλα στο κρεβάτι. Σα να θέλει να ρουφήξει η μία την άλλη!
Η πρώτη σκηνή αυτού του τρίωρου λεσβιακού έπους με τον τίτλο «La Vie D’ Adele» (Η ζωή της Αντέλ) και σκηνοθέτη τον αίλουρο και επιδέξιο film maker Γαλλοτυνήσιο Αμπντελατίφ Κεσίς, δαρκεί σχεδόν δέκα ολόκληρα λεπτά. Οπου ο φακός καρφωμένος στα γυμνά κορμιά να περιγράφει τα πάντα αναλυτικά. Επεξηγηματικά. Με όλες τις καυτές λεπτομέρειες.
Οπως τα χείλη να συναντούν και να περιεργάζονται τα κάτω χείλη. Το στόμα κάθε κουκλάρας να γλείφει και να ρουφάει το κάτω στόμα. Και όχι μόνο αυτό. Τα χείλη στον πρωκτό. Οι παλάμες και των δύο κοριτσιών να χτυπούν μαζοχιστικά τα οπίσθιά τους. Η μία της άλλης. Ταυτόχρονα με συνοδεία βογγητών. Και στην συνέχεια τα χείλη να ρουφάνε τις ρώγες, κάθε σημείο του στήθους, σα να θέλουν να τελειώσουν, να καταβροχθίσουν την σάρκα τη νεανική.
Επακολουθεί δεύτερη δεκάλεπτη «συνάντηση». Το ίδιο καυτή. Το ίδιο επεξηγηματική. Το ίδιο αναλυτική. Με κολλημένα τα αιδοία. Το ένα να τρίβεται με ορμή πάνω στο άλλο. Σα να θέλει να διεισδύσει το ένα μέσα στο άλλο. Και μετά το πασίγνωστο 69. Απίστευτο. Ποτέ μα ποτέ σε κανένα φεστιβάλ δεν υπήρξαν τέτοιες αναλυτικές, λεσβιακές περιγραφές. Τόσο αναλυτικές. Τόσο σαρκικές. Τόσο αληθινές. Σαν ντοκιμαντέρ
Στην αρχή το πρώτο πράγμα που σου ρχεται να πεις «μα τώρα τι είναι αυτό; Κανονικό πορνό;» Στην συνέχεια και με μια πιο ψύχραιμη σκέψη και αν σε βάθος το εξετάσεις, τότε θα καταλάβεις.
Οτι ο Κεσίς απλώς συντονίζεται με την εποχή του. «Καιρός» είπε, «να απενοχοποιήσουμε τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις. Καιρός να καταλάβουμε ότι αυτά τα ερωτευμένα, με πάθος πλάσματα, συμπεριφέρονται στο κρεβάτι όπως κάθε παθιασμένο ετεροφυλοφιλικό ζευγάρι».
Ετσι ακριβώς. Γιατί όταν στη συνέχεια η Εμμά (Λέα Σειντούξ, κουκλάρα με απίστευτη ηθυπάθεια αυτή) εγκαταλείπει την Αντέλ (Exarchopoulos), συντρίβεται, θρυμματίζεται, καταρρέει και με βλέμμα φευγάτο, φλερτάρει με την αυτοκτονία.
Από τα μαθητικά της θρανία η Αντέλ ανακαλύπτει στο κρεβάτι, καθώς αυνανίζεται, τις σεξουαλικές της προτιμήσεις. Στις τουαλέτες ορμάει και με γλωσσόφιλα ρουφάει κάποια συμμαθήτριά της. Σε κάποιο μπαρ γκέι θηλυκών συναντάει την Εμμά και μέσα της φουντώνει η φωτιά! Η Ελληνογαλλίδα είναι το θηλυκό. Η Σειντούξ το «αρσενικό». Μαθήτρια Λυκείου η Αντέλ. Φοιτήτρια Καλών Τεχνών η Εμμά!
ΜΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΟ ΤΣΕΠΑΚΙ ΤΗΣ Η ΕΞΑΡΧΟΠΟΥΛΟΥ
Ενα είναι σχεδόν βέβαιο. Οτι την Κυριακή το βράδυ η Αντέλ Εξαρχοπούλου -μόλις 19 ετών- θα φύγει από τις Κάννες με το βραβείο γυναικείας ερμηνείας. Ολα πάνω της ευλογημένα από την Φύση και το ταλέντο της. Από τα μαγουλάκια της να στάζουν άφθονες σταγόνες πάθους για έρωτα και ζωή. Τα σαρκώδη χείλη της με πάθος να καταβροχθίσουν, να κατασπαράξουν ότι βρούν. Ανικανοποίητη, αχόρταγη αλλά και ταυτόχρονα αθώα
Σας βεβαιώνω. Αν σ αυτό το φεστιβάλ των Καννών υπήρξε έσtω και μία ανακάλυψη, ένα νέο πρόσωπο, το κάτι διαφορετικό, αυτή είναι η ελληνογαλλίδα (δεύτερης γενιάς) Αντέλ Εξαρχοπούλου.
ΚΑΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Και δεύτερη ελληνική παρουσία με τον ελληνοαμερικανό σκηνοθέτη Αλεξάντερ Πέιν και την μελαγχολική, συμπαθητική ασπρόμαυρη ταινία του «Νεμπράσκα». Με διευθυντή φωτογραφίας τον μόνιμο και επίσης ελληνοαμερικανό Φαίδωνα Παπαμιχαήλ.
Ο Αλέξανδρος Παπαδόπουλος (αυτό το αληθινό του όνομα) από Πελοποννήσιους γονείς, αφηγείται την ιστορία ενός απόμαχου της ζωής (τον υποδύεται εξαιρετικά ο παλαίμαχος Μπρους Ντερν). Από εκείνα τα πέτσινα που αποστέλλονται μέσω eτους mail. Ετσι μαζί με τους δύο γιους του και την γυναίκα του αρχίζει μια περιπέτεια δρόμου, διασχίζοντας μελαγχολικά τοπία και μελαγχολικές κωμοπόλεις της Νεμπράσκας
Χίλιες φορές σε οποιοδήποτε χωριό της Ελλαδίτσας παρά σ αυτό το απέραντο μίζερο ΚΑΠΗ των ΗΠΑ.
Πρώτο Θέμα
Η μεγάλη αίθουσα των Καννών έβραζε σαν καζάνι σε αναμμένη φωτιά. Με κρατημένη την ανάσα το πλήθος των θεατών. Δύο κουκλάρες, με πρώτη και καλύτερη την 19χρονη Αντέλ Exarchopoulos, με κολλημένα τα γυμνά κορμιά επιδίδοντο σε όλες τις γνωστές αλλά και ασυνήθιστες στάσεις. Οπως κάθε ζευγάρι στο πρώτο του παθιασμένο ραντεβού που τα δίνει όλα στο κρεβάτι. Σα να θέλει να ρουφήξει η μία την άλλη!
Η πρώτη σκηνή αυτού του τρίωρου λεσβιακού έπους με τον τίτλο «La Vie D’ Adele» (Η ζωή της Αντέλ) και σκηνοθέτη τον αίλουρο και επιδέξιο film maker Γαλλοτυνήσιο Αμπντελατίφ Κεσίς, δαρκεί σχεδόν δέκα ολόκληρα λεπτά. Οπου ο φακός καρφωμένος στα γυμνά κορμιά να περιγράφει τα πάντα αναλυτικά. Επεξηγηματικά. Με όλες τις καυτές λεπτομέρειες.
Οπως τα χείλη να συναντούν και να περιεργάζονται τα κάτω χείλη. Το στόμα κάθε κουκλάρας να γλείφει και να ρουφάει το κάτω στόμα. Και όχι μόνο αυτό. Τα χείλη στον πρωκτό. Οι παλάμες και των δύο κοριτσιών να χτυπούν μαζοχιστικά τα οπίσθιά τους. Η μία της άλλης. Ταυτόχρονα με συνοδεία βογγητών. Και στην συνέχεια τα χείλη να ρουφάνε τις ρώγες, κάθε σημείο του στήθους, σα να θέλουν να τελειώσουν, να καταβροχθίσουν την σάρκα τη νεανική.
Επακολουθεί δεύτερη δεκάλεπτη «συνάντηση». Το ίδιο καυτή. Το ίδιο επεξηγηματική. Το ίδιο αναλυτική. Με κολλημένα τα αιδοία. Το ένα να τρίβεται με ορμή πάνω στο άλλο. Σα να θέλει να διεισδύσει το ένα μέσα στο άλλο. Και μετά το πασίγνωστο 69. Απίστευτο. Ποτέ μα ποτέ σε κανένα φεστιβάλ δεν υπήρξαν τέτοιες αναλυτικές, λεσβιακές περιγραφές. Τόσο αναλυτικές. Τόσο σαρκικές. Τόσο αληθινές. Σαν ντοκιμαντέρ
Στην αρχή το πρώτο πράγμα που σου ρχεται να πεις «μα τώρα τι είναι αυτό; Κανονικό πορνό;» Στην συνέχεια και με μια πιο ψύχραιμη σκέψη και αν σε βάθος το εξετάσεις, τότε θα καταλάβεις.
