Eντός του Ιουνίου τα σούπερ μάρκετ θα ξεκινήσουν δράσεις ενημέρωσης των καταναλωτών για να προτιμούν τα ελληνικά προϊόντα αποδεχόμενα σχετική πρόταση του «ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ - καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε».
Σε ανακοίνωσή της, η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος, αναφέρει ότι τα περισσότερα μεγάλα σούπερ μάρκετ δέχτηκαν το αίτημα να στηρίξουν ενεργά τον αγώνα για την προτίμηση των ελληνικών προϊόντων.Συγκεκριμένα, τα σούπερ μάρκετ ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, MY MARKET, ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΑΛΑΞΙΑΣ, ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ, τα οποία εντός του Ιουνίου θα εκτυπώσουν αφίσες στις οποίες θα προβάλλεται το σύνθημα «ντύνομαι ελληνικά, τρώω ελληνικά, κάνω τουρισμό ελληνικά», θα τοποθετήσουν τις αφίσες στα καταστήματά τους σε ολόκληρη την Ελλάδα και θα τυπώσουν το σύνθημα και στις πλαστικές τους σακούλες που δίνουν στους πελάτες τους για να τοποθετούν τα είδη που αγοράζουν.
''Οι Έλληνες καταναλωτές θα έχουν ακόμα μία ευκαιρία να σκεφθούν και να συνειδητοποιήσουν ότι η προτίμηση των ελληνικών προϊόντων αποτελεί καθήκον όλων μας. Έτσι μετέχουμε και εμείς οι πολίτες ενεργά στη μάχη για την καταπολέμηση της ανεργίας, τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, της βιοτεχνίας και της βιομηχανίας μας, τη στήριξη των αγροτών και παραγωγών μας, του τουρισμού μέσα στη χώρα μας. Έτσι στηρίζουμε την εθνική μας οικονομία'', σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΓΣΕΒΕΕ.