Και στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ θα εγκατασταθεί Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου για την αποτροπή επιβίβασης ατόμων που δεν έχουν στην κατοχή τους το νόμιμο κόμιστρο. Όπως αναφέρει σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Ιωάννης Μαγκριώτης, έχει ήδη προκηρυχθεί διαγωνισμός για την εφαρμογή του νέου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου για το μετρό και τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο.
«Με το νέο σύστημα, πέραν των σημαντικών δυνατοτήτων που παρέχονται για διαμόρφωση συνδυασμένης, ευέλικτης και αποδοτικής τιμολογιακής πολιτικής με σύνθετα και ελκυστικά προϊόντα για τον επιβάτη, προβλέπεται και η εγκατάσταση σταθερών πυλών εισόδου-εξόδου των επιβατών με ανοιγόμενες θύρες στους σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου», αναφέρει ο υφυπουργός και προσθέτει ότι «ανάλογο σύστημα εξ αποστάσεως αναγνώρισης-επικύρωσης του εισιτηρίου προβλέπεται να εγκατασταθεί και στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ, με στόχο τον εύκολο εντοπισμό και την αποτροπή επιβίβασης ατόμων που δεν έχουν στην κατοχή τους νόμιμο κόμιστρο και την αποτελεσματική αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης».
Ο υφυπουργός ενημερώνει ότι τα έσοδα για την πρώην εταιρεία του Μετρό (ΑΜΕΛ) -με τον έλεγχο του κομίστρου που ισχύει σήμερα- ανήλθαν σε 1,56 εκατομμύρια ευρώ το 2008, σε 1,141 εκατομμύρια ευρώ το 2009 και σε 2,01 εκατομμύρια ευρώ το 2010.
Το έγγραφο του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή του ΛΑΟΣ Κώστα Αϊβαλιώτη. Ο βουλευτής επικαλούνταν ρεπορτάζ του BBC «γεμάτο ανακρίβειες και ειρωνικές αποστροφές», στο οποίο ο Βρετανός δημοσιογράφος διερωτήθηκε γιατί λείπουν οι μπάρες που υπάρχουν σε άλλα μετρό της Ευρώπης για την αποτροπή της λαθρεπιβίβασης.
«Με το νέο σύστημα, πέραν των σημαντικών δυνατοτήτων που παρέχονται για διαμόρφωση συνδυασμένης, ευέλικτης και αποδοτικής τιμολογιακής πολιτικής με σύνθετα και ελκυστικά προϊόντα για τον επιβάτη, προβλέπεται και η εγκατάσταση σταθερών πυλών εισόδου-εξόδου των επιβατών με ανοιγόμενες θύρες στους σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου», αναφέρει ο υφυπουργός και προσθέτει ότι «ανάλογο σύστημα εξ αποστάσεως αναγνώρισης-επικύρωσης του εισιτηρίου προβλέπεται να εγκατασταθεί και στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ, με στόχο τον εύκολο εντοπισμό και την αποτροπή επιβίβασης ατόμων που δεν έχουν στην κατοχή τους νόμιμο κόμιστρο και την αποτελεσματική αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης».
Ο υφυπουργός ενημερώνει ότι τα έσοδα για την πρώην εταιρεία του Μετρό (ΑΜΕΛ) -με τον έλεγχο του κομίστρου που ισχύει σήμερα- ανήλθαν σε 1,56 εκατομμύρια ευρώ το 2008, σε 1,141 εκατομμύρια ευρώ το 2009 και σε 2,01 εκατομμύρια ευρώ το 2010.
Το έγγραφο του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή του ΛΑΟΣ Κώστα Αϊβαλιώτη. Ο βουλευτής επικαλούνταν ρεπορτάζ του BBC «γεμάτο ανακρίβειες και ειρωνικές αποστροφές», στο οποίο ο Βρετανός δημοσιογράφος διερωτήθηκε γιατί λείπουν οι μπάρες που υπάρχουν σε άλλα μετρό της Ευρώπης για την αποτροπή της λαθρεπιβίβασης.