Διαβάζουμε σε φιλοκυβερνητική ιστοσελίδα τις εξής περισπούδαστες «παπάτζες» άσχετου συντάκτη:
«Ισως να φταίει ότι στην τουρκική πολεμική αεροπορία έμειναν δευτεροκλασάτοι πιλότοι, μετά τη μαζική σύλληψη έμπειρων πιλότων με την κατηγορία ότι μετείχαν ή υπερασπίζονταν το πραξικόπημα εναντίον του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και οι κίνδυνοι στο Αιγαίο αυξήθηκαν τελευταίως κατακόρυφα;
Ισως πάλι να φταίει το γεγονός ότι οι Τούρκοι πιλότοι των F-16 αλλά και των F-4 (Φάντομ) δεν έχουν πλήρη εκπαίδευση και εμπειρία στις εικονικές αερομαχίες (dogfights) και εξαπολύουν από φόβο ή από τη βιασύνη τους να ξεφύγουν, συστήματα αεράμυνας (αερόφυλλα) μόλις τους αναχαιτίσουν οι Ελληνες πιλότοι των F-16 και Μιράζ 2000-5. Αδιαφορώντας έτσι για τους κινδύνους και τις συνέπειες των πράξεών τους. Τι τέλος πάντων συμβαίνει στους αιθέρες του Αιγαίου στα 17.000 πόδια με την αυξημένη τουρκική προκλητικότητα;».
Δηλαδή πιο άσχετος, πεθαίνεις. Ξέχασε ο συντάκτης ότι επί «έμπειρων» Τούρκων πιλότων είχαμε τον φόνο του Ηλιάκη; Οτι είχαμε αερομαχίες με πραγματικά πυρά και καταρρίψεις Τούρκων; Και τώρα «δεν έχουν πλήρη εκπαίδευση και εμπειρία στις εικονικές αερομαχίες οι Τούρκοι πιλότοι»;
Αν ήταν, ας πούμε, πιο έμπειροι οι τωρινοί που σε μια μέρα πέταξαν επάνω από επτά (!!!) ελληνικά νησιά, τι θα έκαναν; Θα έφταναν μέχρι το Ιόνιο;
Ποια είναι η πραγματικότητα;
Οτι το 2016 ανακλήθηκαν από την εφεδρεία για πέντε χρόνια, πάνω από 300 έμπειροι πιλότοι της τουρκικής Αεροπορίας (ΤΗΚ) που την είχαν «κοπανίσει» στις πολιτικές αερογραμμές. Οποιος δεν παρουσιαζόταν του αφαιρούνταν αμέσως η άδεια χειριστή.
Επιπλέον 450 Τούρκοι πιλότοι απόφοιτοι των σειρών 2016-2019, έχουν ενταχθεί στις Μοίρες μαχητικών. Τα κενά στην τουρκική Αεροπορία, λοιπόν έχουν κλείσει και με το παραπάνω.
Στην δική μας Πολεμική Αεροπορία να δούμε πότε-και αν-θα κλείσουν τα κενά που προκάλεσαν τα Μνημόνια: 450 χειριστές από την Πολεμική Αεροπορία και από την Αεροπορία Στρατού έφυγαν από το 2011.
Πόσοι από αυτούς αναπληρώθηκαν και με ποια εμπειρία;
πηγή
«Ισως να φταίει ότι στην τουρκική πολεμική αεροπορία έμειναν δευτεροκλασάτοι πιλότοι, μετά τη μαζική σύλληψη έμπειρων πιλότων με την κατηγορία ότι μετείχαν ή υπερασπίζονταν το πραξικόπημα εναντίον του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και οι κίνδυνοι στο Αιγαίο αυξήθηκαν τελευταίως κατακόρυφα;
Ισως πάλι να φταίει το γεγονός ότι οι Τούρκοι πιλότοι των F-16 αλλά και των F-4 (Φάντομ) δεν έχουν πλήρη εκπαίδευση και εμπειρία στις εικονικές αερομαχίες (dogfights) και εξαπολύουν από φόβο ή από τη βιασύνη τους να ξεφύγουν, συστήματα αεράμυνας (αερόφυλλα) μόλις τους αναχαιτίσουν οι Ελληνες πιλότοι των F-16 και Μιράζ 2000-5. Αδιαφορώντας έτσι για τους κινδύνους και τις συνέπειες των πράξεών τους. Τι τέλος πάντων συμβαίνει στους αιθέρες του Αιγαίου στα 17.000 πόδια με την αυξημένη τουρκική προκλητικότητα;».
Δηλαδή πιο άσχετος, πεθαίνεις. Ξέχασε ο συντάκτης ότι επί «έμπειρων» Τούρκων πιλότων είχαμε τον φόνο του Ηλιάκη; Οτι είχαμε αερομαχίες με πραγματικά πυρά και καταρρίψεις Τούρκων; Και τώρα «δεν έχουν πλήρη εκπαίδευση και εμπειρία στις εικονικές αερομαχίες οι Τούρκοι πιλότοι»;
Αν ήταν, ας πούμε, πιο έμπειροι οι τωρινοί που σε μια μέρα πέταξαν επάνω από επτά (!!!) ελληνικά νησιά, τι θα έκαναν; Θα έφταναν μέχρι το Ιόνιο;
Ποια είναι η πραγματικότητα;
Οτι το 2016 ανακλήθηκαν από την εφεδρεία για πέντε χρόνια, πάνω από 300 έμπειροι πιλότοι της τουρκικής Αεροπορίας (ΤΗΚ) που την είχαν «κοπανίσει» στις πολιτικές αερογραμμές. Οποιος δεν παρουσιαζόταν του αφαιρούνταν αμέσως η άδεια χειριστή.
Επιπλέον 450 Τούρκοι πιλότοι απόφοιτοι των σειρών 2016-2019, έχουν ενταχθεί στις Μοίρες μαχητικών. Τα κενά στην τουρκική Αεροπορία, λοιπόν έχουν κλείσει και με το παραπάνω.
Στην δική μας Πολεμική Αεροπορία να δούμε πότε-και αν-θα κλείσουν τα κενά που προκάλεσαν τα Μνημόνια: 450 χειριστές από την Πολεμική Αεροπορία και από την Αεροπορία Στρατού έφυγαν από το 2011.
Πόσοι από αυτούς αναπληρώθηκαν και με ποια εμπειρία;
πηγή