Η πρωτοφανής τουριστική καμπάνια του Vilnius της Λιθουανίας που είχε
προκαλέσει συζητήσεις, καθώς πρόβαλλε τον προορισμό ως το σημείο G της
Ευρώπης, αναδείχθηκε η καλύτερη καμπάνια προώθησης πόλης στα
International Travel and Tourism Awards στο Λονδίνο, ένα χρόνο μετά το
λανσάρισμά της.
Οι δημιουργοί της μάλιστα ανέφεραν ότι υπήρξε αύξηση 12,5% στο σύνολο των επισκεπτών στην πόλη εξαιτίας της καμπάνιας.
Η προκλητική καμπάνια παρουσιάζει μια νεαρής ηλικίας γυναίκα να είναι
ξαπλωμένη σε σεντόνια που αποτυπώνουν το χάρτη της Ευρώπης και να
σφίγγει το σημείο του χάρτη όπου απεικονίζει το Vilnius.
Η διαφήμιση συνοδεύεται από την περιγραφή «Κανείς
δεν γνωρίζει που βρίσκεται, όμως όταν το βρεις, είναι φανταστικά.
Vilnius, το σημείο G της Ευρώπης» και λανσαρίστηκε τον Αύγουστο του 2018
με στόχο να παρουσιάσει την πόλη ως τον ανεξερεύνητο θησαυρό της
Ευρώπης.
Οι σεξουαλικές παραπομπές της διαφήμισης προκάλεσαν αντιδράσεις στους
κατοίκους της χώρας, όμως η διαφήμιση κατάφερε να συνεπάρει τους κριτές
στα Βραβεία.
Ο Αρχιεπίσκοπος του Βίλνιους Γκίνταρας Γκρούας ήταν από τους
φανατικούς επικριτές της καμπάνιας, τονίζοντας ότι “ενισχύει δυναμικά
την εικόνα του Βίλνιους ως πόλη σεξουαλικού τουρισμού και εκμεταλλεύεται
τη γυναικεία σεξουαλικότητα”. Το Γραφείο Προτύπων Διαφήμισης του
Ηνωμένου Βασιλείου, το οποίο έλαβε μία μόνο καταγγελία σχετικά με την
καμπάνια, απέρριψε το σκεπτικό ότι η διαφήμιση εκμεταλλεύεται τη
γυναικεία φύση.
Οι επισκέπτες στις δύο κυριότερες αγορές στις οποίες στόχευε η
καμπάνια, δηλαδή η Γερμανία και η Βρετανία, έχουν αυξηθεί κατά 37,8% και
20,5%.
Η καμπάνια στόχευε σε κοινό millennial.
tornosnews.gr