Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΕΜΥ η διαπίστωση είναι ότι η αγορά κινήθηκε σε γενικές γραμμές θετικά.
Με
το 15% να μην έχουν καταφέρει λόγο οικονομικής δυσκολίας να αγοράσουν
φέτος δώρα για τις γιορτές, αλλά με το σύνολο της αγοράς να καταγράφει
έστω και μικρή αύξηση στις πώλησης, της τάξης του 2,5%, η αποχαιρέτησε η
αγορά το 2017.
Αν και τα χαμόγελα δεν είναι μεγάλα εντούτοις φέτος οι έμποροι είδαν αύξηση στις πωλήσεις τους γεγονός που δείχνει ότι όταν υπάρχει έστω και μικρό εισόδημα αυτό καταναλώνεται και αναθερμαίνει την αγοραστική κίνηση .
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ η αγορά τις ημέρες των Χριστουγέννων κινήθηκε θετικά με το συνολικό τζίρο να παρουσιάζεται αυξημένος κατά 2,5% οι μεγάλες αλυσίδες και τα πολυκαταστήματα εμφάνισαν αύξηση κατά μέσο όρο 5%-6% ενώ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις η αύξηση κινήθηκε και σε διψήφια νούμερα.
Ειδικότερα σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΕΜΥ η διαπίστωση είναι ότι η αγορά κινήθηκε σε γενικές γραμμές θετικά. Υπήρξαν όμως διαφοροποιήσεις μεταξύ τύπου καταστημάτων, περιοχών, είδους προϊόντων και food και non-food αγαθών.
Μάλιστα σε ορισμένες «κατηγορίες» ειδών όπως π.χ. λευκές συσκευές η αύξηση ήταν ίσως μεγαλύτερη από την αναμενόμενη, όπως και σε είδη με πολύ χαμηλές τιμές, καθώς και τα παιχνίδια και βιβλία. Για τα περιφερειακά και συνοικιακά εμπορικά καταστήματα και εκείνα με ακριβότερα είδη τα πράγματα ήταν δυσμενέστερα.
Η πρώτη προτίμηση για δώρα στις εορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς ήταν για άλλη μία χρονιά τα είδη ρουχισμού και υπόδησης, η δεύτερη το φαγητό και το ποτό και η τρίτη κατηγορία κατά σειρά επιλογής ήταν τα βιβλία και τα παιχνίδια, ενώ ακολούθησαν τα καλλυντικά και οι ηλεκτρονικές συσκευές.
Αν και τα χαμόγελα δεν είναι μεγάλα εντούτοις φέτος οι έμποροι είδαν αύξηση στις πωλήσεις τους γεγονός που δείχνει ότι όταν υπάρχει έστω και μικρό εισόδημα αυτό καταναλώνεται και αναθερμαίνει την αγοραστική κίνηση .
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ η αγορά τις ημέρες των Χριστουγέννων κινήθηκε θετικά με το συνολικό τζίρο να παρουσιάζεται αυξημένος κατά 2,5% οι μεγάλες αλυσίδες και τα πολυκαταστήματα εμφάνισαν αύξηση κατά μέσο όρο 5%-6% ενώ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις η αύξηση κινήθηκε και σε διψήφια νούμερα.
Ειδικότερα σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΕΜΥ η διαπίστωση είναι ότι η αγορά κινήθηκε σε γενικές γραμμές θετικά. Υπήρξαν όμως διαφοροποιήσεις μεταξύ τύπου καταστημάτων, περιοχών, είδους προϊόντων και food και non-food αγαθών.
Μάλιστα σε ορισμένες «κατηγορίες» ειδών όπως π.χ. λευκές συσκευές η αύξηση ήταν ίσως μεγαλύτερη από την αναμενόμενη, όπως και σε είδη με πολύ χαμηλές τιμές, καθώς και τα παιχνίδια και βιβλία. Για τα περιφερειακά και συνοικιακά εμπορικά καταστήματα και εκείνα με ακριβότερα είδη τα πράγματα ήταν δυσμενέστερα.
Η πρώτη προτίμηση για δώρα στις εορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς ήταν για άλλη μία χρονιά τα είδη ρουχισμού και υπόδησης, η δεύτερη το φαγητό και το ποτό και η τρίτη κατηγορία κατά σειρά επιλογής ήταν τα βιβλία και τα παιχνίδια, ενώ ακολούθησαν τα καλλυντικά και οι ηλεκτρονικές συσκευές.