Δεκατέσσερα χρόνια
συμπληρώνονται την Κυριακή 12 Αυγούστου, από τα εγκαίνια και την απόδοση
της Γέφυρας «Χαρίλαος Τρικούπης» στην κυκλοφορία.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της «ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ», στα χρόνια αυτά, η διακύμανση της κυκλοφορίας υπήρξε ενδεικτική των οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών που εναλλάσσονταν. Η αυξητική αρχική πορεία, έδωσε τα πρώτα δείγματα «εισόδου» στην περίοδο της κρίσης το 2010, ενώ η τάση ανάκαμψης της κίνησης έγινε ορατή μεταξύ 2015 και 2016. Έκτοτε η τάση διατηρεί το θετικό πρόσημο, ενώ από το 2017 η ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων, συνδετικός κρίκος των οποίων είναι η Γέφυρα, πραγμάτωσε και τον θεμελιώδη προορισμό του Έργου, δημιουργώντας νέα κυκλοφοριακά ήθη, με τα συνακόλουθα αναπτυξιακά αποτυπώματα, όπως είναι -μεταξύ άλλων- η αυξημένη τουριστική κινητικότητα προς τη Δυτική Ελλάδα.
Όπως αναφέρει η «ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ» η σύγκριση των δωδεκαμήνων από τον Ιούλιο του 2016 έως τον Ιούνιο του 2017 και αντίστοιχα από τον Ιούλιο του 2017 έως τον Ιούνιο του 2018, δείχνει αύξηση της συνολικής κυκλοφορίας σε ποσοστό 8,60% και 9,69% για τα επιβατικά οχήματα. Πολύ χαρακτηριστική είναι επίσης η αύξηση της κυκλοφορίας σε ποσοστό 28,40% μέσω του συνδρομητικού συστήματος ΓΕΦΥΡΑ e-pass, το οποίο επιφυλάσσει σημαντικές εκπτώσεις σε αντιστοιχία με τη συχνότητα διέλευσης του χρήστη. Αύξηση σε ποσοστό 37,79% παρουσιάζουν και οι διελεύσεις μέσω του διαλειτουργικού ηλεκτρονικού διοδίου σε ποσοστό 37,79%.
Στην ανακοίνωση προστίθεται ότι η προσαρμοστικότητα που παρουσιάζει η Ζεύξη Ρίου - Αντιρρίου στη δοκιμασία του χρόνου, βρίσκεται σε αντιστοιχία με τη συστηματική θεώρηση από την πλευρά της παραχωρησιούχου ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. γενικών και ειδικών προϊόντων διέλευσης και με τον καρποφόρο διάλογο με τους θεσμούς και τους «πολίτες - πελάτες», υπό τον γνώμονα της μη-διακινδύνευσης της οικονομικής υγείας του Έργου, αφού οποιοσδήποτε κλυδωνισμός θα οδηγούσε σε μετακύλιση του άχθους στους Έλληνες φορολογουμένους.
Σημειώνεται επίσης, ότι πλέον του συμβατικού της ρόλου α) να οικοδομήσει με ασφάλεια τη Γέφυρα εντός των χρονικών και χρηματοδοτικών πλαισίων, β) να τη συντηρεί υπεύθυνα χωρίς υποβάθμιση του κόστους και γ) να τη λειτουργεί μέχρι το τέλος της παραχώρησης (προσφέροντας διαρκώς περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες) η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. -με σειρά διαδοχικών πρωτοβουλιών- έχει συνειδητά επιλέξει τον ρόλο του στρατηγικού συνεργού θεσμών και ενεργών πολιτών, για την τοπική οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη.
Τέλος, αναφέρεται στην ανακοίνωση ότι «από τα παραπάνω στοιχεία, επιβεβαιώνεται και φέτος το συμπέρασμα ότι η Εθνική μας Γέφυρα, έχοντας αντεπεξέλθει στη δοκιμασία της ύφεσης, ενώνει «κάθε χρόνο και περισσότερο, κάθε χρόνο και περισσότερους».
