Παραδόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία το τμήμα Παραδείσια-Τσάκωνα του Αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος-Καλαμάτα.
Με την παράδοση σε κυκλοφορία του εν λόγω τμήματος, αποδίδονται σε
πλήρη κυκλοφορία και οι Ανισόπεδοι Κόμβοι Παραδεισίων και Κυπαρισσίας
καθώς και το τμήμα από την Τσακώνα μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο Κυπαρισσίας
που κατασκευάστηκαν στο πλαίσιο της Σύμβασης Παραχώρησης του
αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο – Σπάρτη.
Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης, μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του συγκεκριμένου τμήματος ο χρόνος της διαδρομής Αθήνα – Καλαμάτα (250 χλμ) θα μειωθεί περίπου κατά τριάντα λεπτά, στις 2 ώρες, από 2 ώρες και 30 λεπτά που είναι σήμερα.
Σημαντικό όφελος της κατασκευής είναι και η πλήρης οδική ασφάλεια που θα απολαμβάνει ο χρήστης ενός σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου.
Η κατασκευή του τμήματος Παραδείσια - Τσακώνα, μήκους 11,5 χλμ, ξεκίνησε στις αρχές του 1990 από την Περιφέρεια Πελοποννήσου και παραδόθηκε σε κυκλοφορία την άνοιξη του 2000. Ένα χρόνο μετά την παράδοσή του εμφανίστηκαν σοβαρές ενδείξεις γεωλογικών ασταθειών οι οποίες δεν αντιμετωπίστηκαν από την Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Τον Φεβρουάριο του 2003 εκδηλώθηκε η ευρεία κατολίσθηση της Τσακώνας με αποτέλεσμα η κυκλοφορία να διεξάγεται μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού Μεγαλόπολης – Καλαμάτας. Η ΠΕΟ Μεγαλόπολης – Καλαμάτας στο τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα, παρουσιάζει εξαιρετικά δυσχερή χάραξη με συνεχείς ελιγμούς που δημιουργούν σοβαρά προβλήματα οδικής ασφάλειας για τους χρήστες καθώς και μεγάλη αύξηση του χρόνου της διαδρομής από και προς την Μεσσηνία και την Νοτιοδυτική Ηλεία.
Η έκταση της κατολίσθησης ήταν μεγάλου μεγέθους καθώς μετακινήθηκαν περίπου 6.000.000 μ3 εδαφικής μάζας και παρουσιάστηκαν προβλήματα και στην ΠΕΟ Μεγαλόπολης – Καλαμάτας τα οποία μέχρι και σήμερα αντιμετωπίζονται από το υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών.
Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης, μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του συγκεκριμένου τμήματος ο χρόνος της διαδρομής Αθήνα – Καλαμάτα (250 χλμ) θα μειωθεί περίπου κατά τριάντα λεπτά, στις 2 ώρες, από 2 ώρες και 30 λεπτά που είναι σήμερα.
Σημαντικό όφελος της κατασκευής είναι και η πλήρης οδική ασφάλεια που θα απολαμβάνει ο χρήστης ενός σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου.
Η κατασκευή του τμήματος Παραδείσια - Τσακώνα, μήκους 11,5 χλμ, ξεκίνησε στις αρχές του 1990 από την Περιφέρεια Πελοποννήσου και παραδόθηκε σε κυκλοφορία την άνοιξη του 2000. Ένα χρόνο μετά την παράδοσή του εμφανίστηκαν σοβαρές ενδείξεις γεωλογικών ασταθειών οι οποίες δεν αντιμετωπίστηκαν από την Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Τον Φεβρουάριο του 2003 εκδηλώθηκε η ευρεία κατολίσθηση της Τσακώνας με αποτέλεσμα η κυκλοφορία να διεξάγεται μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού Μεγαλόπολης – Καλαμάτας. Η ΠΕΟ Μεγαλόπολης – Καλαμάτας στο τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα, παρουσιάζει εξαιρετικά δυσχερή χάραξη με συνεχείς ελιγμούς που δημιουργούν σοβαρά προβλήματα οδικής ασφάλειας για τους χρήστες καθώς και μεγάλη αύξηση του χρόνου της διαδρομής από και προς την Μεσσηνία και την Νοτιοδυτική Ηλεία.
Η έκταση της κατολίσθησης ήταν μεγάλου μεγέθους καθώς μετακινήθηκαν περίπου 6.000.000 μ3 εδαφικής μάζας και παρουσιάστηκαν προβλήματα και στην ΠΕΟ Μεγαλόπολης – Καλαμάτας τα οποία μέχρι και σήμερα αντιμετωπίζονται από το υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών.