Το επόμενο δίμηνο αναμένεται να αλλάξουν χέρια 14 περιφερειακά
αεροδρόμια, καθώς σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ θα ολοκληρωθεί
η παραχώρησή τους έως και για 50 χρόνια.
Ως τις 30 Σεπτεμβρίου θα κατατεθούν στο ΤΑΙΠΕΔ- εκτός απροόπτου- οι δεσμευτικές προσφορές των υποψήφιων επενδυτών, ενώ στελέχη του Ταμείου αναφέρουν ότι στο διαγωνισμό συμμετέχουν ισχυρά επενδυτικά σχήματα, τα οποία πληρούν όλα τα τεχνικά, νομικά και οικονομικά προαπαιτούμενα, σύμφωνα με το «Βήμα». Η διαδικασία δεν αναμένεται να πάρει πάνω από ένα μήνα, αν και ο διαγωνισμός έχει πάει πίσω λόγω των αιτημάτων των υποψήφιων για παράταση, καθώς ζητούσαν χρόνο για να «δουλέψουν» τις προσφορές τους.
Το ζήτημα αφορά 14 περιφερειακά αεροδρόμια, που θα παραχωρηθούν σε επενδυτές για 40+10 χρόνια, σε δύο ομάδες. Στην πρώτη ομάδα περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Χανίων, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλλονιάς, Ακτίου και Καβάλας, με option για την Αλεξανδρούπολη, τον Αραξο, την Καλαμάτα και τη Νέα Αγχίαλο. Η δεύτερη ομάδα αποτελείται από τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σκιάθου, Μυκόνου, Σαντορίνης, Σάμου και Μυτιλήνης, με option και τους αερολιμένες Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου.
Από τη διαδικασία εξαιρείται το αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου, το οποίο θα αξιοποιηθεί στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης για την ανάπτυξη του νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι.
Στη διαδικασία συμμετέχουν η γαλλική Aeroport De La Cote d'Azur, η κοινοπραξία J&P Αβαξ - Zurich Airport, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η κοινοπραξία Fraport - όμιλος Κοπελούζου, η σύμπραξη Vinci - ΕΛΛΑΚΤΩΡ, η κοινοπραξία Corporacion America - ΜΕΤΚΑ και ο όμιλος Advent.
Ως τις 30 Σεπτεμβρίου θα κατατεθούν στο ΤΑΙΠΕΔ- εκτός απροόπτου- οι δεσμευτικές προσφορές των υποψήφιων επενδυτών, ενώ στελέχη του Ταμείου αναφέρουν ότι στο διαγωνισμό συμμετέχουν ισχυρά επενδυτικά σχήματα, τα οποία πληρούν όλα τα τεχνικά, νομικά και οικονομικά προαπαιτούμενα, σύμφωνα με το «Βήμα». Η διαδικασία δεν αναμένεται να πάρει πάνω από ένα μήνα, αν και ο διαγωνισμός έχει πάει πίσω λόγω των αιτημάτων των υποψήφιων για παράταση, καθώς ζητούσαν χρόνο για να «δουλέψουν» τις προσφορές τους.
Το ζήτημα αφορά 14 περιφερειακά αεροδρόμια, που θα παραχωρηθούν σε επενδυτές για 40+10 χρόνια, σε δύο ομάδες. Στην πρώτη ομάδα περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Χανίων, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλλονιάς, Ακτίου και Καβάλας, με option για την Αλεξανδρούπολη, τον Αραξο, την Καλαμάτα και τη Νέα Αγχίαλο. Η δεύτερη ομάδα αποτελείται από τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σκιάθου, Μυκόνου, Σαντορίνης, Σάμου και Μυτιλήνης, με option και τους αερολιμένες Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου.
Από τη διαδικασία εξαιρείται το αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου, το οποίο θα αξιοποιηθεί στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης για την ανάπτυξη του νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι.
Στη διαδικασία συμμετέχουν η γαλλική Aeroport De La Cote d'Azur, η κοινοπραξία J&P Αβαξ - Zurich Airport, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η κοινοπραξία Fraport - όμιλος Κοπελούζου, η σύμπραξη Vinci - ΕΛΛΑΚΤΩΡ, η κοινοπραξία Corporacion America - ΜΕΤΚΑ και ο όμιλος Advent.