15.12.16

Πανάκριβο προϊόν το Τσάμπιονς Λιγκ - Δύο αγώνες κάθε αγωνιστική

Αλλαγές από το 2018 ετοιμάζει η ΟΥΕΦΑ για τις μεταδόσεις του Τσάμπιονς Λιγκ, με … αντάλλαγμα φυσικά την αύξηση της διαφημιστικής πίττας. 

Μεταξύ άλλων θα διαφοροποιηθούν και οι ώρες  έναρξης των αγώνων. Όπως αποκάλυψε ο νέος διευθυντής μάρκετινγκ της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας ποδοσφαίρου (αντί να ξεκινούν όλοι αγώνες 9.45μμ όπως μέχρι τώρα) η ΟΥΕΦΑ προσανατολίζεται κάποια παιχνίδια να αρχίζουν στις 8μμ και τα υπόλοιπα στις 10μμ. Έτσι
α)θα δίνεται η δυνατότητα στους τηλεθεατές να παρακολουθούν δυο ματς απευθείας χωρίς να ξενυχτούν, β) θα επιφέρει κέρδη στα τηλεοπτικά δίκτυα που θα έχουν μεγαλύτερης διάρκειας πρόγραμμα σε ώρα μεγάλης τηλεθέασης και φυσικά περισσότερες διαφημίσεις, και
γ) αύξηση των συνδρομών προς τους τηλεθεατές. 
Με άλλα  λόγια καταργείται η ενότητα «εκτεταμένα στιγμιότυπα» μετά τις 12 που παίζει π.χ. τώρα η ΕΡΤ χωρίς ουσιαστικά διαφημίσεις, ενώ όσοι έχουν τα δικαιώματα θα ζητήσουν αύξηση.
Ο Γκι Λορέν Επστάιν επικεφαλής μάρκετινγκ της UEFA υποστήριξε πως ήδη ξεκίνησε η διάθεση – πώληση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων για την περίοδο 2018 – 21, που αναμένεται να αποφέρουν στα ταμεία της UEFA 3,2 δις ευρώ ανά σεζόν. Αυτό θα σηματοδοτήσει μία αύξηση 28% σε σχέση με την τελευταία συμφωνία, η οποία έφερε 2,5 δις ευρώ ετησίως, καθιστώντας το Champions League, σαν ένα από τα πιο απαραίτητα αθλητικά «προϊόντα» στον κόσμο. Τα μισά από τα έσοδα θα πηγαίνουν στις 4 τετράδες. Ισπανίας, Ιταλίας, Γερμανίας και Βρετανίας. Αυτές θα είναι οι ισχυρές ομάδες των ομίλων και φυσικά θα μειώνονται οι θέσεις για ομάδες άλλων χωρών.
Μόνο το Βρετανικό συνδρομητικό κανάλι για την 3ετία 2015 – 18 κατέβαλε 1,37 δις ευρώ. 

Α.Χ

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου