13.3.17

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ - ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΥΛΟΥ-ΝΕΣΤΟΡΟΣ Η ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ;

Έπεσε στη λακκούβα, έσκασαν τα λάστιχα ... Που το παράξενο;

Αγαπητό  Newsmessinia

 Θα ήθελα να σας ενημερώσω για ένα σοβαρό περιστατικό που μου συνέβη σήμερα με την παράκληση  της δημοσίευσης μήπως ευαισθητοποιηθούν  οι αρμόδιοι  (Δήμος ή περιφέρεια ) δεν γνωρίζω ακριβώς ποιος είναι ο υπεύθυνος

Το πρωί καθώς πήγαινα  από Γαργαλιάνους στην  Καλαμάτα  στην έξοδο του χωριού Μεταμόρφωση του δήμου Πύλου - Νέστορος μπροστά από το πρώην δημοτικό σχολείο του χωριού, έπεσα σε μια λακκούβα την οποία δεν μπορούσα να αποφύγω  διότι ο δρόμος είναι γεμάτος από αυτές
Μετά από ένα χιλιόμετρο έμεινα από ….δύο λάστιχα διότι είχαν στραβώσει οι ζάντες  και τα λάστιχα είχαν σχεδόν καταστραφεί
Τα λάστιχα μου ήταν καινούρια, μόλις ενός έτους!
Τα καινούρια λάστιχα αξίας 200 ευρώ, τα δυο, δηλαδή σχεδόν ο μισός μου μισθός, γιατί είμαι νομοταγής πολίτης και πληρώνω τους φόρους μου, τα τέλη μου και την ασφάλεια του αυτοκινήτου μου.
Αύριο θα πάω  για έλεγχο και σε μηχανικό για να ελέγξει αν έχω πάθει κι άλλη ζημιά.
Να σας πω επίσης ότι από το σημείο αυτό περνούν καθημερινά εκατοντάδες αυτοκίνητα διότι είναι επαρχιακός δρόμος και ο ποιο σύντομος από Γαργαλιάνους  και Χώρα  προς Καλαμάτα

Υ.Γ Περιττό να σας αναφέρω ότι σε πολλά σημεία της διαδρομής ο δρόμος θυμίζει ….βομβαρδισμένο τοπίο

Με εκτίμηση
Αναγνώστης σας

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου