5.10.14

ΠΑΡΙΣΙ - PARIS MOTOR SHOW 2014

Παριζιάνικη γοητεία
Aπό την πόλη του φωτός δεν θα μπορούσε να απουσιάζει καμία από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που σέβεται τον εαυτό της και το κοινό της.
Κι αυτό γιατί το σαλόνι του Παρισιού έχει εδραιωθεί πια ως μια από τις μεγαλύτερες και πλουσιότερες εκθέσεις της παγκόσμιας αυτοκίνησης. Δεκάδες παγκόσμιες και πανευρωπαϊκές πρεμιέρες μοντέλων πρωτότυπων, φουτουριστικών, οικονομικών, όμορφων και δυναμικών. Και μια λάμψη που γοητεύει κάθε βαλάντιο, κάθε αισθητική, κάθε όνειρο. Βεβαίως, δεν είναι μόνον η παριζιάνικη λάμψη, αλλά και οι προτάσεις των κατασκευαστών, που ως τάση έχουν να κάνουν με τις τεχνολογίες που συμβάλλουν στη μείωση της κατανάλωσης, αλλά και στην ενσωμάτωση νέων συστημάτων ασφάλειας και Infotainment.
To σαλόνι του Παρισιού άνοιξε χθές 4 Οκτωβρίου τις πόρτες του για το κοινό και μέχρι τις 19 του τρέχοντoς θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των φίλων της αυτοκίνησης. Ας πάρουμε μια γεύση από τα σημαντικότερα μοντέλα που παρουσιάζονται.

Renault Espace
Σε μια ακόμα στιγμή απόλυτης εξωστρέφειας, η Renault παίρνει τον προπάτορα των MPV, το «πνευματικό παιδί» του Αντώνη Βολάνη και το οδηγεί σε μια νέα εποχή. Το νέο Espace κάνει μια νέα αρχή διατηρώντας το ίδιο όνομα, αλλάζοντας όμως φόρμα, design και... χρήση, αφού πλέον είναι crossover. Βασισμένο στο πολύ εντυπωσιακό πρωτότυπο Initiale Paris που είχαμε δει στην περσινή έκθεση αυτοκινήτου της Φραγκφούρτης. Με μήκος κοντά στα 4,9 μέτρα το νέο Espace μπορεί να είναι πλέον crossover, αλλά εξακολουθεί να είναι και πολυχρηστικό με τρεις σειρές καθισμάτων και πολλές αποθηκευτικές λύσεις. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας βελτιωμένος 1.6 dCi κινητήρας πετρελαίου συνδυασμένος με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.
Renault Espace
Renault Espace
Ford Focus
Η αισθητική του δεν έχει αλλάξει ριζικά παρά μόνο το εμπρός μέρος στο πλαίσιο της νέας σχεδιαστικής εταιρικής ταυτότητας Οne Ford. Ωστόσο, τα σημαντικά νέα έχουν να κάνουν με την ουσία. Στο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής είναι βελτιωμένη στα πρότυπα ενός premium γερμανικού μοντέλου, ενώ και ο εξοπλισμός, τα connectivities, αλλά και οι δυνατότητες εξατομίκευσης στον υποψήφιο αγοραστή, είναι σε αυτό το πλαίσιο. Στους κινητήρες προστέθηκαν οι ολοκαίνουργιοι 1.5 λίτρων βενζίνης και 1.5 diesel οι οποίοι «απαντούν» στις αντίστοιχες προτάσεις του ανταγωνισμού. Ο βενζινοκίνητος έχει διαβαθμισμένη απόδοση 150 και 180 ίππους, όπως και ο ντίζελ 95 και 120. Στην Ελλάδα οι πωλήσεις του ξεκινούν τον επόμενο μήνα.
