Σε τέσσερα ατυχήματα πανελλαδικά, μόνο το τριήμερο 7,8 και
9 Σεπτεμβρίου, είχαμε ...οκτώ νεκρούς νεαρής ηλικίας, με υπαιτιότητα των
ίδιων.
Τα στατιστικά στοιχεία μιλούν από μόνα τους!
«Φρένο» βάζει στους ηλικιωμένους που κυκλοφορούν στους δρόμους και έχουν... χάσει τα αντανακλαστικά τους, αυξάνοντας τις πιθανότητες πρόκλησης ατυχήματος, το υπουργείο Μεταφορών, σύμφωνα με το νέο ΚΟΚ.
Ειδικότερα, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη, οι ηλικιωμένοι οδηγοί θα πρέπει να δώσουν ξανά εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης, μόλις συμπληρώσουν το 74ο έτος της ηλικίας τους, προκειμένου να αποδείξουν, αν μπορούν να οδηγούν ή όχι και μάλιστα να επαναλαμβάνουν τη διαδικασία κάθε τρία χρόνια, εκτός από τις ιατρικές βεβαιώσεις που θα προσκομίζουν.
Όσοι είναι πάνω από 80 ετών, θα πρέπει να δίνουν εξετάσεις για δίπλωμα κάθε δύο χρόνια.
Μπορεί βέβαια ως μέτρο να ... ακούγεται σωστό και να έχει στόχο τη μεγαλύτερη οδική ασφάλεια, δυστυχώς όμως τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα τα προκαλούν νεαροί οδηγοί, που οδηγούν πιο επιθετικά και κυρίως νέοι κάτω των 22 ετών.
Σε τέσσερα ατυχήματα πανελλαδικά, μόνο το τριήμερο 7,8 και 9 Σεπτεμβρίου, είχαμε οκτώ νεκρούς νεαρής ηλικίας, με υπαιτιότητα των ίδιων.
Ας μην εστιάζει, λοιπόν, η πολιτεία μόνο σε εισπρακτικά μέτρα, αλλά στην καλύτερη αστυνομική επιτήρηση τις νυχτερινές ώρες στους δρόμους και ειδικά τα Σαββατοκύριακα, που γίνεται και η μεγαλύτερη χρήση αλκοόλ.
Τα στατιστικά στοιχεία μιλούν από μόνα τους!
Τα στατιστικά στοιχεία μιλούν από μόνα τους!
«Φρένο» βάζει στους ηλικιωμένους που κυκλοφορούν στους δρόμους και έχουν... χάσει τα αντανακλαστικά τους, αυξάνοντας τις πιθανότητες πρόκλησης ατυχήματος, το υπουργείο Μεταφορών, σύμφωνα με το νέο ΚΟΚ.
Ειδικότερα, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη, οι ηλικιωμένοι οδηγοί θα πρέπει να δώσουν ξανά εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης, μόλις συμπληρώσουν το 74ο έτος της ηλικίας τους, προκειμένου να αποδείξουν, αν μπορούν να οδηγούν ή όχι και μάλιστα να επαναλαμβάνουν τη διαδικασία κάθε τρία χρόνια, εκτός από τις ιατρικές βεβαιώσεις που θα προσκομίζουν.
Όσοι είναι πάνω από 80 ετών, θα πρέπει να δίνουν εξετάσεις για δίπλωμα κάθε δύο χρόνια.
Μπορεί βέβαια ως μέτρο να ... ακούγεται σωστό και να έχει στόχο τη μεγαλύτερη οδική ασφάλεια, δυστυχώς όμως τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα τα προκαλούν νεαροί οδηγοί, που οδηγούν πιο επιθετικά και κυρίως νέοι κάτω των 22 ετών.
Σε τέσσερα ατυχήματα πανελλαδικά, μόνο το τριήμερο 7,8 και 9 Σεπτεμβρίου, είχαμε οκτώ νεκρούς νεαρής ηλικίας, με υπαιτιότητα των ίδιων.
Ας μην εστιάζει, λοιπόν, η πολιτεία μόνο σε εισπρακτικά μέτρα, αλλά στην καλύτερη αστυνομική επιτήρηση τις νυχτερινές ώρες στους δρόμους και ειδικά τα Σαββατοκύριακα, που γίνεται και η μεγαλύτερη χρήση αλκοόλ.
Τα στατιστικά στοιχεία μιλούν από μόνα τους!