Η ακατανόητη ενέργεια
του κ.Σπίρτζη, ο οποίος αναλαμβάνει επίσημα τα καθήκοντά του πιθανότατα
σήμερα, τινάζει στον αέρα όλες τις προσπάθειες που έχουν γίνει τα
τελευταία χρόνια για να ξαναρχίσει το έργο
Έτοιμη να πυροδοτηθεί είναι η «βόμβα» της ματαίωσης
της δημοπράτησης του αυτοκινητόδρομου Πάτρα Πύργος!
Σε ρόλο... βομβιστή ο υπουργός-φάντασμα, Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες της εφ. «Πατρίς» έχει ζητήσει εγγράφως από τον υπουργό Ανάπτυξης Γιώργο Σταθάκη εδώ και μερικές ημέρες τη ματαίωση του διαγωνισμού που είναι προγραμματισμένος για τις 31 Μαρτίου του 2015.
Η ακατανόητη ενέργεια του κ.Σπίρτζη, ο οποίος αναλαμβάνει επίσημα τα καθήκοντά του πιθανότατα σήμερα, τινάζει στον αέρα όλες τις προσπάθειες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια για να ξαναρχίσει το έργο, καθιστώντας αβέβαιο το μέλλον του κορυφαίου αναπτυξιακού έργου της Δυτικής Ελλάδας και εκ των σπουδαιότερων πανελλαδικά.
Η τύχη του έργου πλέον βρίσκεται στα χέρια του υπουργού Ανάπτυξης, Γιώργου Σταθάκη, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες της εφ. «Πατρίς» ζήτησε λίγες ημέρες για να εξετάσει το θέμα και να πάρει τις ανάλογες αποφάσεις.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το αργότερο έως την Τρίτη θα έχει κριθεί η τύχη ενός έργου που το περιμένουν εδώ και χρόνια όλη η Πελοπόννησος και τα Ιόνια Νησιά. Ωστόσο, το αίτημα ματαίωσης από τον κ.Σπίρτζη θα προκαλέσει αλυσιδωτές επιπτώσεις και αντιδράσεις εάν υλοποιηθεί, δεδομένου ότι το χρονικό διάστημα για την επαναδρομολόγηση της σχετικής διαδικασίας απαιτεί τουλάχιστον ένα εξάμηνο, ενώ οι απαισιόδοξες προβλέψεις κάνουν λόγο για καθυστέρηση ενός χρόνου.
Παράλληλα, ρίχνουν νερό στο μύλο των αμετανόητων που επαναφέρουν το αίτημα της νότιας χάραξης μη σεβόμενοι τις αποφάσεις της Πολιτείας (απόφαση ΣτΕ 3047 και 3048/2011), προβάλλοντας σαθρά επιχειρήματα που υποτιμούν τη νοημοσύνη των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας. Ήδη ο σύλλογος Αρχιτεκτόνων Αχαΐας εξέδωσε σχετική ανακοίνωση υπέρ της αλλαγής χάραξης, προτείνοντας να κατασκευαστεί ο δρόμος από τον Πύργο έως την Κάτω Αχαΐα και στη συνέχεια να… περιμένουμε νέα μελέτη, νέα δημοπράτηση και νέα προεργασία για την κατασκευή! Εν ολίγοις, να μη γίνει ποτέ ο δρόμος, αφού είναι ξεκαθαρισμένο από όλες τις αρμόδιες τεχνικές υπηρεσίες του υπουργείου ότι η αλλαγή χάραξης συνεπάγεται αύξηση του κόστους του έργου κατά τουλάχιστον 100 εκατ. ευρώ και αυξημένη πιθανότητα οριστικής ματαίωσης του έργου.
