Ο εορταστικός τζίρος των εμπορικών επιχειρήσεων κυμάνθηκε στα 6,8 δισ.
ευρώ και ήταν και φέτος μειωμένος κατά 10%, από πέρυσι, «αλλά σε
σύγκριση με τη μείωση των εισοδημάτων των καταναλωτών κατά τουλάχιστον
32% πρέπει να μας ικανοποιεί», όπως αναφέρει σε άρθρο του για τη νέα
χρονιά ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, Βασίλης
Κορκίδης.
Ο κ. Κορκίδης σχολιάζει ότι το Σαββατοκύριακο πριν τα Χριστούγεννα και η Δευτέρα, προπαραμονή της Πρωτοχρονιάς ήταν οι καλύτερες ημέρες από πλευράς πωλήσεων με πρωτιά στη προτίμηση των καταναλωτών τα παιδικά ρούχα και παιχνίδια, ακολούθησαν τα είδη ένδυσης-υπόδησης, τα gadgets, τα καλλυντικά και τα βιβλία.
Ο κ. Κορκίδης σχολιάζει ότι το Σαββατοκύριακο πριν τα Χριστούγεννα και η Δευτέρα, προπαραμονή της Πρωτοχρονιάς ήταν οι καλύτερες ημέρες από πλευράς πωλήσεων με πρωτιά στη προτίμηση των καταναλωτών τα παιδικά ρούχα και παιχνίδια, ακολούθησαν τα είδη ένδυσης-υπόδησης, τα gadgets, τα καλλυντικά και τα βιβλία.