Πραγματοποιήθηκε σήμερα, Πέμπτη 20
Σεπτεμβρίου 2018, η 25η γι΄ αυτή τη χρονιά συνεδρίαση του Δημοτικού
Συμβουλίου Καλαμάτας. Τα κυριότερα θέματα, επί των οποίων ελήφθησαν
αποφάσεις, είναι τα εξής:
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΔΙΜΗΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣIΑΣ
ΔΙΜΗΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣIΑΣ
Προσλαμβάνονται 25 υπάλληλοι δίμηνης
υπηρεσίας για τη Διεύθυνση Καθαριότητας, επειδή καθυστερεί η έκδοση των
αποτελεσμάτων όσον αφορά σε σχετικό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Ο Δήμος
Καλαμάτας θα προσλάβει μέσω του διαγωνισμού αυτού 48 άτομα ως μόνιμο
προσωπικό και έχουν παρουσιαστεί μόνο 18 μετά την έκδοση των προσωρινών
αποτελεσμάτων, λείπουν δηλαδή 30. Προσλαμβάνονται, λοιπόν, 25 άτομα για
δίμηνη εργασία, με την ελπίδα να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τη λήξη της
περιόδου απασχόλησής τους η διαδικασία του ΑΣΕΠ.
ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ
ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Το Σώμα παρέσχε την έγκρισή του σχετικά με:
α) την υπ' αριθμ. 117/2017 μελέτη του έργου «Ολοκλήρωση πεζοδρόμησης της οδού Ιατροπούλου από οδό Σιδηροδρομικού Σταθμού έως Νέδοντος»
β) την υπ' αριθμ. 124/2017 μελέτη του έργου «Ανάπλαση δικτύου οδών & πεζοδρόμων στο Ιστορικό Κέντρο (οδοί Κολοκοτρώνη, Σφακτηρίας, Καπετάν Κρόμπα κ.λπ. και αναβάθμιση υφιστάμενου παιδότοπου)» και
γ) την κάλυψη επιπλέον ποσού από ίδιους πόρους του Δήμου Καλαμάτας για το έργο «Ανάπλαση δικτύου οδών & πεζοδρόμων στο Ιστορικό Κέντρο (οδοί Κολοκοτρώνη, Σφακτηρίας, Καπετάν Κρόμπα, κλπ και αναβάθμιση υφιστάμενου παιδότοπου)».
Πρόκειται για έργα, τα οποία θα αλλάξουν το κέντρο της Καλαμάτας.
α) την υπ' αριθμ. 117/2017 μελέτη του έργου «Ολοκλήρωση πεζοδρόμησης της οδού Ιατροπούλου από οδό Σιδηροδρομικού Σταθμού έως Νέδοντος»
β) την υπ' αριθμ. 124/2017 μελέτη του έργου «Ανάπλαση δικτύου οδών & πεζοδρόμων στο Ιστορικό Κέντρο (οδοί Κολοκοτρώνη, Σφακτηρίας, Καπετάν Κρόμπα κ.λπ. και αναβάθμιση υφιστάμενου παιδότοπου)» και
γ) την κάλυψη επιπλέον ποσού από ίδιους πόρους του Δήμου Καλαμάτας για το έργο «Ανάπλαση δικτύου οδών & πεζοδρόμων στο Ιστορικό Κέντρο (οδοί Κολοκοτρώνη, Σφακτηρίας, Καπετάν Κρόμπα, κλπ και αναβάθμιση υφιστάμενου παιδότοπου)».
Πρόκειται για έργα, τα οποία θα αλλάξουν το κέντρο της Καλαμάτας.
1. ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΥ
Ολοκλήρωση πεζοδρόμησης της οδού
Ιατροπούλου από οδό Σιδηροδρομικού Σταθμού έως Νέδοντος, οριστικού
προϋπολογισμού 200.000 € με το ΦΠΑ.
