To Honda Super Cub C125 συνεχίζει την πορεία του στην Ευρώπη
ενσωματώνοντας τα στοιχεία που απαιτεί ο σύγχρονος αναβάτης.
To μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στα τέλη του έτους.
Το πρώτο Super Cub C100 παρουσιάστηκε το 1958, 10 χρόνια
μετά την ίδρυση της Honda. Σχεδόν 60 χρόνια αργότερα, το 2017, το Super
Cub πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο παραγωγής με 100 εκατομμύρια μονάδες,
που το ανέδειξε στο πιο δημοφιλές μηχανοκίνητο όχημα που έχε
κυκλοφορήσει ποτέ στον κόσμο. Όλο αυτό το διάστημα, οι απλές αρετές του
Super Cub – στυλ, αξιοπιστία, οικονομία και γνήσια πρακτικότητα –
παρέμειναν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου: αθόρυβα και διακριτικά,
κατάφερε αυτό ακριβώς που επιθυμούσαν οι Soichiro και Takeo – να μυήσει
και να υποστηρίξει τους ανθρώπους στο μοντέλο της προσωπικής
μετακίνησης.
Το Super Cub C125 ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην θρυλική ιστορία ενός μοντέλου με παγκόσμια απήχηση, το οποίο πωλείται σε περισσότερες από 160 χώρες, και με τόσο άμεσα αναγνωρίσιμη εμφάνιση, ώστε ήταν το πρώτο όχημα στην Ιαπωνία στο οποίο δόθηκε τρισδιάστατο εμπορικό σήμα.
Ενώ εμφανισιακά δεν αποκλίνει από τη κλασική φόρμα, μία αύξηση στην ισχύ και τη ροπή λόγω του κινητήρα 125cc με τους 10 ίππους βοηθά το Super Cub να μην εγκλωβίζεται στην κυκλοφορία της πόλης. Ο αυτόματος, φυγοκεντρικός συμπλέκτης έχει επίσης αναβαθμιστεί με κριτήριο την αυξημένη ισχύ και τις πολύ ομαλές, αθόρυβες αλλαγές σχέσεων.Το ατσάλινο πλαίσιο έχει αποκτήσει πρόσθετη ακαμψία, βελτιώνοντας την χρηστικότητα του Super Cub. Η μεγαλύτερη διαδρομή της εμπρός και πίσω ανάρτησης, οι τροχοί 17-ιντσών από χυτό αλουμίνιο και το εμπρός δισκόφρενο προσφέρουν μία ευέλικτη και γεμάτη αυτοπεποίθηση συμπεριφορά με εξαιρετική ισχύ φρεναρίσματος.
Όλος ο φωτισμός είναι νέας τεχνολογίας LED ενώ τα όργανα αναδεικνύουν το βάθος της συνολικής σχεδίασης με τους δύο φακούς να διαχωρίζονται από δύο χρωμιωμένους δακτυλίους. Ο εξωτερικός δακτύλιος φιλοξενεί το αναλογικό στροφόμετρο και προειδοποιητικά φώτα, και ο εσωτερικός μία διακριτική, ψηφιακή οθόνη.
Η γωνία κάστερ και το ίχνος του τροχού έχουν ρυθμιστεί στα 26.5°/71mm με μεταξόνιο 1245mm. Το βάρος με τα υγρά είναι 109kg. Το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι έχει διαδρομή 100mm, με δύο πίσω αμορτισέρ 84mm να απορροφούν τους κραδασμούς ενώ οι κομψοί τροχοί από χυτό αλουμίνιο 17-ιντσών προσδίδουν ευστάθεια και ακρίβεια διεύθυνσης. Το παπί είναι εξοπλισμένο με ελαστικά tubeless, διαστάσεων 70/90-17 μπροστά και 80/90-17 πίσω. Ένα εμπρός δισκόφρενο 220mm και μονοπίστονη δαγκάνα συνδυάζεται με πίσω ταμπούρο 130mm.
Η μέγιστη ισχύς 10 ίππων αποδίδεται στις 7.500rpm και η ροπή των 10,4Nm στις 5.000rpm από το μοτέρ των 125 ίππων. Οι καμπύλες ισχύος και ροπής είναι γραμμικές με πλούσια απόδοση από τις μεσαίες μέχρι τις υψηλές στροφές. Το κιβώτιο είναι 4τάχυτο και – σύμφωνα με την παράδοση του κλασικού Super Cub – οι αλλαγές σχέσεων γίνονται μέσω ενός αυτόματου, φυγοκεντρικού συμπλέκτη, χωρίς την ανάγκη για μανέτα.
