Στην όμορφη Πύλο παρουσιάστηκε το ανανεωμένο Toyota Yaris.
Η Πύλος είναι μια από τις ομορφότερες περιοχές της Ελλάδας. Ιδανικό μέρος για να περάσετε τις διακοπές σας. Σε δυόμιση ώρες θα βρεθείτε σε μια περιοχή με πολύ πράσινο, καλή θάλασσα και πανέμορφα χωριουδάκια.
Ο δρόμος μέχρι την Καλαμάτα είναι άριστος. Μετά η διαδρομή μήκους 45 χιλιομέτρων έχει πολλές στροφές.
Η πρόσφατη επίσκεψη στην Πύλο έγινε στο πλαίσιο της παρουσίασης του ανανεωμένου Toyota Yaris. Επιλέχθηκε η έκδοση με το νέο κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ. ισχύος 111 ίππων.
Κατά την διάρκεια της δοκιμής, διαπιστώθηκαν τα εξής:
- Η απόδοση του μοτέρ είναι καλή και ανταποκρίνεται στις ανάγκες του αυτοκινητόδρομου. Όμως το μοτέρ κάνει θόρυβο στις υψηλές στροφές. Η κατανάλωση είναι χαμηλή. Έκαψε 5,9 λίτρα /100χλμ. Να σημειωθεί ότι ο κλιματισμός δούλευε συνεχώς. Δεν ξεπεράστηκαν τα όρια ταχύτητας γιατί παντού υπάρχουν ραντάρ.
- Θετικά σχόλια για την βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και την αναβαθμισμένη άνεση.
- Το εσωτερικό είναι ομορφότερο και οι επιλογές στην εμφάνιση προσδίδουν πόντους στην αξιολόγηση.
- Η ποιότητα κύλισης είναι στο μέσο επίπεδο της κατηγορίας των supermini.
Ειδικότερα, Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.5 με VVT-iE, αποδίδει περισσότερη ισχύ και ροπή με μικρότερη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων από την προηγούμενη μονάδα 1.33. Συνδυάζει τεχνολογίες αιχμής προσανατολισμένες στη
Ο κινητήρας αντικαθιστά το μηχανικό σύνολο των 1.33 και ανήκει στην οικογένεια κινητήρων ESTEC (Economy with Superior Thermal Efficiency) η οποία, όπως φαίνεται και από την περιγραφή της, στοχεύει στη μεγιστοποίηση του θερμικού βαθμού απόδοσης, κάτι που είναι και το κλειδί για το συνδυασμό υψηλής απόδοσης και εξαιρετικής οικονομίας.
Αυτό γίνεται δυνατό χάρις στις παρακάτω τεχνολογίες:
- Σύστημα μεταβλητού χρονισμού VVT-iE για εναλλαγή κύκλου λειτουργίας. Με την χρήση του επαναστατικού, ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος μεταβολής του χρονισμού των βαλβίδων VVT-iE ο κινητήρας μπορεί να εναλλάσσει τον κύκλο λειτουργίας του από Otto σε Atkinson και αντίστροφα. Έτσι, στα χαμηλά φορτία ο κινητήρας χρησιμοποιεί τον κύκλο Atkinson για μέγιστη οικονομία. Μόλις οι απαιτήσεις ισχύος αυξηθούν (π.χ. απότομη επιτάχυνση), μέσω του VVT-iE ο κύκλος λειτουργίας αλλάζει αστραπιαία σε κύκλο Otto για μέγιστη απόδοση και καλύτερες επιδόσεις.
- Αυξημένη σχέση συμπίεσης και βελτιωμένη ανάμιξη του μίγματος στο θάλαμο καύσης. Χάρις στα ανασχεδιασμένα έμβολα και κυλινδροκεφαλή η σχέση συμπίεσης έχει αυξηθεί σε 13,5:1 και έχει βελτιωθεί η ανάμιξη του μίγματος στο θάλαμο καύσης, κάτι που συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας και της ταχύτητας της καύσης, για καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη οικονομία.
- Υδρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγής και EGR. Για πρώτη φορά σε κινητήρα της κατηγορίας αυτής υιοθετείται σύστημα υδρόψυξης στη πολλαπλή εξαγωγής, ώστε να μειώνεται αποτελεσματικά η θερμοκρασία των καυσαερίων. Με τον τρόπο αυτό, και σε συνδυασμό με το επίσης υδρόψυκτο σύστημα EGR, μειώνονται οι ανάγκες εμπλουτισμού του μίγματος με καύσιμο (ειδικά στα υψηλά φορτία) και μειώνονται τόσο οι εκπομπές καυσαερίων όσο και η κατανάλωση.
- Όπως και όλοι οι κινητήρες της οικογένειας ESTEC, έτσι και στο νέο σύνολο των 1.5 έχει γίνει εκτεταμένη χρήση τεχνολογιών μείωσης τριβών στα κινούμενα μέρη του.
Χάρις στις τεχνολογίες που ενσωματώνει, ο νέος κινητήρας 1.5 επιτυγχάνει κορυφαίο θερμικό βαθμό απόδοσης 38,5% και αποδίδει 111 ίππους, με ροπή 13,6 χλγμ./4.400 σ.α.λ. Η απόδοση αυτή του επιτρέπει να βελτιώνει το χρόνο που απαιτείται για το 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,8΄΄ σε σχέση με το προηγούμενο μοτέρ 1.33, πετυχαίνοντας όμως ταυτόχρονα μείωση της κατανάλωσης που φτάνει και το 12%. Επιπλέον, ο κινητήρας πληροί ήδη τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων Euro6c.
Οι ανασχεδιασμένες βάσεις του κινητήρα αυξάνουν την οδηγική άνεση, περιορίζοντας τους κραδασμούς κατά την οδήγηση σε ανώμαλα οδοστρώματα. Αλλαγές έχουν γίνει και στις δυνάμεις απόσβεσης των αμορτισέρ και το σχέδιο των βαλβίδων με σκοπό τη βελτίωση της άνεσης και τη διατήρηση της αξιόπιστης συμπεριφοράς.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση έχει χαρτογραφηθεί εκ νέου για λιγότερη αίσθηση ‘τριβής’ και πιο ομαλή απόκριση στις εντολές του οδηγού. Η κατευθυντικότητα στις στροφές έχει βελτιωθεί με καλύτερη απόκριση του οχήματος στις εντολές του οδηγού.
Οι αλλαγές του εσωτερικού, αναβάθμισαν την εμφάνιση. Υπάρχουν νέες ταπετσαρίες, ομορφότερος διάκοσμος και αναβαθμισμένα όργανα και χειριστήρια.
Ο πίνακας οργάνων του οδηγού έχει νέα διάταξη δύο αναλογικών οργάνων που πλαισιώνουν μία νέα έγχρωμη οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών 4,2 ιντσών. Διαφορετικές πληροφορίες και δεδομένα οχήματος μπορούν να επιλέγονται και
να ρυθμίζονται μέσω των διακοπτών ελέγχου στο τριάκτινο τιμόνι.
Άλλες αλλαγές αφορούν τους νέους αεραγωγούς τύπου φτερωτής, τον μπλε φωτισμό οργάνων και μία πιο σύγχρονη εκδοχή της οθόνης πολυμέσων και των χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα, μαζί με δύο νέους διακόπτες που είναι πιο απέριττοι σε εμφάνιση και πιο εύχρηστοι σε λειτουργία.Το Toyota Yaris είναι το πρώτο σε πωλήσεις στη κατηγορία του.
μείωση της κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, στη συμμόρφωση με τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων, χωρίς όμως να γίνονται συμβιβασμοί στην οδηγική απόλαυση που προσφέρει.
Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που διακρίνεται για την αντοχή και την αξιοπιστία του.
Είναι το μοναδικό supermini με πλήρες υβριδικό σύστημα κίνησης.
Κοστίζει 13.100 ευρώ.
Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 12.000 ευρώ. Αυτή η τιμή αφορά την βασική έκδοση με κινητήρα βενζίνης 1.000 κ.εκ.
