«Διαγενομένου
του Σαββάτου» το
γνωστό οικονομικό site εξ Αθηνών ξαναχτύπησε! Έδωσε
το στοχευμένο ρεπορτάζ
του με
ενισχυμένη δόση παραπληροφόρησης κάνοντας
χρήση της κατάλληλης
εργαλειοθήκης!
Για να το
πάρει στη συνέχεια το
τοπικό site
της Τρίπολης και
να αναπαραγάγει την είδηση με
τις αοριστολογίες, τις φοβικές
κινδυνολογίες και τις
οπτικές των παραμορφωτικών φακών του
συντάκτη του.
Όλα για την
μακροημέρευση των ποικιλώνυμων
αρπακτικών και των υποτακτικών
που συνυπάρχουν σε
τέτοιες εμμονές αναζήτησης
ύλης και βιότοπου!
Η παλιά δοκιμασμένη
μέθοδος παραγωγής ειδήσεων άλα
καρτ και «σανού»
ταυτόχρονα με προορισμό τους « ιθαγενείς», για
κατανάλωση και δημιουργία
εντυπώσεων ως απότοκο του
αφηγήματος.
Σύμφωνα με το
δημοσίευμα που ανησυχεί σφόδρα
ο συντάκτης του γιατί
επί 16 μήνες
έχει βαλτώσει το ζήτημα
των ΣΔΙΤ των
Στερεών Αποβλήτων της
Πελοποννήσου σε αντίθεση
με το αντίστοιχο
της Ηπείρου και
αργεί η υπογραφή
της σύμβασης με
την ΤΕΡΝΑ. Επισημαίνει ακόμη
ότι η μελέτη
του ΦΟΔΣΑ κατέληξε ότι
είναι ασύμφορα τα
Τοπικά Σχέδια Διαχείρισης
των Δήμων αφού
το κόστος κατασκευής
τους θα είναι
175 εκ. Ευρώ σε
αντίθεση με το
κόστος της ΤΕΡΝΑ-ΣΔΙΤ που θα
είναι 160 εκ. Ευρώ.
Ακόμη για να
τεκμηριώσει το πόνημα του ο
συντάκτης προβάλει ως
αποτρεπτικό επιχείρημα για τα Τ.Σ.Δ.
το γεγονός ότι
με τα ΣΔΙΤ
ο χρόνος έναρξης
της πλήρους διαχείρισης θα
είναι 2 χρόνια
και αντίστοιχα με
τα Τ.Σ.Δ. λύση
δεν θα υπάρχει
ούτε το 2020.
Και τέλος επισημαίνει
ότι οι ετήσιες
ποσότητες των ΑΣΑ Πελοποννήσου θα ανέρχονται
στους 273.000 τόνους.
Για τους γνωρίζοντες
δεν υπάρχει καμία
αμφιβολία ότι αυτό
το δημοσίευμα παραπληροφορεί και βρίθει
από ανακρίβειες , αντιφάσεις
και ψέματα ακριβώς
γιατί άλλος είναι
ο στόχος του.
Έχει τονισθεί πολλές
φορές ότι το
ΣΔΙΤ Πελοποννήσου με
αυτό της Ηπείρου
δεν είναι συγκρίσιμα
μεγέθη γιατί όσον
αφορά τον χρήστη - Δημότη, το
κόστος διαχείρισης της
Ηπείρου είναι 42
ευρώ ανά τόνο
και της Πελοποννήσου
80,20 ευρώ ο
τόνος!
Οι μικρές μονάδες
των Τοπικών Σχεδίων
διαχείρισης των δήμων
σε καμία περίπτωση
δεν απαιτούν τεράστια
κόστη για τα
έργα υποδομής της τάξης
των 175 εκ. ευρω
και αυτό γιατί
δεν θέλουν ΧΥΤΥ και
επειδή έχει προηγηθεί
η διαλογή στην
πηγή, το κόστος
διαλογής είναι μικρότερο και
η δεματοποίηση του
υπολλείματος επίσης δεν
είναι τόσο ακριβή. Η
όλη διαδικασία μέχρι
εδώ στα ΤΣΔ
δεν ξεπερνά τα
40 ευρώ ανά
τόνο μαζί με
το κόστος αποκομιδής.
Με επιπλέον το κέρδος από τα
ανακυκλώσιμα που θα αποφέρουν στον Δήμο
και ακόμη το
κέρδος από την κομποστοποίηση των
οργανικών που θα
είναι καθαρό και ως προϊόν!
Σε αντίθεση με
τα ΣΔΙΤ και την
διαχείριση από την
ΤΕΡΝΑ πέρα από την
ομηρία της ελάχιστης
εγγυημένης ποσότητας όποια
και αν είναι
αυτή είτε 150.000
τόνοι είτε η
εκδοχή της βελτιωμένης
πρότασης των 100.000
τόνων το κόστος
των 80,20 ευρώ
είναι «αποικιοκρατικού» χαρακτήρα δυσβάσταχτο για
το χρήστη-Δημότη.
Ακόμη η κατασκευή
των γιγαντοεργοστασίων φαραωνικού
τύπου λύσεων με τις
λάθος και εγκληματικές
χωροθετήσεις , το κόστος των
υποδομών είναι όντως
160 εκ. ευρώ και
αυτό γιατί δεν θα υπάρχει στο
πρόγραμμα η διαλογή στην
πηγή. Το παραγόμενο δε
λίπασμα από την
κομποστοποίηση θα είναι
ακατάλληλο για τις
καλλιέργειες και γεμάτο
διοξίνες αφού δεν
θα προέρχεται από
προδιαλογή!
Τέλος το πλέον
τραβηγμένο στο «πόνημα» αφορά τις
ποσότητες αφού στον
ΠΕΣΔΑ με δεδομένα
του 2005-2010 οι
συνολικές ποσότητες αναφέρονται
ως 260.000 τόνοι
αλλά οι σύγχρονες
μελέτες , ο ΕΣΔΑ και
κυρίως αυτή του ΕΜΠ
προσδιορίζουν μεσοσταθμικά για
τα επόμενα 28
χρόνια τις ποσότητες
από 110.000 εως
120.000 τόνους ετησίως.
Μετά τα παραπάνω
δεν υπάρχει καμία
αμφιβολία ότι ο καυγάς γίνεται
για το «πάπλωμα».
Δηλαδή πως θα
καμφθούν και οι
τελευταίες αντιστάσεις των «ασυμβίβαστων
και αντιφρονούντων» Δημάρχων
ώστε να υποκύψουν
στο σχέδιο της
Περιφερειακής Αρχής και της
ΤΕΡΝΑ .
Πως δηλαδή θα
προχωρήσει το πολυσυζητημένο event ! Και όποιος
τσιμπήσει !
Τι και αν
οι προσεγγίσεις τους
είναι για τη
«χωματερή» και δεν αντέχουν σε
καμία επιστημονική αξιολόγηση!
Απλά κάθε φορά
θα γίνεται η
επίκληση κάθε πρόσφορου
μέσου από τους
«επισπεύδοντες», ώστε να
ευοδωθεί η προσπάθεια
με τον κατάλληλο
Δούρειο Ίππο, που
θα αποφέρει την
κρίσιμη υπογραφή της
σύμβασης «ομηρίας» των
ΣΔΙΤ με τους
επαχθείς για τους
δημότες της Πελοποννήσου
όρους !
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΟΥΛΟΚΕΦΑΛΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