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της «ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ», στα χρόνια αυτά, η διακύμανση της κυκλοφορίας υπήρξε ενδεικτική των οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών που εναλλάσσονταν. Η αυξητική αρχική πορεία, έδωσε τα πρώτα δείγματα «εισόδου» στην περίοδο της κρίσης το 2010, ενώ η τάση ανάκαμψης της κίνησης έγινε ορατή μεταξύ 2015 και 2016. Έκτοτε η τάση διατηρεί το θετικό πρόσημο, ενώ από το 2017 η ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων, συνδετικός κρίκος των οποίων είναι η Γέφυρα, πραγμάτωσε και τον θεμελιώδη προορισμό του Έργου, δημιουργώντας νέα κυκλοφοριακά ήθη, με τα συνακόλουθα αναπτυξιακά αποτυπώματα, όπως είναι -μεταξύ άλλων- η αυξημένη τουριστική κινητικότητα προς τη Δυτική Ελλάδα.
Όπως αναφέρει η «ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ» η σύγκριση των δωδεκαμήνων από τον Ιούλιο του 2016 έως τον Ιούνιο του 2017 και αντίστοιχα από τον Ιούλιο του 2017 έως τον Ιούνιο του 2018, δείχνει αύξηση της συνολικής κυκλοφορίας σε ποσοστό 8,60% και 9,69% για τα επιβατικά οχήματα. Πολύ χαρακτηριστική είναι επίσης η αύξηση της κυκλοφορίας σε ποσοστό 28,40% μέσω του συνδρομητικού συστήματος ΓΕΦΥΡΑ e-pass, το οποίο επιφυλάσσει σημαντικές εκπτώσεις σε αντιστοιχία με τη συχνότητα διέλευσης του χρήστη. Αύξηση σε ποσοστό 37,79% παρουσιάζουν και οι διελεύσεις μέσω του διαλειτουργικού ηλεκτρονικού διοδίου σε ποσοστό 37,79%.
Στην ανακοίνωση προστίθεται ότι η προσαρμοστικότητα που παρουσιάζει η Ζεύξη Ρίου - Αντιρρίου στη δοκιμασία του χρόνου, βρίσκεται σε αντιστοιχία με τη συστηματική θεώρηση από την πλευρά της παραχωρησιούχου ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. γενικών και ειδικών προϊόντων διέλευσης και με τον καρποφόρο διάλογο με τους θεσμούς και τους «πολίτες - πελάτες», υπό τον γνώμονα της μη-διακινδύνευσης της οικονομικής υγείας του Έργου, αφού οποιοσδήποτε κλυδωνισμός θα οδηγούσε σε μετακύλιση του άχθους στους Έλληνες φορολογουμένους.
Σημειώνεται επίσης, ότι πλέον του συμβατικού της ρόλου α) να οικοδομήσει με ασφάλεια τη Γέφυρα εντός των χρονικών και χρηματοδοτικών πλαισίων, β) να τη συντηρεί υπεύθυνα χωρίς υποβάθμιση του κόστους και γ) να τη λειτουργεί μέχρι το τέλος της παραχώρησης (προσφέροντας διαρκώς περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες) η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. -με σειρά διαδοχικών πρωτοβουλιών- έχει συνειδητά επιλέξει τον ρόλο του στρατηγικού συνεργού θεσμών και ενεργών πολιτών, για την τοπική οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη.
Τέλος, αναφέρεται στην ανακοίνωση ότι «από τα παραπάνω στοιχεία, επιβεβαιώνεται και φέτος το συμπέρασμα ότι η Εθνική μας Γέφυρα, έχοντας αντεπεξέλθει στη δοκιμασία της ύφεσης, ενώνει «κάθε χρόνο και περισσότερο, κάθε χρόνο και περισσότερους».