Με αυτό τον κινητήρα, το Super Cub C125 καλύπτει 66.7km/l (WMTC mode), απολαμβάνοντας αυτονομία περίπου 245km από ένα ρεζερβουάρ καυσίμου 3,7L.
Η τιμή του αναμένεται να είναι λίγο κάτω από τα 4.000 ευρώ!
newsauto.gr
To μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στα τέλη του έτους.
Το Super Cub C125 ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην θρυλική ιστορία ενός μοντέλου με παγκόσμια απήχηση, το οποίο πωλείται σε περισσότερες από 160 χώρες, και με τόσο άμεσα αναγνωρίσιμη εμφάνιση, ώστε ήταν το πρώτο όχημα στην Ιαπωνία στο οποίο δόθηκε τρισδιάστατο εμπορικό σήμα.
Ενώ εμφανισιακά δεν αποκλίνει από τη κλασική φόρμα, μία αύξηση στην ισχύ και τη ροπή λόγω του κινητήρα 125cc με τους 10 ίππους βοηθά το Super Cub να μην εγκλωβίζεται στην κυκλοφορία της πόλης. Ο αυτόματος, φυγοκεντρικός συμπλέκτης έχει επίσης αναβαθμιστεί με κριτήριο την αυξημένη ισχύ και τις πολύ ομαλές, αθόρυβες αλλαγές σχέσεων.Το ατσάλινο πλαίσιο έχει αποκτήσει πρόσθετη ακαμψία, βελτιώνοντας την χρηστικότητα του Super Cub. Η μεγαλύτερη διαδρομή της εμπρός και πίσω ανάρτησης, οι τροχοί 17-ιντσών από χυτό αλουμίνιο και το εμπρός δισκόφρενο προσφέρουν μία ευέλικτη και γεμάτη αυτοπεποίθηση συμπεριφορά με εξαιρετική ισχύ φρεναρίσματος.
Όλος ο φωτισμός είναι νέας τεχνολογίας LED ενώ τα όργανα αναδεικνύουν το βάθος της συνολικής σχεδίασης με τους δύο φακούς να διαχωρίζονται από δύο χρωμιωμένους δακτυλίους. Ο εξωτερικός δακτύλιος φιλοξενεί το αναλογικό στροφόμετρο και προειδοποιητικά φώτα, και ο εσωτερικός μία διακριτική, ψηφιακή οθόνη.
Η γωνία κάστερ και το ίχνος του τροχού έχουν ρυθμιστεί στα 26.5°/71mm με μεταξόνιο 1245mm. Το βάρος με τα υγρά είναι 109kg. Το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι έχει διαδρομή 100mm, με δύο πίσω αμορτισέρ 84mm να απορροφούν τους κραδασμούς ενώ οι κομψοί τροχοί από χυτό αλουμίνιο 17-ιντσών προσδίδουν ευστάθεια και ακρίβεια διεύθυνσης. Το παπί είναι εξοπλισμένο με ελαστικά tubeless, διαστάσεων 70/90-17 μπροστά και 80/90-17 πίσω. Ένα εμπρός δισκόφρενο 220mm και μονοπίστονη δαγκάνα συνδυάζεται με πίσω ταμπούρο 130mm.
Η μέγιστη ισχύς 10 ίππων αποδίδεται στις 7.500rpm και η ροπή των 10,4Nm στις 5.000rpm από το μοτέρ των 125 ίππων. Οι καμπύλες ισχύος και ροπής είναι γραμμικές με πλούσια απόδοση από τις μεσαίες μέχρι τις υψηλές στροφές. Το κιβώτιο είναι 4τάχυτο και – σύμφωνα με την παράδοση του κλασικού Super Cub – οι αλλαγές σχέσεων γίνονται μέσω ενός αυτόματου, φυγοκεντρικού συμπλέκτη, χωρίς την ανάγκη για μανέτα.
Με αυτό τον κινητήρα, το Super Cub C125 καλύπτει 66.7km/l (WMTC mode), απολαμβάνοντας αυτονομία περίπου 245km από ένα ρεζερβουάρ καυσίμου 3,7L.
Η τιμή του αναμένεται να είναι λίγο κάτω από τα 4.000 ευρώ!
newsauto.gr