Όλα πλέον τίθενται υπό την κρίση του κ.Γιώργου Σταθάκη, ο οποίος καλείται να πάρει μια σημαντική απόφαση με γνώμονα το συμφέρον των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας, της Πελοποννήσου και των Ιονίων Νήσων, οι οποίοι θέλουν το συντομότερο δυνατόν έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο για να σταματήσουν να θρηνούν ανθρώπινες ζωές και να θέσουν την περιοχή σε αναπτυξιακή τροχιά.
Σε ρόλο... βομβιστή ο υπουργός-φάντασμα, Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες της εφ. «Πατρίς» έχει ζητήσει εγγράφως από τον υπουργό Ανάπτυξης Γιώργο Σταθάκη εδώ και μερικές ημέρες τη ματαίωση του διαγωνισμού που είναι προγραμματισμένος για τις 31 Μαρτίου του 2015.
Η ακατανόητη ενέργεια του κ.Σπίρτζη, ο οποίος αναλαμβάνει επίσημα τα καθήκοντά του πιθανότατα σήμερα, τινάζει στον αέρα όλες τις προσπάθειες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια για να ξαναρχίσει το έργο, καθιστώντας αβέβαιο το μέλλον του κορυφαίου αναπτυξιακού έργου της Δυτικής Ελλάδας και εκ των σπουδαιότερων πανελλαδικά.
Η τύχη του έργου πλέον βρίσκεται στα χέρια του υπουργού Ανάπτυξης, Γιώργου Σταθάκη, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες της εφ. «Πατρίς» ζήτησε λίγες ημέρες για να εξετάσει το θέμα και να πάρει τις ανάλογες αποφάσεις.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το αργότερο έως την Τρίτη θα έχει κριθεί η τύχη ενός έργου που το περιμένουν εδώ και χρόνια όλη η Πελοπόννησος και τα Ιόνια Νησιά. Ωστόσο, το αίτημα ματαίωσης από τον κ.Σπίρτζη θα προκαλέσει αλυσιδωτές επιπτώσεις και αντιδράσεις εάν υλοποιηθεί, δεδομένου ότι το χρονικό διάστημα για την επαναδρομολόγηση της σχετικής διαδικασίας απαιτεί τουλάχιστον ένα εξάμηνο, ενώ οι απαισιόδοξες προβλέψεις κάνουν λόγο για καθυστέρηση ενός χρόνου.
Παράλληλα, ρίχνουν νερό στο μύλο των αμετανόητων που επαναφέρουν το αίτημα της νότιας χάραξης μη σεβόμενοι τις αποφάσεις της Πολιτείας (απόφαση ΣτΕ 3047 και 3048/2011), προβάλλοντας σαθρά επιχειρήματα που υποτιμούν τη νοημοσύνη των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας. Ήδη ο σύλλογος Αρχιτεκτόνων Αχαΐας εξέδωσε σχετική ανακοίνωση υπέρ της αλλαγής χάραξης, προτείνοντας να κατασκευαστεί ο δρόμος από τον Πύργο έως την Κάτω Αχαΐα και στη συνέχεια να… περιμένουμε νέα μελέτη, νέα δημοπράτηση και νέα προεργασία για την κατασκευή! Εν ολίγοις, να μη γίνει ποτέ ο δρόμος, αφού είναι ξεκαθαρισμένο από όλες τις αρμόδιες τεχνικές υπηρεσίες του υπουργείου ότι η αλλαγή χάραξης συνεπάγεται αύξηση του κόστους του έργου κατά τουλάχιστον 100 εκατ. ευρώ και αυξημένη πιθανότητα οριστικής ματαίωσης του έργου.
Όλα πλέον τίθενται υπό την κρίση του κ.Γιώργου Σταθάκη, ο οποίος καλείται να πάρει μια σημαντική απόφαση με γνώμονα το συμφέρον των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας, της Πελοποννήσου και των Ιονίων Νήσων, οι οποίοι θέλουν το συντομότερο δυνατόν έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο για να σταματήσουν να θρηνούν ανθρώπινες ζωές και να θέσουν την περιοχή σε αναπτυξιακή τροχιά.