Νέα αμερικανική δημοσκόπηση γύρω από τις συνήθειες των κατόχων
smartphones, έδειξε ότι περίπου το 20% των χρηστών smartphones ηλικίας
18-34 ετών χρησιμοποιεί τη συσκευή κατά τη διάρκεια του… σεξ!
Στη μελέτη έλαβαν μέρος συνολικά 1.102 εθελοντές. Βάσει των
αποτελεσμάτων φάνηκε ότι, παρά τους αυστηρούς νόμους που έχουν τεθεί σε
ισχύ γύρω από τη χρήση των κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση,
περίπου το 55% των συμμετεχόντων παραδέχθηκε ότι συνεχίζει να αγγίζει
την οθόνη της συσκευής ενόσω βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.
Το 12% πάλι, δήλωσε ότι κάποια στιγμή έχει χρησιμοποιήσει το κινητό του στο ντους. Περισσότερο από το 1/3 των εθελοντών ανέφερε ότι τσέκαρε διαρκώς το κινητό ενόσω βρισκόταν στο σινεμά, ενώ περίπου το 19% έριχνε κλεφτές ματιές στα εισερχόμενα μηνύματα και στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης ενόσω παρευρισκόταν σε κάποια θρησκευτική τελετή. Ακόμη, το 32% δήλωσε ότι ήταν κολλημένο στη συσκευή του κατά τη διάρκεια κάποιας σχολικής εκδήλωσης.
Ο «εθισμός» στα smartphones, όπως φάνηκε, δεν σταμάτησε ούτε στην περίπτωση των ρομαντικών ραντεβού, με το 33% των εθελοντών να υποστηρίζει ότι τελικώς βγήκε ραντεβού με τη... συσκευή του παρά με τον εκάστοτε υποψήφιο ερωτικό σύντροφο.
Στην περίπτωση του σεξ, το 9% των
ενηλίκων παραδέχθηκε ότι έχει χρησιμοποιήσει το κινητό κατά τη διάρκεια
της σεξουαλικής πράξης, ποσοστό που στην περίπτωση των εθελοντών ηλικίας
18-34 ετών αγγίζει το 20%.
Προκειμένου να καταφέρουν να διαπιστώσουν τις επιπτώσεις της
υπερβολικής χρήσης των smartphones στη συμπεριφορά των χρηστών, οι
ειδικοί προχώρησαν σε μια μεγαλύτερη δημοσκόπηση στην οποία έλαβαν μέρος
2.021 κάτοχοι «έξυπνων» κινητών. Οι περισσότεροι από τους συμμετέχοντες
δήλωσαν ότι η τεχνολογία προκαλεί προβλήματα στην προσωπική τους ζωή.
Το 12% των εθελοντών που δήλωναν ότι είχαν σχέση, παραδέχθηκε ότι ο διαρκής έλεγχος της συσκευής προκαλούσε συχνά καβγαδάκια.
Το 29% ανέφερε ότι είχε χάσει την εμπιστοσύνη του/της
αγαπημένου/-ης του ή φίλων μέσω του «ξεσκονίσματος» της συσκευής τους
για το ψάρεμα γαργαλιστικών πληροφοριών.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία ερευνών Harris Interactive και χρηματοδοτήθηκε από την εταιρεία τεχνολογίας Jumio.