«Χαλάς την υγεία σου για μια δουλειά που σε περίπτωση θανάτου σου θα'βρισκε αντικαταστάτη σε μία εβδομάδα. Πρόσεχε τον εαυτό σου γιατί κανείς άλλος δεν θα το κάνει» έγραφε ο Νίκος Καρυστινός.
Ο άτυχος πιλότος είχε αποφοιτήσει από τη Σχολή Ικάρων και μετά τη συνταξιοδότησή του είχε στραφεί στον ιδιωτικό τομέα.
Όπως αναφέρει η ενημέρωση της Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας η τελευταία επικοινωνία του πιλότου με τον Πύργο Έλεγχου Αθηνών έγινε στις 15:32 και τότε ενημέρωσε ότι σε μερικά λεπτά αναχωρεί από Γαλατά. Μετά από αυτή την συνομιλία χάθηκε η οποιαδήποτε επικοινωνία με το κέντρο.
«Η ΥΠΑ από την στιγμή που δεν είχε επικοινωνία με το πτητικό μέσο ενημέρωσε το Ενιαίο Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης καθώς και την Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων δίνοντας το τελευταίο στίγμα του ελικοπτέρου για να προχωρήσουν τις διαδικασίες έρευνας και διάσωσης των επιβαινόντων», ανέφερε η ΥΠΑ στην ανακοίνωσή της.
Την μοιραία πτήση είχαν κλείσει οι δύο Ρώσοι επιβαίνοντες, οι οποίοι σύμφωνα με πληροφορίες, βρισκόντουσαν σε ταβέρνα της περιοχής και ήθελαν να μεταβούν στο Ελευθέριος Βενιζέλος.