Ford  Focus
Ford Focus
Lexus NX 300h Hybrid
Μ' αυτό το μοντέλο η Lexus εισχωρεί δυναμικά στα μεσαία SUV με σπορ προσανατολισμό και φιλοδοξεί να τραβήξει τα βλέμματα και την? προτίμηση των Ευρωπαίων. Εφοδιάζεται με τον 2.5 λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα VVT-Ι ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα και μαζί αποδίδουν 197 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. H μεικτή κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,2 λίτρα ανά 100 χλμ. ενώ οι εκπομπές ρύπων αγγίζουν τα 123 γρ./χλμ. Στη χώρα μας θα βρίσκεται από τις αρχές Νοεμβρίου, με τα βιβλία των παραγγελιών να έχουν ήδη ανοίξει. Οι τιμές για τη βασική δικίνητη έκδοση ξεκινούν από 44.700 ευρώ και φτάνουν τα 70.500 για την κορυφαία τετρακίνητη έκδοση.
Lexus NX 300h Hybrid
Lexus NX 300h Hybrid
Volvo XC90
Στο πλαίσιο ενός επενδυτικού προγράμματος 11 δισεκατομμυρίων δολαρίων και μετά από τρία χρόνια εξέλιξης, το νέο, πολυαναμενόμενο μεγάλο SUV σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου στην ιστορία της Volvo, αποκαλύπτοντας παράλληλα τη σχεδιαστική πορεία που θα ακολουθήσει η μάρκα στο μέλλον. Όντας πλέον ανεξάρτητη, η Volvo Cars ενσωματώνει για πρώτη φορά στο νέο μοντέλο εντελώς δικές της νέες τεχνολογίες, με την υλοποίηση -και αυτή για πρώτη φορά- της νέας Μεταβλητής Αρχιτεκτονικής Προϊόντος (Scalable Product Architecture ? SPA) στην κατασκευή των οχημάτων. Συγχρόνως θα κυκλοφορήσει και η έκδοση R Design για τους λάτρεις της άγριας ομορφιάς.
Volvo  XC90
Volvo XC90
Τoyota C-HR Concept
Πρόκειται για ένα κόμπακτ crossover που σύμφωνα με τα λεγόμενα της ιαπωνικής εταιρείας συνδυάζει μια ισχυρή νέα σχεδιαστική φιλοσοφία με τη συναρπαστική εμπειρία οδήγησης και μια υβριδική μονάδα ισχύος. Βασίζεται στο πάτωμα του Auris και θα τοποθετηθεί κάτω από το RAV4. Με το C-HR η Toyota θέλει να ενισχύσει την γκάμα της σε μια συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία (SUV/crossover) με έντονο ανταγωνισμό και τεράστια ανταπόκριση στη Γηραιά Ήπειρο. Αποτελεί δε προάγγελο του μοντέλου που σκοπεύει να βγάλει στην παραγωγή το ιαπωνικό εργοστάσιο.
Τoyota C-HR Concept
Τoyota C-HR Concept
Honda Civic Type R
Το νέο καυτό hatch σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τη μάρκα στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων. Την ισχύ παρέχει ένας 2.0 i-VTEC κινητήρας της σειράς Earth Dreams Technology. Αποδίδοντας ιπποδύναμη πάνω από 280 ίππους προσφέρει απαράμιλλες επιδόσεις συγκριτικά με οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο Type R ? συμπεριλαμβανομένων όλων των γενιών του Civic, και των θρυλικών σπορ εκδόσεων των Integra, Accord και NSX. Η νέα μονάδα ωφελείται από έναν υπερσυμπιεστή για αύξηση της ροπής στις χαμηλές στροφές. Σε συνδυασμό με υψηλές επιδόσεις στις υψηλές στροφές προσφέρει μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία.