Ο Δήμος Καλαμάτας, με χρηματοδότηση εν μέρει από το Πράσινο Ταμείο, θα προβεί στην ανάπλαση της οδού Ιατροπούλου από τη Σιδηροδρομικού Σταθμού μέχρι τη Νέδοντος, ώστε να ολοκληρωθεί η σύνδεση του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας με την Κεντρική Πλατεία – Βασιλέως Γεωργίου. Προβλέπεται να γίνει πλακόστρωση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και αρχιτεκτονικό κάνναβο, υλικά και σχέδια, όπως στο υφιστάμενο πρώτο τμήμα της πεζοδρόμησης, διατηρώντας έτσι την ομοιομορφία για λόγους καθαρά αισθητικούς. Έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην δημιουργία χώρων πρασίνου, με την τοποθέτηση ψηλών δέντρων - αυτή τη φορά σε διάταξη εναλλάξ και «ζιγκ – ζαγκ» σε σχέση με τον άξονα του πεζόδρομου - και σε διαφορετική φιλοσοφία, σε σχέση με την γραμμική διάταξη που έχουν ήδη τοποθετηθεί τα δέντρα στο κέντρο του πεζόδρομου, στο πρώτο τμήμα της Ιατροπούλου.
Η πρόταση προβλέπει ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών πλάτους 3,50 μέτρων, αλλά συγχρόνως επιτρέπει σε οχήματα κοινής ωφελείας και εκτάκτου ανάγκης να διέρχονται όταν αυτό είναι αναγκαίο. Για την ασφαλή διακίνηση ατόμων με προβλήματα όρασης εντός της ελεύθερης ζώνης όδευσης πεζών θα κατασκευασθεί οδηγός όδευσης τυφλών.
Η πεζοδρόμηση της οδού Ιατροπούλου συνοδεύεται από την κατασκευή διαβάσεων πεζών στην αρχή και το τέλος της ανάπλασης (στις οδούς Νέδοντος και Σιδηροδρομικού Σταθμού) και στη συμβολή της με την οδό Χρυσάνθου Παγώνη, καθώς και τη συναρμογή του πεζοδρόμου της Ιατροπούλου με την οδό Χρυσάνθου Παγώνη.
Ο Δήμος Καλαμάτας, με χρηματοδότηση εν μέρει από το Πράσινο Ταμείο, θα προβεί στην ανάπλαση της οδού Ιατροπούλου από τη Σιδηροδρομικού Σταθμού μέχρι τη Νέδοντος, ώστε να ολοκληρωθεί η σύνδεση του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας με την Κεντρική Πλατεία – Βασιλέως Γεωργίου. Προβλέπεται να γίνει πλακόστρωση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και αρχιτεκτονικό κάνναβο, υλικά και σχέδια, όπως στο υφιστάμενο πρώτο τμήμα της πεζοδρόμησης, διατηρώντας έτσι την ομοιομορφία για λόγους καθαρά αισθητικούς. Έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην δημιουργία χώρων πρασίνου, με την τοποθέτηση ψηλών δέντρων - αυτή τη φορά σε διάταξη εναλλάξ και «ζιγκ – ζαγκ» σε σχέση με τον άξονα του πεζόδρομου - και σε διαφορετική φιλοσοφία, σε σχέση με την γραμμική διάταξη που έχουν ήδη τοποθετηθεί τα δέντρα στο κέντρο του πεζόδρομου, στο πρώτο τμήμα της Ιατροπούλου.
Η πρόταση προβλέπει ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών πλάτους 3,50 μέτρων, αλλά συγχρόνως επιτρέπει σε οχήματα κοινής ωφελείας και εκτάκτου ανάγκης να διέρχονται όταν αυτό είναι αναγκαίο. Για την ασφαλή διακίνηση ατόμων με προβλήματα όρασης εντός της ελεύθερης ζώνης όδευσης πεζών θα κατασκευασθεί οδηγός όδευσης τυφλών.
