Έγιναν τρεις μεταφορές και πάντως όχι με φορτηγά...
Θυμάστε αυτό που έγραψε η...καλή «Bild» ότι «σε πέντε χρόνια στείλαμε 88 φορτηγά με 40 τόνους 100ευρα στην Ελλάδα»;
Ακούγεται εντυπωσιακό, αλλά έγινε αυτό; Πρώτα απ' όλα φορτηγά γεμάτα με ευρώ δεν ήρθαν ποτέ στην Ελλάδα. Ηρθαν όμως cargo αεροπλάνα, μισθωμένα από την ΕΚΤ γεμάτα λεφτά μέσα σε... κοντέινερ. Η πρώτη παρτίδα ήρθε στη χώρα μας από την Αυστρία το 2011 και η δεύτερη από την Ιταλία αρχές του 2012, κάτι που επιβεβαιώνει και στο βιβλίο του ο τότε κεντρικός τραπεζίτης Γ. Προβόπουλος...
Ωστόσο, όπως αποκαλύπτει ο Βηματοδότης υπήρξε και μια τρίτη αερομεταφορά, επί διοικήσεως στην Τράπεζα της Ελλάδος του Ι. Στουρνάρα. Το ερώτημα που προκύπτει είναι πότε έγινε αυτή η αερομεταφορά (εάν τελικά έγινε) και τι ποσό ήρθε στη χώρα μας μέσα στα κοντέινερ; Ήρθαν επί κυβερνήσεως ΝΔ-ΠαΣοΚ ή επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ; Ο κ. Στουρνάρας έγινε διοικητής επί προηγούμενης κυβέρνησης και συνέχισε να είναι κεντρικός τραπεζίτης και με την παρούσα κυβέρνηση. Τα στόματα παραμένουν ερμητικά κλειστά, μάλιστα διάφοροι επισήμαναν ότι «τέτοιες ειδήσεις δεν λέγονται». Ο Ευ. Βενιζέλος λέει ότι «επί των ημερών μου δεν γνωρίζω να υπήρξε και τρίτη αερομεταφορά χρημάτων». Συνεπώς τι έγινε;
Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι η «Bild» λέει ότι η Ελλάδα έχει επιβαρύνει το ταμείο των δανειστών την τελευταία πενταετία με το ποσό των 215,7 δισ. ευρώ. Τα αεροσκάφη που μετέφεραν τα δισ. ευρώ στη χώρα μας προσγειώθηκαν και τις δύο φορές χαράματα σε μια γωνιά του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» και τα χρήματα τα παρέλαβαν φορτηγά (μήπως αυτά τα φορτηγά εννοεί η «Bild»;) και τα μετέφεραν σε συνθήκες πλήρους ασφαλείας και μυστικότητας στην Τράπεζα της Ελλάδος: «Η μυστικότητα ήταν προϋπόθεση, διότι δεν θέλαμε να προκαλέσουμε πανικό στους πολίτες και σηκώσουν τις καταθέσεις τους από τις τράπεζες» μου έλεγε ο κ. Προβόπουλος: «Τότε γεμίσαμε τα ΑΤΜ και έτσι δεν υπήρχε καμία ανησυχία, χωρίς κανείς να αντιληφθεί το παραμικρό» πρόσθεσε, αρνούμενος να πει τίποτα άλλο...
Ακούγεται εντυπωσιακό, αλλά έγινε αυτό; Πρώτα απ' όλα φορτηγά γεμάτα με ευρώ δεν ήρθαν ποτέ στην Ελλάδα. Ηρθαν όμως cargo αεροπλάνα, μισθωμένα από την ΕΚΤ γεμάτα λεφτά μέσα σε... κοντέινερ. Η πρώτη παρτίδα ήρθε στη χώρα μας από την Αυστρία το 2011 και η δεύτερη από την Ιταλία αρχές του 2012, κάτι που επιβεβαιώνει και στο βιβλίο του ο τότε κεντρικός τραπεζίτης Γ. Προβόπουλος...
Ωστόσο, όπως αποκαλύπτει ο Βηματοδότης υπήρξε και μια τρίτη αερομεταφορά, επί διοικήσεως στην Τράπεζα της Ελλάδος του Ι. Στουρνάρα. Το ερώτημα που προκύπτει είναι πότε έγινε αυτή η αερομεταφορά (εάν τελικά έγινε) και τι ποσό ήρθε στη χώρα μας μέσα στα κοντέινερ; Ήρθαν επί κυβερνήσεως ΝΔ-ΠαΣοΚ ή επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ; Ο κ. Στουρνάρας έγινε διοικητής επί προηγούμενης κυβέρνησης και συνέχισε να είναι κεντρικός τραπεζίτης και με την παρούσα κυβέρνηση. Τα στόματα παραμένουν ερμητικά κλειστά, μάλιστα διάφοροι επισήμαναν ότι «τέτοιες ειδήσεις δεν λέγονται». Ο Ευ. Βενιζέλος λέει ότι «επί των ημερών μου δεν γνωρίζω να υπήρξε και τρίτη αερομεταφορά χρημάτων». Συνεπώς τι έγινε;
Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι η «Bild» λέει ότι η Ελλάδα έχει επιβαρύνει το ταμείο των δανειστών την τελευταία πενταετία με το ποσό των 215,7 δισ. ευρώ. Τα αεροσκάφη που μετέφεραν τα δισ. ευρώ στη χώρα μας προσγειώθηκαν και τις δύο φορές χαράματα σε μια γωνιά του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» και τα χρήματα τα παρέλαβαν φορτηγά (μήπως αυτά τα φορτηγά εννοεί η «Bild»;) και τα μετέφεραν σε συνθήκες πλήρους ασφαλείας και μυστικότητας στην Τράπεζα της Ελλάδος: «Η μυστικότητα ήταν προϋπόθεση, διότι δεν θέλαμε να προκαλέσουμε πανικό στους πολίτες και σηκώσουν τις καταθέσεις τους από τις τράπεζες» μου έλεγε ο κ. Προβόπουλος: «Τότε γεμίσαμε τα ΑΤΜ και έτσι δεν υπήρχε καμία ανησυχία, χωρίς κανείς να αντιληφθεί το παραμικρό» πρόσθεσε, αρνούμενος να πει τίποτα άλλο...