Πρότυπο κτήριο από απόψη στατικής είχε χαρακτηριστεί από την
Εφορία Νεώτερων Μνημείων το υπόστεγο που κατέρρρευσε το μεσημέρι της
Παρασκευής στο παλιό λιμάνι της Πάτρας, με τραγικό απολογισμό ένα νεκρό
αλλοδαπό από την Αλγερία.
Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.gr, η αρμόδια υπηρεσία ανέστειλε τις διαδικασίες κατεδάφισης του ετοιμόρροπου κτηρίου,θέλωντας να εξετάσει το ενδεχόμενο να κριθεί διατηρητέο το υπόστεγο, ως ένδειξη τιμής στον δημιουργό του, Έλληνα Αρχιτέκτονα και Καθηγητή Πανεπιστημίου.
Κίνηση που όπως αποδείχθηε εκ του αποτελέσματος είχε τραγικές συνέπειες.
Η ετοιμόρροπη οροφή του κτιρίου που παλιότερα στεγάζονταν τα κρατητήρια της Ασφάλειας του Λιμεναρχείου Πατρών, κατέρρευσε, λίγες ώρες μόνο μετά την ανακοίνωση από τον ΟΛΠΑ για την απόφαση κατεδάφισης.
Η κατεδάφιση του κτιρίου καθυστερούσε, όπως είχε γράψει παλιότερα το tempo24, καθώς η υπηρεσία Νεώτερων Μνημείων, παρέπεμψε το θέμα στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο προκειμένου να αποφανθεί αν είναι διατηρητέο ή όχι.
Το τραγικό είναι πως από το 2008 είχε κριθεί κατεδαφιστέο, κι όμως μέχρι πριν λίγο καιρό στάθμευαν εκεί τα οχήματά τους χιλιάδες πολίτες.
«Το ακίνητο που κατέρρευσε στο βόρειο λιμάνι είχε χαρακτηριστεί ετοιμόρροπο, είχε περιφραχθεί και είχε σήμανση ότι ο χώρος είναι ετοιμόρροπος και δεν πρέπει να προσεγγίζεται από πολίτες», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πατρών (ΟΛΠΑ), Νίκος Κοντοές.
Τόσο ο Δήμος Πατρέων, όσο και ο Οργανισμός Λιμένος συμφωνούσαν ότι το κτίριο θα πρέπει να κατεδαφιστεί στο πλαίσιο των γενικότερων παρεμβάσεων που θα γίνουν με την οριστική παραχώρηση του θαλασσίου μετώπου στο Δήμο αλλά και για την ασφάλεια των πολιτών.
"Παρότι το ακίνητο-αποθήκη δεν ανήκε πια στη χερσαία ζώνη του λιμένα, με βάση την πρόσφατη απόφαση που έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, ο ΟΛΠΑ είχε αναλάβει να το κατεδαφίσει και να παραδώσει το χώρο στην πόλη" διευκρινίζει ο κ. Κοντοές για να προσθέσει πως «Η αρχαιολογική υπηρεσία είχε βάλει ερώτημα προς το κεντρικό αρχαιολογικό συμβούλιο, με αποτέλεσμα αυτή η διαδικασία να πάρει ένα χρονικό διάστημα και να μας καθυστερήσει».
Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.gr, η αρμόδια υπηρεσία ανέστειλε τις διαδικασίες κατεδάφισης του ετοιμόρροπου κτηρίου,θέλωντας να εξετάσει το ενδεχόμενο να κριθεί διατηρητέο το υπόστεγο, ως ένδειξη τιμής στον δημιουργό του, Έλληνα Αρχιτέκτονα και Καθηγητή Πανεπιστημίου.
Κίνηση που όπως αποδείχθηε εκ του αποτελέσματος είχε τραγικές συνέπειες.
Η ετοιμόρροπη οροφή του κτιρίου που παλιότερα στεγάζονταν τα κρατητήρια της Ασφάλειας του Λιμεναρχείου Πατρών, κατέρρευσε, λίγες ώρες μόνο μετά την ανακοίνωση από τον ΟΛΠΑ για την απόφαση κατεδάφισης.
Η κατεδάφιση του κτιρίου καθυστερούσε, όπως είχε γράψει παλιότερα το tempo24, καθώς η υπηρεσία Νεώτερων Μνημείων, παρέπεμψε το θέμα στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο προκειμένου να αποφανθεί αν είναι διατηρητέο ή όχι.
Το τραγικό είναι πως από το 2008 είχε κριθεί κατεδαφιστέο, κι όμως μέχρι πριν λίγο καιρό στάθμευαν εκεί τα οχήματά τους χιλιάδες πολίτες.
«Το ακίνητο που κατέρρευσε στο βόρειο λιμάνι είχε χαρακτηριστεί ετοιμόρροπο, είχε περιφραχθεί και είχε σήμανση ότι ο χώρος είναι ετοιμόρροπος και δεν πρέπει να προσεγγίζεται από πολίτες», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πατρών (ΟΛΠΑ), Νίκος Κοντοές.
Τόσο ο Δήμος Πατρέων, όσο και ο Οργανισμός Λιμένος συμφωνούσαν ότι το κτίριο θα πρέπει να κατεδαφιστεί στο πλαίσιο των γενικότερων παρεμβάσεων που θα γίνουν με την οριστική παραχώρηση του θαλασσίου μετώπου στο Δήμο αλλά και για την ασφάλεια των πολιτών.
"Παρότι το ακίνητο-αποθήκη δεν ανήκε πια στη χερσαία ζώνη του λιμένα, με βάση την πρόσφατη απόφαση που έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, ο ΟΛΠΑ είχε αναλάβει να το κατεδαφίσει και να παραδώσει το χώρο στην πόλη" διευκρινίζει ο κ. Κοντοές για να προσθέσει πως «Η αρχαιολογική υπηρεσία είχε βάλει ερώτημα προς το κεντρικό αρχαιολογικό συμβούλιο, με αποτέλεσμα αυτή η διαδικασία να πάρει ένα χρονικό διάστημα και να μας καθυστερήσει».