Οτι ο Κεσίς απλώς συντονίζεται με την εποχή του. «Καιρός» είπε, «να απενοχοποιήσουμε τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις. Καιρός να καταλάβουμε ότι αυτά τα ερωτευμένα, με πάθος πλάσματα, συμπεριφέρονται στο κρεβάτι όπως κάθε παθιασμένο ετεροφυλοφιλικό ζευγάρι».
Ετσι ακριβώς. Γιατί όταν στη συνέχεια η Εμμά (Λέα Σειντούξ, κουκλάρα με απίστευτη ηθυπάθεια αυτή) εγκαταλείπει την Αντέλ (Exarchopoulos), συντρίβεται, θρυμματίζεται, καταρρέει και με βλέμμα φευγάτο, φλερτάρει με την αυτοκτονία.
Από τα μαθητικά της θρανία η Αντέλ ανακαλύπτει στο κρεβάτι, καθώς αυνανίζεται, τις σεξουαλικές της προτιμήσεις. Στις τουαλέτες ορμάει και με γλωσσόφιλα ρουφάει κάποια συμμαθήτριά της. Σε κάποιο μπαρ γκέι θηλυκών συναντάει την Εμμά και μέσα της φουντώνει η φωτιά! Η Ελληνογαλλίδα είναι το θηλυκό. Η Σειντούξ το «αρσενικό». Μαθήτρια Λυκείου η Αντέλ. Φοιτήτρια Καλών Τεχνών η Εμμά!
ΜΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΟ ΤΣΕΠΑΚΙ ΤΗΣ Η ΕΞΑΡΧΟΠΟΥΛΟΥ
Ενα είναι σχεδόν βέβαιο. Οτι την Κυριακή το βράδυ η Αντέλ Εξαρχοπούλου -μόλις 19 ετών- θα φύγει από τις Κάννες με το βραβείο γυναικείας ερμηνείας. Ολα πάνω της ευλογημένα από την Φύση και το ταλέντο της. Από τα μαγουλάκια της να στάζουν άφθονες σταγόνες πάθους για έρωτα και ζωή. Τα σαρκώδη χείλη της με πάθος να καταβροχθίσουν, να κατασπαράξουν ότι βρούν. Ανικανοποίητη, αχόρταγη αλλά και ταυτόχρονα αθώα
Σας βεβαιώνω. Αν σ αυτό το φεστιβάλ των Καννών υπήρξε έσtω και μία ανακάλυψη, ένα νέο πρόσωπο, το κάτι διαφορετικό, αυτή είναι η ελληνογαλλίδα (δεύτερης γενιάς) Αντέλ Εξαρχοπούλου.
ΚΑΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Και δεύτερη ελληνική παρουσία με τον ελληνοαμερικανό σκηνοθέτη Αλεξάντερ Πέιν και την μελαγχολική, συμπαθητική ασπρόμαυρη ταινία του «Νεμπράσκα». Με διευθυντή φωτογραφίας τον μόνιμο και επίσης ελληνοαμερικανό Φαίδωνα Παπαμιχαήλ.
Ο Αλέξανδρος Παπαδόπουλος (αυτό το αληθινό του όνομα) από Πελοποννήσιους γονείς, αφηγείται την ιστορία ενός απόμαχου της ζωής (τον υποδύεται εξαιρετικά ο παλαίμαχος Μπρους Ντερν). Από εκείνα τα πέτσινα που αποστέλλονται μέσω eτους mail. Ετσι μαζί με τους δύο γιους του και την γυναίκα του αρχίζει μια περιπέτεια δρόμου, διασχίζοντας μελαγχολικά τοπία και μελαγχολικές κωμοπόλεις της Νεμπράσκας
Χίλιες φορές σε οποιοδήποτε χωριό της Ελλαδίτσας παρά σ αυτό το απέραντο μίζερο ΚΑΠΗ των ΗΠΑ.
Πρώτο Θέμα