πηγή
Η Πύλος είναι μια από τις ομορφότερες περιοχές της Ελλάδας. Ιδανικό μέρος για να περάσετε τις διακοπές σας. Σε δυόμιση ώρες θα βρεθείτε σε μια περιοχή με πολύ πράσινο, καλή θάλασσα και πανέμορφα χωριουδάκια.
Ο δρόμος μέχρι την Καλαμάτα είναι άριστος. Μετά η διαδρομή μήκους 45 χιλιομέτρων έχει πολλές στροφές.
Η πρόσφατη επίσκεψη στην Πύλο έγινε στο πλαίσιο της παρουσίασης του ανανεωμένου Toyota Yaris. Επιλέχθηκε η έκδοση με το νέο κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ. ισχύος 111 ίππων.
Κατά την διάρκεια της δοκιμής, διαπιστώθηκαν τα εξής:
- Η απόδοση του μοτέρ είναι καλή και ανταποκρίνεται στις ανάγκες του αυτοκινητόδρομου. Όμως το μοτέρ κάνει θόρυβο στις υψηλές στροφές. Η κατανάλωση είναι χαμηλή. Έκαψε 5,9 λίτρα /100χλμ. Να σημειωθεί ότι ο κλιματισμός δούλευε συνεχώς. Δεν ξεπεράστηκαν τα όρια ταχύτητας γιατί παντού υπάρχουν ραντάρ.
- Θετικά σχόλια για την βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και την αναβαθμισμένη άνεση.
- Το εσωτερικό είναι ομορφότερο και οι επιλογές στην εμφάνιση προσδίδουν πόντους στην αξιολόγηση.
- Η ποιότητα κύλισης είναι στο μέσο επίπεδο της κατηγορίας των supermini.
Ειδικότερα, Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.5 με VVT-iE, αποδίδει περισσότερη ισχύ και ροπή με μικρότερη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων από την προηγούμενη μονάδα 1.33. Συνδυάζει τεχνολογίες αιχμής προσανατολισμένες στη
Ο κινητήρας αντικαθιστά το μηχανικό σύνολο των 1.33 και ανήκει στην οικογένεια κινητήρων ESTEC (Economy with Superior Thermal Efficiency) η οποία, όπως φαίνεται και από την περιγραφή της, στοχεύει στη μεγιστοποίηση του θερμικού βαθμού απόδοσης, κάτι που είναι και το κλειδί για το συνδυασμό υψηλής απόδοσης και εξαιρετικής οικονομίας.
Αυτό γίνεται δυνατό χάρις στις παρακάτω τεχνολογίες:
- Σύστημα μεταβλητού χρονισμού VVT-iE για εναλλαγή κύκλου λειτουργίας. Με την χρήση του επαναστατικού, ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος μεταβολής του χρονισμού των βαλβίδων VVT-iE ο κινητήρας μπορεί να εναλλάσσει τον κύκλο λειτουργίας του από Otto σε Atkinson και αντίστροφα. Έτσι, στα χαμηλά φορτία ο κινητήρας χρησιμοποιεί τον κύκλο Atkinson για μέγιστη οικονομία. Μόλις οι απαιτήσεις ισχύος αυξηθούν (π.χ. απότομη επιτάχυνση), μέσω του VVT-iE ο κύκλος λειτουργίας αλλάζει αστραπιαία σε κύκλο Otto για μέγιστη απόδοση και καλύτερες επιδόσεις.
- Αυξημένη σχέση συμπίεσης και βελτιωμένη ανάμιξη του μίγματος στο θάλαμο καύσης. Χάρις στα ανασχεδιασμένα έμβολα και κυλινδροκεφαλή η σχέση συμπίεσης έχει αυξηθεί σε 13,5:1 και έχει βελτιωθεί η ανάμιξη του μίγματος στο θάλαμο καύσης, κάτι που συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας και της ταχύτητας της καύσης, για καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη οικονομία.
- Υδρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγής και EGR. Για πρώτη φορά σε κινητήρα της κατηγορίας αυτής υιοθετείται σύστημα υδρόψυξης στη πολλαπλή εξαγωγής, ώστε να μειώνεται αποτελεσματικά η θερμοκρασία των καυσαερίων. Με τον τρόπο αυτό, και σε συνδυασμό με το επίσης υδρόψυκτο σύστημα EGR, μειώνονται οι ανάγκες εμπλουτισμού του μίγματος με καύσιμο (ειδικά στα υψηλά φορτία) και μειώνονται τόσο οι εκπομπές καυσαερίων όσο και η κατανάλωση.
- Όπως και όλοι οι κινητήρες της οικογένειας ESTEC, έτσι και στο νέο σύνολο των 1.5 έχει γίνει εκτεταμένη χρήση τεχνολογιών μείωσης τριβών στα κινούμενα μέρη του.
Χάρις στις τεχνολογίες που ενσωματώνει, ο νέος κινητήρας 1.5 επιτυγχάνει κορυφαίο θερμικό βαθμό απόδοσης 38,5% και αποδίδει 111 ίππους, με ροπή 13,6 χλγμ./4.400 σ.α.λ. Η απόδοση αυτή του επιτρέπει να βελτιώνει το χρόνο που απαιτείται για το 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,8΄΄ σε σχέση με το προηγούμενο μοτέρ 1.33, πετυχαίνοντας όμως ταυτόχρονα μείωση της κατανάλωσης που φτάνει και το 12%. Επιπλέον, ο κινητήρας πληροί ήδη τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων Euro6c.
Οι ανασχεδιασμένες βάσεις του κινητήρα αυξάνουν την οδηγική άνεση, περιορίζοντας τους κραδασμούς κατά την οδήγηση σε ανώμαλα οδοστρώματα. Αλλαγές έχουν γίνει και στις δυνάμεις απόσβεσης των αμορτισέρ και το σχέδιο των βαλβίδων με σκοπό τη βελτίωση της άνεσης και τη διατήρηση της αξιόπιστης συμπεριφοράς.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση έχει χαρτογραφηθεί εκ νέου για λιγότερη αίσθηση ‘τριβής’ και πιο ομαλή απόκριση στις εντολές του οδηγού. Η κατευθυντικότητα στις στροφές έχει βελτιωθεί με καλύτερη απόκριση του οχήματος στις εντολές του οδηγού.
Οι αλλαγές του εσωτερικού, αναβάθμισαν την εμφάνιση. Υπάρχουν νέες ταπετσαρίες, ομορφότερος διάκοσμος και αναβαθμισμένα όργανα και χειριστήρια.
Ο πίνακας οργάνων του οδηγού έχει νέα διάταξη δύο αναλογικών οργάνων που πλαισιώνουν μία νέα έγχρωμη οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών 4,2 ιντσών. Διαφορετικές πληροφορίες και δεδομένα οχήματος μπορούν να επιλέγονται και
να ρυθμίζονται μέσω των διακοπτών ελέγχου στο τριάκτινο τιμόνι.
Άλλες αλλαγές αφορούν τους νέους αεραγωγούς τύπου φτερωτής, τον μπλε φωτισμό οργάνων και μία πιο σύγχρονη εκδοχή της οθόνης πολυμέσων και των χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα, μαζί με δύο νέους διακόπτες που είναι πιο απέριττοι σε εμφάνιση και πιο εύχρηστοι σε λειτουργία.Το Toyota Yaris είναι το πρώτο σε πωλήσεις στη κατηγορία του.
μείωση της κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, στη συμμόρφωση με τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων, χωρίς όμως να γίνονται συμβιβασμοί στην οδηγική απόλαυση που προσφέρει.
Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που διακρίνεται για την αντοχή και την αξιοπιστία του.
Είναι το μοναδικό supermini με πλήρες υβριδικό σύστημα κίνησης.
Κοστίζει 13.100 ευρώ.
Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 12.000 ευρώ. Αυτή η τιμή αφορά την βασική έκδοση με κινητήρα βενζίνης 1.000 κ.εκ.
πηγή