Honda Civic Type R
Honda Civic Type R
Opel Adam S
Το πιο σπορ Adam με τον κωδικό «S» θα ξεκινήσει να διατίθεται στην Ευρώπη από τις αρχές του 2015. Στην... καρδιά του βρίσκεται ο 1.4 turbo EcoTec απόδοσης 150 ίππων και 220 Nm μέγιστης ροπής. Η κίνηση συνεχίζει να μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς. Το κλασικό 0-100 πραγματοποιείται σε 8.5'', ενώ η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 200 km/h. Όσον αφορά στη μέση κατανάλωση καυσίμου, αυτή κυμαίνεται στα 6,4 lt/100 km. Εξωτερικά, το Adam S ξεχωρίζει από το πιο επιθετικό body kit και τη μεγάλη πίσω αεροτομή, τις πλαϊνές ποδιές και τους τροχούς των 18 ιντσών με τα ελαστικά 225/35.
Opel Adam S
Opel Adam S
Mercedes AMG C63 & C63 S
Οι τεχνικοί της AMG πήραν ως βάση το σασί της νέας C-Class, εξέλιξαν όσο ήταν δυνατόν την ανάρτηση και το σύστημα πέδησης, κατασκεύασαν έναν καινούργιο V8 biturbo κινητήρα χωρητικότητας 4,0 lt ο οποίος είναι ως και 32% αποδοτικότερος από αυτόν που αντικαθιστά και παρουσίασαν τη νέα Mercedes-AMG C63 Η συγκεκριμένη έκδοση θα διατίθεται τόσο στην τετράθυρη εκδοχή της όσο και σε station wagon. Ο νέος κινητήρας διατίθεται σε δύο εκδόσεις αναφορικά με την απόδοσή του: στην πρώτη αποδίδει μέγιστη ισχύ 476 ίππους και στη δεύτερη, δηλαδή στην C 63 S, 510 ίππους. Φυσικά αναβαθμισμένο είναι και το επίπεδο εξοπλισμού, ενώ η εμφάνιση είναι ομολογουμένως «άγρια».
Mercedes AMG C63 & C63 S
Mercedes AMG C63 & C63 S
BMW 2 Series Convertible
Η «open-top» εκδοχή της 2 Series διαθέτει προς το παρόν ως κορυφαία εκδοχή την M235i. Κάτω από το καπό υπάρχει ο «inline-six» των 3 λίτρων που αποδίδει 326 ίππους και 450 Nm μέγιστης ροπής. Έτσι το κλασικό 0-100 km/h πραγματοποιείται σε 5.2''. Στη γκάμα συμπεριλαμβάνεται και η 220i με τον τετρακύλινδρο των 2 λίτρων που αποδίδει 184 ίππους ενώ κάτω από το καπό της 228i υπάρχει ο ίδιος κινητήρας μόνο που αποδίδει 245 ίππους. Η τελευταία έκδοση διατίθεται προαιρετικά και με σύστημα τετρακίνησης xDrive. Η πολυεπίπεδη υφασμάτινη οροφή, χρειάζεται 20'' για να ανοίξει ή και να κλείσει. Η αναδίπλωσή της μπορεί να γίνει και εν κινήσει με ταχύτητες μέχρι 50 km/h.
BMW 2 Series Convertible
BMW 2 Series Convertible
Αudi TT
Η τρίτη γενιά TT έρχεται για να δώσει έμφαση στο χαρακτηρισμό σπορτίφ, αφού το τρέχον μοντέλο δείχνει και είναι πιο επιθετικό από τα προηγούμενα. Σ' αυτό το μήκος κύματος ο νέος προφυλακτήρας και τα φωτιστικά σώματα μπροστά, καθώς και η οριζόντια φωτιστική λωρίδα στο πίσω μέρος που υπογραμμίζει το πλάτος του νέου μοντέλου. Στο εσωτερικό δεσπόζει το Audi virtual cockpit όπου ο οδηγός μέσα από μια οθόνη 12,3 ιντσών TFΤ αφουγκράζεται τις λειτουργίες που καταφθάνουν ψηφιοποιημένες. Στο διαμέρισμα του κινητήρα συναντάμε δίλιτρες τουρμπάτες μονάδες ισχύος όπως την πετρελαιοκίνητη έκδοση με τους 184 ίππους αλλά και εκείνη με τον TFSI των 230 ίππων. Αναμένεται τον Δεκέμβριο.
Αudi TT
Αudi TT
 

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου