Αίσθηση έχει προκαλέσει η αποκάλυψη που έγινε μέσω του διαδικτύου και αναδείχθηκε από αδέσμευτα ιστολόγια για την απάτη του Lidl με τις δήθεν μειωμένες τιμές ύστερα από τις αυξήσεις στο ΦΠΑ.
Πώς αντέδρασε λοιπόν η γερμανική αλυσίδα; "Μπούκωσε" με διαφημίσεις τα μέσα ενημέρωσης, όπως και διάφορες συστημικές ιστοσελίδες, για να μην γράφουν κουβέντα για την απάτη...
Και τα μεν Lidl ...καλά κάνουν, τη δουλειά τους κάνουν και τα κέρδη τους φροντίζουν.
Η σωστή ενημέρωση όμως προς τους χειμαζόμενους Έλληνες πόσο ...κοστίζει;
Ευτυχώς που υπάρχουν μερικά ιστολόγια που μαζί με το διαδίκτυο κάνουν τίμια ενημέρωση, ιδιαίτερα σε αυτές τις δύσκολες εποχές...
ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Το Lidl διαφημίζει ότι καλύπτει την αύξηση του ΦΠΑ. Για όσους έπαιρναν συσκευασμενες σαλάτες θα θυμούνται ότι είχε τις Italiana 0.99 ευρώ και την tricolore 1.29 ευρώ. Με το που υπέγραψε η Ελλάδα το μνημόνιο και περιλάμβανε αύξηση 10% στα συσκευασμένα τρόφιμα και πριν ψηφιστεί από την Ελληνική Βουλή η σαλάτα Italiana πήγε 1.09 ευρώ και η tricolore πήγε 1.39 ευρώ. Αποτέλεσμα : 3-4 ημέρες πριν ψηφιστεί και γίνει νόμος η αύξηση 10% και αφού είχε αποφασιστεί ποία θα είναι η αύξηση από τα προαπαιτούμενα στο μνημόνιο, το Lidl αύξησε τα προϊόντα του ώστε η ημέρα της νομοθετισης του νέου ΦΠΑ να το βρει με την ήδη αυξημένη τιμή και τώρα βγαίνει ευθαρσώς με διαφήμιση στην τηλεόραση να μας πει ότι θα απορροφήσει το νέο ΦΠΑ. Αυτό λέγεται εξαπάτηση και υποτίμηση της νοημοσύνης του καταναλωτή.
Παρακάτω παραθέτω και την ανάλογη απόδειξη ημερομηνίας 26/6/15 που μπόρεσα να βρω πριν την αύξηση.
πηγή
Πώς αντέδρασε λοιπόν η γερμανική αλυσίδα; "Μπούκωσε" με διαφημίσεις τα μέσα ενημέρωσης, όπως και διάφορες συστημικές ιστοσελίδες, για να μην γράφουν κουβέντα για την απάτη...
Και τα μεν Lidl ...καλά κάνουν, τη δουλειά τους κάνουν και τα κέρδη τους φροντίζουν.
Η σωστή ενημέρωση όμως προς τους χειμαζόμενους Έλληνες πόσο ...κοστίζει;
Ευτυχώς που υπάρχουν μερικά ιστολόγια που μαζί με το διαδίκτυο κάνουν τίμια ενημέρωση, ιδιαίτερα σε αυτές τις δύσκολες εποχές...
ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Το Lidl διαφημίζει ότι καλύπτει την αύξηση του ΦΠΑ. Για όσους έπαιρναν συσκευασμενες σαλάτες θα θυμούνται ότι είχε τις Italiana 0.99 ευρώ και την tricolore 1.29 ευρώ. Με το που υπέγραψε η Ελλάδα το μνημόνιο και περιλάμβανε αύξηση 10% στα συσκευασμένα τρόφιμα και πριν ψηφιστεί από την Ελληνική Βουλή η σαλάτα Italiana πήγε 1.09 ευρώ και η tricolore πήγε 1.39 ευρώ. Αποτέλεσμα : 3-4 ημέρες πριν ψηφιστεί και γίνει νόμος η αύξηση 10% και αφού είχε αποφασιστεί ποία θα είναι η αύξηση από τα προαπαιτούμενα στο μνημόνιο, το Lidl αύξησε τα προϊόντα του ώστε η ημέρα της νομοθετισης του νέου ΦΠΑ να το βρει με την ήδη αυξημένη τιμή και τώρα βγαίνει ευθαρσώς με διαφήμιση στην τηλεόραση να μας πει ότι θα απορροφήσει το νέο ΦΠΑ. Αυτό λέγεται εξαπάτηση και υποτίμηση της νοημοσύνης του καταναλωτή.
Παρακάτω παραθέτω και την ανάλογη απόδειξη ημερομηνίας 26/6/15 που μπόρεσα να βρω πριν την αύξηση.
πηγή