Ίσως πρόκειται για να ένα από τα τραγούδια που έχει σιγοτραγουδήσει σχεδόν όλη η Ελλάδα.
Ο λόγος για το τραγούδι που ερμήνευσε με επιτυχία ο Στράτος Διονυσίου, με τίτλο: «Της γυναίκας η καρδιά είναι μια άβυσσος».
Ο Σπύρος Γιατράς αποκαλύπτει στο περιοδικό "Χάι" από πού εμπνεύστηκε την διαχρονική αυτή επιτυχία.
Διαβάστε τι ακριβώς ανέφερε:
«Είναι ιστορία αυτό. Ήμασταν εδώ μέσα, έβρεχε έξω προσπαθούσα να συγκεντρωθώ εγώ, κάτι γράφαμε τότε και ξαφνικά περνάει ένας απ' έξω ο οποίος παραπατούσε μου έκανε εντύπωση όμως ότι στάθηκε στην πόρτα και ήταν έτοιμος να γκρεμιστεί.
Άνοιξα την πόρτα τον πλησίασα (από ποτό καταλάβατε;) δεν μπορούσα να το καθορίσω αλλά όταν άνοιξα την πόρτα και τον ρώτησα με κοίταξε, του λέω γυναίκα; Μου λέει γυναίκα. Και γύρισα μέσα, πήρα την γραφίδα μου και έγραψα «... σκυφτέ διαβάτη της βροχής και ταξιδιώτη της ζωής, η προδοσία μιας γυναίκας σε βαραίνει μην πίνεις άλλο και μεθάς και την ζωή σου την χαλάς είναι γραφτό ότι αρχίζει να πεθαίνει, της γυναίκας η καρδιά είναι μια άβυσσος, πότε κόλαση και πότε ο παράδεισος...» τόνισε στο Χάι.
Ο λόγος για το τραγούδι που ερμήνευσε με επιτυχία ο Στράτος Διονυσίου, με τίτλο: «Της γυναίκας η καρδιά είναι μια άβυσσος».
Ο Σπύρος Γιατράς αποκαλύπτει στο περιοδικό "Χάι" από πού εμπνεύστηκε την διαχρονική αυτή επιτυχία.
Διαβάστε τι ακριβώς ανέφερε:
«Είναι ιστορία αυτό. Ήμασταν εδώ μέσα, έβρεχε έξω προσπαθούσα να συγκεντρωθώ εγώ, κάτι γράφαμε τότε και ξαφνικά περνάει ένας απ' έξω ο οποίος παραπατούσε μου έκανε εντύπωση όμως ότι στάθηκε στην πόρτα και ήταν έτοιμος να γκρεμιστεί.
Άνοιξα την πόρτα τον πλησίασα (από ποτό καταλάβατε;) δεν μπορούσα να το καθορίσω αλλά όταν άνοιξα την πόρτα και τον ρώτησα με κοίταξε, του λέω γυναίκα; Μου λέει γυναίκα. Και γύρισα μέσα, πήρα την γραφίδα μου και έγραψα «... σκυφτέ διαβάτη της βροχής και ταξιδιώτη της ζωής, η προδοσία μιας γυναίκας σε βαραίνει μην πίνεις άλλο και μεθάς και την ζωή σου την χαλάς είναι γραφτό ότι αρχίζει να πεθαίνει, της γυναίκας η καρδιά είναι μια άβυσσος, πότε κόλαση και πότε ο παράδεισος...» τόνισε στο Χάι.