Η πεζοδρόμηση της οδού Ιατροπούλου συνοδεύεται από την κατασκευή διαβάσεων πεζών στην αρχή και το τέλος της ανάπλασης (στις οδούς Νέδοντος και Σιδηροδρομικού Σταθμού) και στη συμβολή της με την οδό Χρυσάνθου Παγώνη, καθώς και τη συναρμογή του πεζοδρόμου της Ιατροπούλου με την οδό Χρυσάνθου Παγώνη.
2. ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ
ΚΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ
Ανάπλαση δικτύου οδών και πεζοδρόμων στο
Ιστορικό Κέντρο (οδοί Κολοκοτρώνη, Σφακτηρίας, Καπετάν Κρόμπα κ.λπ. και
αναβάθμιση υφιστάμενου παιδότοπου, οριστικού προϋπολογισμού 644.000 €
με το ΦΠΑ.
Κυρίως σε ό,τι αφορά στην οδό Κολοκοτρώνη, η αρχιτεκτονική μελέτη προβλέπει τη διαπλάτυνση των υφισταμένων πεζοδρομίων - σημαντικότερη αυτή του νοτίου - με ταυτόχρονη δημιουργία ικανών σε μήκος εσοχών για στάθμευση οχημάτων ανάγκης, ή οχημάτων διανομής στα παρακείμενα καταστήματα, αφήνοντας έτσι καθαρό πλάτος κίνησης οχημάτων 3,20 μ. - πέραν του χώρου στάθμευσης - ενώ στο σημερινό οδόστρωμα, αφού πρώτα φρεζαριστεί κατάλληλα η υπάρχουσα και όχι σε καλή κατάσταση άσφαλτος, προβλέπεται να τοποθετηθούν έγχρωμοι κυβόλιθοι τσιμέντου, στην ίδια στάθμη που βρίσκεται σήμερα ο δρόμος.
H δαπεδόστρωση των νέων πεζοδρομίων προβλέπεται να είναι ίδια με την αντίστοιχη της οδού Αριστομένους, δηλαδή με τον ίδιο τρόπο και αρχιτεκτονικό κάνναβο, τα ίδια υλικά και σχέδια με το ήδη υφιστάμενο τμήμα πεζoδρόμου της Αριστομένους, διατηρώντας έτσι την ομοιομορφία, κυρίως λόγω και του γεγονότος ότι η οδός Κολοκοτρώνη τέμνει κάθετα, στο μέσον της, τον πεζόδρομο της οδού Αριστομένους.
Επίσης, προβλέπεται η κατασκευή νέου δικτύου ηλεκτροφωτισμού, που θα περιλαμβάνει εκτός των άλλων την τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων νέας τεχνολογίας τύπου LED, όπως και η διευθέτηση των ομβρίων υδάτων (των οδών και υδρορροών των παρακειμένων κατοικιών) είτε με τη μετακίνηση των υφισταμένων φρεατίων ομβρίων είτε με την κατασκευή υπόγειου πλαστικού αγωγού, που θα μεταφέρει τα όμβρια των πεζοδρόμων προς στους κεντρικούς αγωγούς της πόλης, στην ευρύτερη περιοχή.
Σημειώνεται ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στη δημιουργία χώρων πρασίνου, με τοποθέτηση ψηλών δέντρων σε γραμμική διάταξη και στα δύο πεζοδρόμια, πράγμα που σήμερα απουσιάζει παντελώς, με εμφανή τα προβλήματα έλλειψης σκίασης, ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Επίσης, για την ασφαλή διακίνηση ατόμων με προβλήματα όρασης, εντός της ελεύθερης ζώνης όδευσης πεζών και σε απόσταση τουλάχιστον 50 cm από οποιοδήποτε εμπόδιο ή στοιχείο αστικού εξοπλισμού, προτείνεται η κατασκευή οδηγού όδευσης τυφλών πλάτους 40cm, που αποβλέπει στην καθοδήγησή τους σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους που προορίζονται γενικά για την κυκλοφορία πεζών.
Τέλος, για την ασφαλή διακίνηση πεζών και αμαξιδίων από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο, προβλέπεται η κατασκευή κεκλιμένων επιπέδων (ραμπών), εντός της ελεύθερης ζώνης κυκλοφορίας πεζών και αμαξιδίων.
