Λιθουανική εταιρεία σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα νησί διακοπών στις Μαλδίβες , που αναμένεται και να επονομαστεί και ως ο «παράδεισος των αντρών...» Και αυτό γιατί τις υπηρεσίες θαπροσφέρουν αποκλειστικά ξανθιές. Άλλωστε στη Λιθουανία το γυναικείο κίνημα των ξανθιών είναι ευρέως διαδεδομένο.
Οι ξανθιές στις χώρες της Βαλτικής βαρέθηκαν τα ενοχλητικά αστεία για το χρώμα των μαλλιών τους και βάλθηκαν να αποδείξουν ότι...
είναι πιο έξυπνες , δημιουργώντας μια «ξανθιά επιχειρηματική αυτοκρατορία».
Η λιθουανική εταιρεία Olialia, προφέρεται «ooh-la-la», δημιουργεί ένα θέρετρο διακοπών στις Μαλδίβες.
Η εταιρεία σχεδιάζει να τραβήξει την προσοχή των τουριστών με την απασχόληση μόνο ξανθού προσωπικού και προσφέρει απευθείας πτήσεις προς το νησί με πλήρωμα εξ ολοκλήρου από τις ξανθιές, συμπεριλαμβανομένων και των πιλότων.
Η Olialia διευθύνεται και στελεχώνεται από ξανθές γυναίκες, και ήδη δραστηριοποιείται σε 75 διαφορετικούς επιχειρηματικούς τομείς, με προϊόντα από λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών και προϊόντα διατροφής, μέχρι και... ποπ μουσική.
Η διευθύνων σύμβουλος της Olialia, Giedre Pukiene, λέει ότι θέλει να σπάσει το στερεότυπο ότι ξανθές γυναίκες είναι λιγότερο ευφυείς.
«Τα κορίτσια μας είναι πολύ έξυπνοι και έχουν πτυχία», λέει. «Όλοι τους θέλουν να κάνουν κάτι με τη ζωή τους. Έχουν πολλές επιχειρηματικές ιδέες», προσθέτει.
Το έργο παρουσιάστηκε επίσημα αυτό το Σαββατοκύριακο σε ένα πάρτι για ξανθιές, αλλά το θέρετρο, που έχει προγραμματιστεί να ανοίξει το 2015, έχει επικριθεί έντονα.
Όταν ανακοινώθηκε στην ειδησεογραφική ιστοσελίδα των Μαλβίδων «Μίνι» , πολλοί αναγνώστες καταδίκασαν ως ρατσιστικό το όλο εγχείρημα. Ωστόσο, αναμένεται να αντιμετωπίσει κάποιες δυσκολίες στην εφαρμογή αφού σύμφωνα με τη νομοθεσία, το μισό προσωπικό των θέρετρων στις Μαλδίβες υποχρεωτικά πρέπει να είναι ντόπιοι οι οποίοι είναι μελαχρινοί.
Στην ίδια τη Λιθουανία, η οποία είναι μέλος της ΕΕ, υπάρχει το ερώτημα για το αν ορίζοντας ξανθά μαλλιά ως κριτήρια για έναν αιτούντα σε εργασία υπάρχει παράβαση της νομοθεσία της ΕΕ, για διακρίσεις στην απασχόληση.
Μέχρι σήμερα όλα τα προϊόντα της εταιρίας, διαφημίζονται χρησιμοποιώντας εικόνες από σέξι ξανθιές γυναικών σε άκρως πνευματικές καταστάσεις.
Μια διαφήμιση για το δικό τους εμπορικό σήμα cola Olialia, για παράδειγμα, δείχνει λαμπερό ψηλοτάκουνα ξανθιές επιστήμονες σε εργαστηριακά πειράματα για την παρασκευή του αναψυκτικού.
Μια άλλη διαφήμιση δείχνει συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου με ξανθιές, οι οποίες φρεσκάρουν το μακιγιάζ τους, ενώ συζητάμε για την εταιρική στρατηγική.
Οι ξανθιές στις χώρες της Βαλτικής βαρέθηκαν τα ενοχλητικά αστεία για το χρώμα των μαλλιών τους και βάλθηκαν να αποδείξουν ότι...
είναι πιο έξυπνες , δημιουργώντας μια «ξανθιά επιχειρηματική αυτοκρατορία».
Η λιθουανική εταιρεία Olialia, προφέρεται «ooh-la-la», δημιουργεί ένα θέρετρο διακοπών στις Μαλδίβες.
Η εταιρεία σχεδιάζει να τραβήξει την προσοχή των τουριστών με την απασχόληση μόνο ξανθού προσωπικού και προσφέρει απευθείας πτήσεις προς το νησί με πλήρωμα εξ ολοκλήρου από τις ξανθιές, συμπεριλαμβανομένων και των πιλότων.
Η Olialia διευθύνεται και στελεχώνεται από ξανθές γυναίκες, και ήδη δραστηριοποιείται σε 75 διαφορετικούς επιχειρηματικούς τομείς, με προϊόντα από λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών και προϊόντα διατροφής, μέχρι και... ποπ μουσική.
Η διευθύνων σύμβουλος της Olialia, Giedre Pukiene, λέει ότι θέλει να σπάσει το στερεότυπο ότι ξανθές γυναίκες είναι λιγότερο ευφυείς.
«Τα κορίτσια μας είναι πολύ έξυπνοι και έχουν πτυχία», λέει. «Όλοι τους θέλουν να κάνουν κάτι με τη ζωή τους. Έχουν πολλές επιχειρηματικές ιδέες», προσθέτει.
Το έργο παρουσιάστηκε επίσημα αυτό το Σαββατοκύριακο σε ένα πάρτι για ξανθιές, αλλά το θέρετρο, που έχει προγραμματιστεί να ανοίξει το 2015, έχει επικριθεί έντονα.
Όταν ανακοινώθηκε στην ειδησεογραφική ιστοσελίδα των Μαλβίδων «Μίνι» , πολλοί αναγνώστες καταδίκασαν ως ρατσιστικό το όλο εγχείρημα. Ωστόσο, αναμένεται να αντιμετωπίσει κάποιες δυσκολίες στην εφαρμογή αφού σύμφωνα με τη νομοθεσία, το μισό προσωπικό των θέρετρων στις Μαλδίβες υποχρεωτικά πρέπει να είναι ντόπιοι οι οποίοι είναι μελαχρινοί.
Στην ίδια τη Λιθουανία, η οποία είναι μέλος της ΕΕ, υπάρχει το ερώτημα για το αν ορίζοντας ξανθά μαλλιά ως κριτήρια για έναν αιτούντα σε εργασία υπάρχει παράβαση της νομοθεσία της ΕΕ, για διακρίσεις στην απασχόληση.
Μέχρι σήμερα όλα τα προϊόντα της εταιρίας, διαφημίζονται χρησιμοποιώντας εικόνες από σέξι ξανθιές γυναικών σε άκρως πνευματικές καταστάσεις.
Μια διαφήμιση για το δικό τους εμπορικό σήμα cola Olialia, για παράδειγμα, δείχνει λαμπερό ψηλοτάκουνα ξανθιές επιστήμονες σε εργαστηριακά πειράματα για την παρασκευή του αναψυκτικού.
Μια άλλη διαφήμιση δείχνει συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου με ξανθιές, οι οποίες φρεσκάρουν το μακιγιάζ τους, ενώ συζητάμε για την εταιρική στρατηγική.