Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Καλαμάτας συμμετέχει σε Ευρωπαϊκό
πρόγραμμα σύμπραξης σχολείων ΕRASMUS+.
Οι Στρατηγικές συμπράξεις στον τομέα της Εκπαίδευσης
Ενηλίκων αφορούν στην ανάπτυξη και ενίσχυση διακρατικών συνεργασιών μεταξύ
οργανισμών που δραστηριοποιούνται στον τομέα εκπαίδευσης ενηλίκων ή άλλον
κοινωνικοοικονομικό τομέα, προκειμένου να αποφέρουν θετικά και μακροπρόθεσμα
αποτελέσματα για τους συμμετέχοντες φορείς, τα συστήματα πολιτικής στα οποία
υπάγονται τέτοιου είδους δράσεις, καθώς επίσης και τα άτομα που συμμετέχουν
άμεσα ή έμμεσα στις οργανωμένες δραστηριότητες. Η εν λόγω Βασική Δράση
αναμένεται να οδηγήσει στην ανάπτυξη, μεταφορά ή/και υλοποίηση καινοτόμων
πρακτικών σε οργανωτικό, τοπικό, περιφερειακό, εθνικό ή ευρωπαϊκό επίπεδο στον
τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων.
Το θέμα του προγράμματος στο οποίο συμμετέχει το σχολείο έχει τίτλο: «Quality assessment and peer review in practice» ( «ποιοτική
αξιολόγηση και αξιολόγηση από ομότιμους στην πράξη»). Το πρόγραμμα θα
διαρκέσει 3 σχολικά έτη και αποτελεί μια σύμπραξη εκπαιδευτικών οργανισμών
ενηλίκων από Φινλανδία (Jokilaaksojen Koulutuskuntayhtyma),
Ισπανία (Escola Oficial de Idiomas de Ourense),
Τουρκία (Karesi halk egitimi merkezi ve aksam sanat okulu) και Ελλάδα (Σχολέιο Δεύτερης Ευκαιρίας Καλαμάτας).
Συντονιστές του προγράμματος είναι οι Φιλανδοί.
Από 9 έως 12 Δεκεμβρίου 2014
μετέβησαν στην πόλη Piippola Φινλανδίας οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας
Καλαμάτας κ.Λιανού Ελένη και κ.
Δημόπουλος Αναστάσιος, προκειμένου να παρακολουθήσουν την πρώτη συντονιστική
συνάντηση. Εκεί συζητήθηκαν θέματα που αφορούσαν στη διαχείριση του
προγράμματος, στις κινητικότητες, στην αξιολόγηση, στη διάχυση των
αποτελεσμάτων και στην επικοινωνία μεταξύ των εταίρων. Έγινε αναλυτική
παρουσίαση της ποιοτικής αξιολόγησης και της αξιολόγησης από ομότιμους στους
συμμετέχοντες για να μπορέσουν να λειτουργήσουν ως πολλαπλασιαστές στη χώρα
τους, προκειμένου να ξεκινήσει η αξιολόγηση. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει και
μετακινήσεις εκπαιδευομένων που θα συμμετέχουν και αυτοί στην όλη διαδικασία.