Κυρίως σε ό,τι αφορά στην οδό Κολοκοτρώνη, η αρχιτεκτονική μελέτη προβλέπει τη διαπλάτυνση των υφισταμένων πεζοδρομίων - σημαντικότερη αυτή του νοτίου - με ταυτόχρονη δημιουργία ικανών σε μήκος εσοχών για στάθμευση οχημάτων ανάγκης, ή οχημάτων διανομής στα παρακείμενα καταστήματα, αφήνοντας έτσι καθαρό πλάτος κίνησης οχημάτων 3,20 μ. - πέραν του χώρου στάθμευσης - ενώ στο σημερινό οδόστρωμα, αφού πρώτα φρεζαριστεί κατάλληλα η υπάρχουσα και όχι σε καλή κατάσταση άσφαλτος, προβλέπεται να τοποθετηθούν έγχρωμοι κυβόλιθοι τσιμέντου, στην ίδια στάθμη που βρίσκεται σήμερα ο δρόμος.
H δαπεδόστρωση των νέων πεζοδρομίων προβλέπεται να είναι ίδια με την αντίστοιχη της οδού Αριστομένους, δηλαδή με τον ίδιο τρόπο και αρχιτεκτονικό κάνναβο, τα ίδια υλικά και σχέδια με το ήδη υφιστάμενο τμήμα πεζoδρόμου της Αριστομένους, διατηρώντας έτσι την ομοιομορφία, κυρίως λόγω και του γεγονότος ότι η οδός Κολοκοτρώνη τέμνει κάθετα, στο μέσον της, τον πεζόδρομο της οδού Αριστομένους.
Επίσης, προβλέπεται η κατασκευή νέου δικτύου ηλεκτροφωτισμού, που θα περιλαμβάνει εκτός των άλλων την τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων νέας τεχνολογίας τύπου LED, όπως και η διευθέτηση των ομβρίων υδάτων (των οδών και υδρορροών των παρακειμένων κατοικιών) είτε με τη μετακίνηση των υφισταμένων φρεατίων ομβρίων είτε με την κατασκευή υπόγειου πλαστικού αγωγού, που θα μεταφέρει τα όμβρια των πεζοδρόμων προς στους κεντρικούς αγωγούς της πόλης, στην ευρύτερη περιοχή.
Σημειώνεται ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στη δημιουργία χώρων πρασίνου, με τοποθέτηση ψηλών δέντρων σε γραμμική διάταξη και στα δύο πεζοδρόμια, πράγμα που σήμερα απουσιάζει παντελώς, με εμφανή τα προβλήματα έλλειψης σκίασης, ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Επίσης, για την ασφαλή διακίνηση ατόμων με προβλήματα όρασης, εντός της ελεύθερης ζώνης όδευσης πεζών και σε απόσταση τουλάχιστον 50 cm από οποιοδήποτε εμπόδιο ή στοιχείο αστικού εξοπλισμού, προτείνεται η κατασκευή οδηγού όδευσης τυφλών πλάτους 40cm, που αποβλέπει στην καθοδήγησή τους σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους που προορίζονται γενικά για την κυκλοφορία πεζών.
Τέλος, για την ασφαλή διακίνηση πεζών και αμαξιδίων από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο, προβλέπεται η κατασκευή κεκλιμένων επιπέδων (ραμπών), εντός της ελεύθερης ζώνης κυκλοφορίας πεζών και αμαξιδίων.
ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΣΦΑΚΤΗΡΙΑΣ,
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΡΟΜΠΑ, ΠΟΛΥΒΙΟΥ
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΡΟΜΠΑ, ΠΟΛΥΒΙΟΥ
Στις οδούς Σφακτηρίας, Καπετάν Κρόμπα,
Πολυβίου & Αναπλιώτη, αφενός μεν λόγω της στενότητάς τους και των
δυσκολιών που παρουσιάζονται καθημερινά από την προσπάθεια των οδηγών να
εισέλθουν σε αυτές και, αφετέρου, λόγω των πολύ μικρών πεζοδρομίων που
απομένουν τελικά για την κυκλοφορία των πεζών, αποτελεί τελικά μονόδρομο
η δημιουργία ενός δικτύου πεζοδρόμων, που θα βοηθήσουν στην καλυτέρευση
της πορείας τόσο των διερχομένων πεζών όσο και των κατοίκων της
περιοχής, αναβαθμίζοντας έτσι σε μέγιστο βαθμό ένα σημαντικό τμήμα του
παραδοσιακού Κέντρου, που μέχρι σήμερα μένει αναξιοποίητο, στο έλεος του
αυτοκινήτου.
Προβλέπεται, λοιπόν, η απ' άκρου εις άκρον και σε όλο το μήκος των παραπάνω πεζοδρόμων διάστρωση - σε ενιαίο επίπεδο στάθμης - έγχρωμων τσιμεντένιων κυβολίθων (καφέ – τερακότα), διακοπτομένων ανά τακτά διαστήματα με κάθετες ζώνες από λευκούς επίσης κυβόλιθους.
Με τα παραπάνω, επιτυγχάνεται όχι μόνον η ασφαλής και ανεμπόδιστη κυκλοφορία των πεζών (η πρόταση προβλέπει ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών πλάτους 3,00 μ.), αλλά συγχρόνως επιτρέπεται και σε οχήματα κοινής ωφέλειας και εκτάκτου ανάγκης (όπως ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, ειδικά οχήματα ΔΕΥΑΚ, οχήματα μεταφοράς ατόμων με αναπηρία κ.λπ.), να διέρχονται σε περίπτωση ανάγκης, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Επίσης, προβλέπεται η κατασκευή νέου δικτύου ηλεκτροφωτισμού, που θα περιλαμβάνει εκτός των άλλων και την τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων νέας τεχνολογίας τύπου LED. Για τους ίδιους με τους αναφερόμενους στα παραπάνω λόγους, δεν προβλέπεται η φύτευση δέντρων, παρά τμηματικά η τοποθέτηση ζαρντινιερών με θαμνώδη φυτά, κατάλληλα για εξωτερικούς χώρους.
Τέλος, σημειώνεται ότι έχει ληφθεί μέριμνα για τη διευθέτηση των ομβρίων υδάτων (των οδών και υδρορροών των παρακειμένων κατοικιών), είτε με τη μετακίνηση των υφισταμένων φρεατίων ομβρίων είτε με την κατασκευή υπογείου πλαστικού αγωγού, που θα μεταφέρει τα όμβρια των πεζοδρόμων προς τους κεντρικούς αγωγούς της πόλης, που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή.
Προβλέπεται, λοιπόν, η απ' άκρου εις άκρον και σε όλο το μήκος των παραπάνω πεζοδρόμων διάστρωση - σε ενιαίο επίπεδο στάθμης - έγχρωμων τσιμεντένιων κυβολίθων (καφέ – τερακότα), διακοπτομένων ανά τακτά διαστήματα με κάθετες ζώνες από λευκούς επίσης κυβόλιθους.
Με τα παραπάνω, επιτυγχάνεται όχι μόνον η ασφαλής και ανεμπόδιστη κυκλοφορία των πεζών (η πρόταση προβλέπει ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών πλάτους 3,00 μ.), αλλά συγχρόνως επιτρέπεται και σε οχήματα κοινής ωφέλειας και εκτάκτου ανάγκης (όπως ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, ειδικά οχήματα ΔΕΥΑΚ, οχήματα μεταφοράς ατόμων με αναπηρία κ.λπ.), να διέρχονται σε περίπτωση ανάγκης, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Επίσης, προβλέπεται η κατασκευή νέου δικτύου ηλεκτροφωτισμού, που θα περιλαμβάνει εκτός των άλλων και την τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων νέας τεχνολογίας τύπου LED. Για τους ίδιους με τους αναφερόμενους στα παραπάνω λόγους, δεν προβλέπεται η φύτευση δέντρων, παρά τμηματικά η τοποθέτηση ζαρντινιερών με θαμνώδη φυτά, κατάλληλα για εξωτερικούς χώρους.
