Το τελευταίο επεισόδιο με το αγώνισμα ασυλίας
και την αποχώρηση του Μπο τρέλανε τα μηχανάκια της Nielsen και, φυσικά, μονοπώλησε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού
κοινού.
Στο δυναμικό κοινό 15-44 το Survivor έφτασε μέχρι το 76,5%! Και κατέγραψε δύο τέταρτα με
μέσους όρους τηλεθέασης άνω του 70% (74,6% και 70,4%!), άλλα έξι τέταρτα με
μ.ό. από 61,8% έως και 69,8% και ακόμα τρία τέταρτα με μ.ό. από 54,5% μέχρι και
58,9%! Δηλαδή, στα 165 λεπτά, σχεδόν για τρεις ολόκληρες ώρες, τα ποσοστά του
ΣΚΑΪ κυμάνθηκαν από 54,5% μέχρι 74,6%!
Το απόλυτο παιχνίδι επιβίωσης που προβάλλει ο
ΣΚΑΪ έσπασε τα κοντέρ και στο γενικό σύνολο, όπου έκανε δύο τέταρτα με μ.ό.
60,7% και 63,2% και άλλα έξι τέταρτα με μ.ό. από 51,1% μέχρι και 58,2%! Ποσοστά
που απλώς επαναβεβαιώνουν ότι μιλάμε για ένα φαινόμενο που δεν έχει προηγούμενο
στη σύγχρονη ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης!
Στους τελικούς μέσους όρους το Survivor κατέγραψε μ.ό. 64,2% στο 15-44 και 52,7% στο
γενικό σύνολο. Κάτι που σημαίνει ότι το παρακολούθησαν φανατικά καθ’ όλη τη
διάρκειά του 2.127.547 τηλεθεατές, ενώ έστω για ένα λεπτό το είδαν 2.397.178
άτομα!
Ενδεικτικά της φρενίτιδας που επικρατεί για
το Survivor είναι και τα ποσοστά που έκανε και στα
επιμέρους κοινά και ειδικά στα νεανικά: 77,8% είχε μ.ό. στις γυναίκες 15-24,
70,4% στους άνδρες 25-34, 66% στις γυναίκες 15-44, 64,5% στις γυναίκες 35-44,
63% στις γυναίκες 25-34, 61,8% στους άνδρες 15-44, 60,4% στους άνδρες 15-24 και
65,1% στο παιδικό κοινό.
Εντυπωσιακή πρωτιά για ΣΚΑΪ
Ο ΣΚΑΪ κέρδισε και τη μάχη της τηλεθέασης,
όλη την ημέρα. Στο ηλικιακό κοινό 15-44 τερμάτισε πρώτος με 33,7% και τον
ακολούθησαν οι Alpha με 11,7%,
ΑΝΤ1 με 11,3%, Star με 9,3%, Mega με 9,2%, Epsilon με 6,8%, ΕΡΤ 1 με 2%, ΕΡΤ 2 με 1,5% και Μακεδονία TV με 0,8%.
Στο γενικό σύνολο ο ΣΚΑΪ κατέκτησε την πρωτιά
με 27,4% και τον ακολούθησαν οι ΑΝΤ1 με 15,9%, Alpha με 11,8%, Star με 9,3%, Mega με 7,4%, ΕΡΤ 1 με 4,6%, Epsilon με 3,5%, ΕΡΤ 2 με 2,4% και Μακεδονία TV με 0,8%.