Σε μία προσπάθεια να προβάλλει την διαφορετικότητα και την ποικιλία των αγαθών που διαθέτει, η διοίκηση της
γερμανικής αλυσίδα σούπερ μάρκετ Edeka στο Αμβούργο, αποφάσισε να αποσύρει από τα καταστήματά της αγαθά ξένων χωρών, ανάμεσά τους και ελληνικά.
Έτσι λοιπόν από ράφια, ψυγεία και καταψύκτες απουσίαζαν ελληνικά προϊόντα, όπως φέτα, ελιές και γιαούρτι, ενώ από την «αποκαθήλωση» δεν γλίτωσαν διάσημα γαλλικά τυριά και ντομάτες από την Ισπανία.
Στα ράφια υπήρχαν μόνο μηνύματα, τα οποία έγραφαν «αυτό το ράφι είναι λίγο βαρετό χωρίς ποικιλία», ενώ το salad bar είχε ένα άλλο μήνυμα που έλεγε ότι «οι επιλογές μας σήμερα είναι περιορισμένες».
Πάνω, δε, στο εντελώς άδειο ράφι τυριών υπήρχε μόνο μία πινακίδα που έγραφε: «Έτσι δείχνει ένα ράφι χωρίς τους ξένους»/
Οι πελάτες που επισκέφτηκαν τα σούπερ μάρκετ το Σαββατοκύριακο έμειναν έκπληκτοι από τα άδεια ράφια, με ορισμένους να σχολιάζουν στα social media ότι «έμοιαζαν με σούπερ μάρκετ της Κούβας»
Εκπρόσωπος της Edeka δήλωσε ότι η εταιρεία στηρίζει την διαφορετικότητα και παράγει μία μεγάλη γκάμα προϊόντων, που παράγονται σε διαφορετικές περιοχές της Γερμανίας. «Όμως μαζί με τα προϊόντα άλλων χωρών δημιουργούμε την ενιαία διαφορετικότητα που αξίζουν οι πελάτες μας», πρόσθεσε.
Επί της ουσίας επρόκειτο για μια πρωτότυπη καμπάνια, για να προβάλλει ένα μήνυμα κατά του ρατσισμού, παραλληλίζοντας τα άδεια ράφια και την έλλειψη επιλογών που προσφέρουν τα εισαγόμενα προϊόντα με το πως θα ήταν η καθημερινότητα χωρίς την επαφή μας με κουλτούρες ανθρώπων από άλλες χώρες.
Η Edeka φημίζεται για τις viral καμπάνιες της, οι οποίες ωστόσο κατά το παρελθόν έχουν δημιουργήσει έριδες και αντιδράσεις. Μία από αυτές ήταν η καμπάνια με πρωταγωνιστή τον «Etkarus» (σσ. παράφραση του Ίκαρου) τον περασμένο χειμώνα.
Η ιστορία είχε να κάνει με έναν φανταστικό κόσμο, στον οποίο όλοι έτρωγαν το ίδιο φαγητό -ένα αγνώστης ταυτότητος γκρι πράγμα- σε κάθε ώρα της ημέρας. Το έτρωγαν ακόμη και τα ζώα της οικογένειας.
epixirimatias
γερμανικής αλυσίδα σούπερ μάρκετ Edeka στο Αμβούργο, αποφάσισε να αποσύρει από τα καταστήματά της αγαθά ξένων χωρών, ανάμεσά τους και ελληνικά.
Έτσι λοιπόν από ράφια, ψυγεία και καταψύκτες απουσίαζαν ελληνικά προϊόντα, όπως φέτα, ελιές και γιαούρτι, ενώ από την «αποκαθήλωση» δεν γλίτωσαν διάσημα γαλλικά τυριά και ντομάτες από την Ισπανία.
Στα ράφια υπήρχαν μόνο μηνύματα, τα οποία έγραφαν «αυτό το ράφι είναι λίγο βαρετό χωρίς ποικιλία», ενώ το salad bar είχε ένα άλλο μήνυμα που έλεγε ότι «οι επιλογές μας σήμερα είναι περιορισμένες».
Πάνω, δε, στο εντελώς άδειο ράφι τυριών υπήρχε μόνο μία πινακίδα που έγραφε: «Έτσι δείχνει ένα ράφι χωρίς τους ξένους»/
Οι πελάτες που επισκέφτηκαν τα σούπερ μάρκετ το Σαββατοκύριακο έμειναν έκπληκτοι από τα άδεια ράφια, με ορισμένους να σχολιάζουν στα social media ότι «έμοιαζαν με σούπερ μάρκετ της Κούβας»
Εκπρόσωπος της Edeka δήλωσε ότι η εταιρεία στηρίζει την διαφορετικότητα και παράγει μία μεγάλη γκάμα προϊόντων, που παράγονται σε διαφορετικές περιοχές της Γερμανίας. «Όμως μαζί με τα προϊόντα άλλων χωρών δημιουργούμε την ενιαία διαφορετικότητα που αξίζουν οι πελάτες μας», πρόσθεσε.
Επί της ουσίας επρόκειτο για μια πρωτότυπη καμπάνια, για να προβάλλει ένα μήνυμα κατά του ρατσισμού, παραλληλίζοντας τα άδεια ράφια και την έλλειψη επιλογών που προσφέρουν τα εισαγόμενα προϊόντα με το πως θα ήταν η καθημερινότητα χωρίς την επαφή μας με κουλτούρες ανθρώπων από άλλες χώρες.
Η Edeka φημίζεται για τις viral καμπάνιες της, οι οποίες ωστόσο κατά το παρελθόν έχουν δημιουργήσει έριδες και αντιδράσεις. Μία από αυτές ήταν η καμπάνια με πρωταγωνιστή τον «Etkarus» (σσ. παράφραση του Ίκαρου) τον περασμένο χειμώνα.
Η ιστορία είχε να κάνει με έναν φανταστικό κόσμο, στον οποίο όλοι έτρωγαν το ίδιο φαγητό -ένα αγνώστης ταυτότητος γκρι πράγμα- σε κάθε ώρα της ημέρας. Το έτρωγαν ακόμη και τα ζώα της οικογένειας.
epixirimatias