Μπορεί κάποιοι να αντιδρούν στην απόφαση του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη να κρατικοποιήσει τον ΟΑΣΘ, όμως βρέθηκε ένας θερμός υποστηρικτής.
Ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, χαρακτήρισε σε δηλώσεις του ως αμαρτωλή την ιστορία του ΟΑΣΘ.
Ο κ. Μπουτάρης είπε χαρακτηριστικά:
«Καλά έκανε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης και προσπαθεί να βάλει χέρι στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης». Ο δήμαρχος της πόλης μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104,9 FM», είπε πως «έως τώρα αντί να βελτιώνονται οι αστικές συγκοινωνίες, μια μονοπωλιακή κατάσταση, πήγαιναν στο χειρότερο. Δεν έχουμε καινούρια λεωφορεία για την εξυπηρέτηση των επιβατών, ενώ υπάρχουν οχήματα χωρίς κλιματισμό και θέρμανση». Βέβαια ο κ. Μπουτάρης απέφυγε να τοποθετηθεί για την σύνθεση του νέου Δ.Σ.
Αντίθετα αναφέρθηκε ότι σε συνδυασμό με την επιθυμία για καλύτερες αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, από τον Σεπτέμβριο η δημοτική αρχή θα επιδιώξει να βρει λύσεις για το ευρύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης.
«Είναι ένα πολύπλοκο θέμα το κυκλοφοριακό. Από τον Σεπτέμβριο έχουμε σχέδιο για τους λεωφορειοδρόμους, για τις πιάτσες των ταξί, για τις φορτοεκφορτώσεις, ενώ ξεκίνησαν οι διαγραμμίσεις για την ελεγχόμενη στάθμευση» ανέφερε ο δήμαρχος.
«Έχει πάψει να είναι χωριό η Θεσσαλονίκη, έχει αποκτήσει χαρακτηριστικά μεγαλούπολης», είπε χαρακτηριστικά. Για τους λεωφορειοδρόμους μίλησε για περαιτέρω αστυνόμευση, αλλά και για δημιουργία φυσικών εμποδίων, είτε με κολονάκια είτε με τείχος, ώστε να κυκλοφορούν απρόσκοπτα τα λεωφορεία και να εμποδίζεται η διέλευση των Ι.Χ. αυτοκινήτων.
Ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, χαρακτήρισε σε δηλώσεις του ως αμαρτωλή την ιστορία του ΟΑΣΘ.
Ο κ. Μπουτάρης είπε χαρακτηριστικά:
«Καλά έκανε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης και προσπαθεί να βάλει χέρι στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης». Ο δήμαρχος της πόλης μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104,9 FM», είπε πως «έως τώρα αντί να βελτιώνονται οι αστικές συγκοινωνίες, μια μονοπωλιακή κατάσταση, πήγαιναν στο χειρότερο. Δεν έχουμε καινούρια λεωφορεία για την εξυπηρέτηση των επιβατών, ενώ υπάρχουν οχήματα χωρίς κλιματισμό και θέρμανση». Βέβαια ο κ. Μπουτάρης απέφυγε να τοποθετηθεί για την σύνθεση του νέου Δ.Σ.
Αντίθετα αναφέρθηκε ότι σε συνδυασμό με την επιθυμία για καλύτερες αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, από τον Σεπτέμβριο η δημοτική αρχή θα επιδιώξει να βρει λύσεις για το ευρύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης.
«Είναι ένα πολύπλοκο θέμα το κυκλοφοριακό. Από τον Σεπτέμβριο έχουμε σχέδιο για τους λεωφορειοδρόμους, για τις πιάτσες των ταξί, για τις φορτοεκφορτώσεις, ενώ ξεκίνησαν οι διαγραμμίσεις για την ελεγχόμενη στάθμευση» ανέφερε ο δήμαρχος.
«Έχει πάψει να είναι χωριό η Θεσσαλονίκη, έχει αποκτήσει χαρακτηριστικά μεγαλούπολης», είπε χαρακτηριστικά. Για τους λεωφορειοδρόμους μίλησε για περαιτέρω αστυνόμευση, αλλά και για δημιουργία φυσικών εμποδίων, είτε με κολονάκια είτε με τείχος, ώστε να κυκλοφορούν απρόσκοπτα τα λεωφορεία και να εμποδίζεται η διέλευση των Ι.Χ. αυτοκινήτων.