Δυο γραφικά χωριά που κάποτε έσφυζαν από ζωή παρουσιάζονται
μέσα από τη σειρά «Ξεναγήσεις» και τον φορέα ψηφιακής προβολής «Στην ομορφιά
που χάνεται», δυο χωριά με απρόσκοπτη θέα, το Άνω και Κάτω Κοντογόνι.
Χτισμένα σε προνομιακή θέση στο όρος Κουφιέρος με πανοραμική θέα που συχνά πυκνά «αγκαλιάζει» τον μεσσηνιακό κόλπο, είναι ιδανικοί προορισμοί για πεζοπορικές εξορμήσεις και ομαδικές αποδράσεις.
Στο Άνω Κοντογόνι η Σούλα Πουλοπούλου ανέλαβε την ξενάγηση στο γραφικό αυτό ορεινό χωριό ενώ ο Γιώργος Σταθόπουλος ανέλαβε την ξενάγηση στο Κάτω Κοντογόνι.
Οι επιβλητικές εικόνες από τα γύρω βουνά που ξεπροβάλλουν και τα σημεία αναφοράς όπως τα δίδυμα πηγάδια στο άνω Κοντογόνι εμπλουτίζουν την «περιήγηση» και έλκουν το ενδιαφέρον του περιηγητή.
Το ανάγλυφο της ευρύτερης περιοχής είναι μοναδικό. Φωτογραφικό υλικό και ντοκουμέντα ψηφιακά από την περιήγηση έχουν αναρτηθεί στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης «Στην ομορφιά που χάνεται» στο facebook ενώ μαθητές της σχολής πληροφορικής Αλγόριθμος (Μεσσήνη) δημιούργησαν ιστολόγιο για τα δύο χωριά: www.anokatokontogoni.blogspot. com
Το συντονισμό της δράσης είχε ο Γιάννης Λάσκαρης.
Χτισμένα σε προνομιακή θέση στο όρος Κουφιέρος με πανοραμική θέα που συχνά πυκνά «αγκαλιάζει» τον μεσσηνιακό κόλπο, είναι ιδανικοί προορισμοί για πεζοπορικές εξορμήσεις και ομαδικές αποδράσεις.
Στο Άνω Κοντογόνι η Σούλα Πουλοπούλου ανέλαβε την ξενάγηση στο γραφικό αυτό ορεινό χωριό ενώ ο Γιώργος Σταθόπουλος ανέλαβε την ξενάγηση στο Κάτω Κοντογόνι.
Οι επιβλητικές εικόνες από τα γύρω βουνά που ξεπροβάλλουν και τα σημεία αναφοράς όπως τα δίδυμα πηγάδια στο άνω Κοντογόνι εμπλουτίζουν την «περιήγηση» και έλκουν το ενδιαφέρον του περιηγητή.
Το ανάγλυφο της ευρύτερης περιοχής είναι μοναδικό. Φωτογραφικό υλικό και ντοκουμέντα ψηφιακά από την περιήγηση έχουν αναρτηθεί στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης «Στην ομορφιά που χάνεται» στο facebook ενώ μαθητές της σχολής πληροφορικής Αλγόριθμος (Μεσσήνη) δημιούργησαν ιστολόγιο για τα δύο χωριά: www.anokatokontogoni.blogspot.
Το συντονισμό της δράσης είχε ο Γιάννης Λάσκαρης.