Μία
κακή πτήση με πολλές αναταράξεις ή κάποιο μικρό μηχανικό πρόβλημα δεν
είναι ασυνήθιστο φαινόμενο. Αυτό που σπανίως μπορεί να συμβεί, όμως,
στους επιβάτες μίας πτήσης είναι να αρχίσουν να φοβούνται για την πορεία
του ταξιδιού τους ή ακόμη και για τη ζωή τους, πριν ακόμη απογειωθεί το
αεροπλάνο.
Αυτό συμβαίνει πολύ συχνά σε όσους αναχωρούν από το αεροδρόμιο «Lukla» στο Νεπάλ. Διόλου τυχαία έχει κερδίσει τον τίτλο του πιο επικίνδυνου αεροδρομίου στον κόσμο. Το αεροδρόμιο βρίσκεται σε ύψους 9.000 ποδών, στα Ιμαλάια, και όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω βίντεο, μόνο άνετο και ευρύχωρο δεν είναι για τα αεροπλάνα, αλλά και τους επιβάτες τους. Ως εκ τούτου, ατυχήματα εντός του αεροδρομίου συμβαίνουν πολύ συχνά
Ο αεροδιάδρομος έχει μήκος μόλις 450 μέτρων, είναι δηλαδή τέσσερις φορές μικρότερος από τον μέσο όρο των αεροδιαδρόμων στα αεροδρόμια ανά τον κόσμο. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο πιλότος έχει μία και μοναδική ευκαιρία για να απογειώσει ή να προσγειώσει με ασφάλεια το αεροπλάνο. Επίσης, θα πρέπει να το κάνει και σχετικά γρήγορα, γιατί περιμένουν και άλλα αεροπλάνα να χρησιμοποιήσουν τον ένα και μοναδικό αεροδιάδρομο!
Επιπλέον, λόγω του μικροκλίματος του σημείου, οι αλλαγές των ανέμων και των καιρικών συνθηκών είναι εντελώς απρόβλεπτες.
Οπότε, δεν είναι ασυνήθιστο η πτήσεις να καθυστερούν για μέρες (και όχι για ώρες, όπως στα υπόλοιπα αεροδρόμια).
Αυτό συμβαίνει πολύ συχνά σε όσους αναχωρούν από το αεροδρόμιο «Lukla» στο Νεπάλ. Διόλου τυχαία έχει κερδίσει τον τίτλο του πιο επικίνδυνου αεροδρομίου στον κόσμο. Το αεροδρόμιο βρίσκεται σε ύψους 9.000 ποδών, στα Ιμαλάια, και όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω βίντεο, μόνο άνετο και ευρύχωρο δεν είναι για τα αεροπλάνα, αλλά και τους επιβάτες τους. Ως εκ τούτου, ατυχήματα εντός του αεροδρομίου συμβαίνουν πολύ συχνά
Ο αεροδιάδρομος έχει μήκος μόλις 450 μέτρων, είναι δηλαδή τέσσερις φορές μικρότερος από τον μέσο όρο των αεροδιαδρόμων στα αεροδρόμια ανά τον κόσμο. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο πιλότος έχει μία και μοναδική ευκαιρία για να απογειώσει ή να προσγειώσει με ασφάλεια το αεροπλάνο. Επίσης, θα πρέπει να το κάνει και σχετικά γρήγορα, γιατί περιμένουν και άλλα αεροπλάνα να χρησιμοποιήσουν τον ένα και μοναδικό αεροδιάδρομο!
Επιπλέον, λόγω του μικροκλίματος του σημείου, οι αλλαγές των ανέμων και των καιρικών συνθηκών είναι εντελώς απρόβλεπτες.
Οπότε, δεν είναι ασυνήθιστο η πτήσεις να καθυστερούν για μέρες (και όχι για ώρες, όπως στα υπόλοιπα αεροδρόμια).