Η Λατίνα σταρ έγραψε τη δική της ιστορία
Πολύ πριν η Kim Kardashian
καταφέρει να μονοπωλήσει το διαδικτυακό σύμπαν με τις προκλητικές
εμφανίσεις και τα καμώματά της, μια άλλη σούπερ σταρ, παγκόσμιου
βεληνεκούς, κατάφερε με μία μόνο εμφάνισή της, να αλλάξει για πάντα το
ίντερνετ.
Ο λόγος για την Jennifer Lopez, η οποία, όπως δήλωσε σε συνέντευξή του ο Εric Schmidt, CEO και εκτελεστικός πρόεδρος της Google, μέσω της εμφάνισής της στα βραβεία Grammy του 2000, με το printed πράσινο φόρεμα με το αβυσσαλέο ντεκολτέ του ιταλικού οίκου Versace, κατάφερε να γράψει τη δική της ιστορία στον χώρο των new media, αφού εξαιτίας εκείνης της σέξι εμφάνισής της, χρωστάμε τη δημιουργία της μηχανής αναζήτησης Google Images.
«Η εμφάνιση της τραγουδίστριας και ο σάλος που προκλήθηκε, στο ακόμη ανώριμο τότε ίντερνετ, έδειξε ξεκάθαρα στα στελέχη πως ο κόσμος δεν ψάχνει απλά λέξεις, φράσεις και πληροφορίες, αλλά και εικόνες. Οι αναζητήσεις για το φόρεμα ήταν χιλιάδες και όλοι έψαχναν πολύ περισσότερα για κάτι πολύ συγκεκριμένο που μόνο η εικόνα μπορούσε να περιγράψει. Τότε γεννήθηκε η ιδέα του Google Image Search» δήλωσε ο Schmidt.
Ο λόγος για την Jennifer Lopez, η οποία, όπως δήλωσε σε συνέντευξή του ο Εric Schmidt, CEO και εκτελεστικός πρόεδρος της Google, μέσω της εμφάνισής της στα βραβεία Grammy του 2000, με το printed πράσινο φόρεμα με το αβυσσαλέο ντεκολτέ του ιταλικού οίκου Versace, κατάφερε να γράψει τη δική της ιστορία στον χώρο των new media, αφού εξαιτίας εκείνης της σέξι εμφάνισής της, χρωστάμε τη δημιουργία της μηχανής αναζήτησης Google Images.
«Η εμφάνιση της τραγουδίστριας και ο σάλος που προκλήθηκε, στο ακόμη ανώριμο τότε ίντερνετ, έδειξε ξεκάθαρα στα στελέχη πως ο κόσμος δεν ψάχνει απλά λέξεις, φράσεις και πληροφορίες, αλλά και εικόνες. Οι αναζητήσεις για το φόρεμα ήταν χιλιάδες και όλοι έψαχναν πολύ περισσότερα για κάτι πολύ συγκεκριμένο που μόνο η εικόνα μπορούσε να περιγράψει. Τότε γεννήθηκε η ιδέα του Google Image Search» δήλωσε ο Schmidt.