ΜΕ ...ΑΠΕΙΛΕΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΩΝ ....ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ !!!
Ειδικό τηλεφωνικό κέντρο ειδοποίησης των φορολογουμένων σχεδιάζει να δημιουργήσει στις εφορίες ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, Χ. Θεοχάρης σύμφωνα με τη Δημοκρατία.
Οι υπάλληλοι που θα στελεχώσουν το call center της εφορίας θα «κυνηγούν» τους φορολογουμένους και θα... προειδοποιούν τηλεφωνικά με δεσμεύσεις και περιουσιακών στοιχείων.
Στο υπουργείο Οικονομικών πιστεύουν ότι με αυτές τις πρακτικές θα υπάρξει τόνωση των δημόσιων εσόδων και θα περιοριστεί η μαύρη τρύπα του προϋπολογισμού.
Το call center θα ενεργοποιείται στην περίπτωση που, μεταξύ άλλων, ένας φορολογούμενος:
- Δεν υποβάλλει φορολογική δήλωση,
- δεν υποβάλλει περιοδική δήλωση απόδοσης ΦΠΑ,
- δεν πληρώνει κάποιον φόρο (εισοδήματος, ακινήτων, κ.ά.),
- δεν πληρώνει κάποια δόση ρυθμισμένου χρέους.
Η ειδοποίηση του φορολογουμένου θα μπορεί να γίνεται τηλεφωνικά, με e-mail ή με σύντομο γραπτό μήνυμα (sms).
Ειδικό τηλεφωνικό κέντρο ειδοποίησης των φορολογουμένων σχεδιάζει να δημιουργήσει στις εφορίες ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, Χ. Θεοχάρης σύμφωνα με τη Δημοκρατία.
Οι υπάλληλοι που θα στελεχώσουν το call center της εφορίας θα «κυνηγούν» τους φορολογουμένους και θα... προειδοποιούν τηλεφωνικά με δεσμεύσεις και περιουσιακών στοιχείων.
Στο υπουργείο Οικονομικών πιστεύουν ότι με αυτές τις πρακτικές θα υπάρξει τόνωση των δημόσιων εσόδων και θα περιοριστεί η μαύρη τρύπα του προϋπολογισμού.
Το call center θα ενεργοποιείται στην περίπτωση που, μεταξύ άλλων, ένας φορολογούμενος:
- Δεν υποβάλλει φορολογική δήλωση,
- δεν υποβάλλει περιοδική δήλωση απόδοσης ΦΠΑ,
- δεν πληρώνει κάποιον φόρο (εισοδήματος, ακινήτων, κ.ά.),
- δεν πληρώνει κάποια δόση ρυθμισμένου χρέους.
Η ειδοποίηση του φορολογουμένου θα μπορεί να γίνεται τηλεφωνικά, με e-mail ή με σύντομο γραπτό μήνυμα (sms).