Την
αλλαγή της χάραξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από την πόλη της
Πάτρας προωθεί η ΕΡΓΟΣΕ, προκειμένου να μειωθεί σημαντικά το αρχικό
κόστος του έργου που ανερχόταν σε περίπου 800 εκατ. ευρώ, καθώς
περιελάμβανε την υπογειοποίηση μεγάλου τμήματος της γραμμής.
Την Τετάρτη πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τη συμμετοχή της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Μεταφορών (ΕΔΑΜ) του υπουργείου Υποδομών της διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ και τοπικών φορέων. Ο σύμβουλος της ΕΔΑΜ παρουσίασε τη βέλτιστη τεχνικοοικονομικά εναλλακτική λύση, η οποία προβλέπει πολύ ηπιότερες επεμβάσεις, χαμηλότερου κόστους.
Η λύση αυτή εξασφαλίζει την προαστιακή εξυπηρέτηση της πόλης και με προοπτική περαιτέρω επέκτασής της βορείως και νοτίως, την υπεραστική κίνηση επιβατών και τη σιδηροδρομική διακίνηση εμπορευμάτων από και προς την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, μέσω Ιταλίας.
Την Τετάρτη πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τη συμμετοχή της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Μεταφορών (ΕΔΑΜ) του υπουργείου Υποδομών της διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ και τοπικών φορέων. Ο σύμβουλος της ΕΔΑΜ παρουσίασε τη βέλτιστη τεχνικοοικονομικά εναλλακτική λύση, η οποία προβλέπει πολύ ηπιότερες επεμβάσεις, χαμηλότερου κόστους.
Η λύση αυτή εξασφαλίζει την προαστιακή εξυπηρέτηση της πόλης και με προοπτική περαιτέρω επέκτασής της βορείως και νοτίως, την υπεραστική κίνηση επιβατών και τη σιδηροδρομική διακίνηση εμπορευμάτων από και προς την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, μέσω Ιταλίας.