Τέλος, σημειώνεται ότι έχει ληφθεί μέριμνα για τη διευθέτηση των ομβρίων υδάτων (των οδών και υδρορροών των παρακειμένων κατοικιών), είτε με τη μετακίνηση των υφισταμένων φρεατίων ομβρίων είτε με την κατασκευή υπογείου πλαστικού αγωγού, που θα μεταφέρει τα όμβρια των πεζοδρόμων προς τους κεντρικούς αγωγούς της πόλης, που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή.
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΥ
Στο πλαίσιο του έργου αυτού, πρόκειται
να ανακατασκευασθεί η μοναδική παιδική χαρά που βρίσκεται στο κέντρο της
Καλαμάτας, στο καλυμμένο τμήμα του Νέδοντα, έναντι της οδού
Κολοκοτρώνη. Η συγκεκριμένη παιδική χαρά, που λόγω της θέσης της
αποτελεί χώρο ο οποίος δέχεται καθημερινά εκατοντάδες παιδιά και γονείς,
χρήζει άμεσης βελτίωσης. Πρόκειται να αντικατασταθούν μέρος των
υφισταμένων οργάνων, μέρος της περίφραξης, παγκάκια, κάδοι απορριμμάτων,
ενώ θα προστεθούν στέγαστρο και βρύση.
Επομένως, για την πεζοδρόμηση του τμήματος της Ιατροπούλου από τη Σιδηροδρομικού Σταθμού μέχρι τη Νέδοντος, από το Πράσινο Ταμείο θα προέλθουν 120.000 ευρώ και από δημοτικούς πόρους 80.000 ευρώ. Σύνολο: 200.000 ευρώ.
Για την ανάπλαση δικτύου οδών και πεζοδρόμων στο Ιστορικό Κέντρο (οδοί Κολοκοτρώνη, Σφακτηρίας, Καπετάν Κρόμπα κ.λπ.) και αναβάθμιση υφιστάμενου παιδότοπου, από το Πράσινο Ταμείο θα προέλθουν 288.000 και η συνεισφορά του Δήμου Καλαμάτας από δημοτικούς πόρους θα είναι 356.000 ευρώ. Σύνολο: 644.000 ευρώ.
ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΩ
ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΒΕΡΓΑΣ
Αποδοχή της απόφασης ένταξης της πράξης με τίτλο «Βελτίωση τοπικής
οδού Άνω – Κάτω Βέργας, τμήμα έργου διάνοιξης οδού στη Δημοτική
Κοινότητα Βέργας (Άνω τμήμα)» στο «Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης Π.Α.Α.
2014-2020». Έγινε αποδεκτή η απόφαση ένταξης του έργου αυτού, επιλέξιμης
δημόσια δαπάνης 800.000 ευρώ. Η κάλυψη της δαπάνης είναι πλήρης, δηλαδή
ο Δήμος Καλαμάτας δε θα επιβαρυνθεί, για ένα έργο που θα αποφέρει
σημαντική βελτίωση της συγκοινωνίας με την Άνω Βέργα, με προφανή οφέλη
για την ανάπτυξη του οικισμού, καθώς η πρόσβαση σε αυτόν θα γίνεται από
τη Βέργα, σε λίγα λεπτά και όχι με κύκλο, μέσω της 1ης επαρχιακής οδού
προς Μάνη.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΧΟΡΩΔΙΩΝ 2019
Το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε το πρωτόκολλο παραλαβής υπηρεσιών από
τον πολιτιστικό οργανισμό Interkultur, στο πλαίσιο της διοργάνωσης του
3ου Διεθνούς Διαγωνισμού και Φεστιβάλ Χορωδιών Καλαμάτας 2019. Ο
Διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 9 και 13 Οκτωβρίου 2019, σε
συνέχεια των πολύ επιτυχημένων Διεθνών Διαγωνισμών του 2015 και του
2017.