3.6.10

Τζούλια Αλεξανδράτου: "Είμαι μεγάλη πόρνη. Ε, και;"- "Είμαι πιο λογική από τους λογικούς"

Όσοι δεν κράζουν την Τζούλια τείνουν να τη λυπούνται, να τη θεωρούν ψυχικά διαταραγμένη – εξάλλου και η ίδια κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να δείχνει εκτός ελέγχου: Καταθέτει μηνύσεις εναντίον όλων, και από την οργή της δεν εξαιρούνται ούτε πρώην ερωτικοί σύντροφοι, ούτε καν τα μέλη της οικογένειάς της. Η κοινή γνώμη την παρακολουθεί με βουλιμικό ενδιαφέρον και ανάμεικτα συναισθήματα, άλλοτε με σοκ και αποτροπιασμό κι άλλοτε διασκεδάζοντας με το θράσος της, όπως, π.χ., όταν επισκέφτηκε τη Βουλή ή όταν έστειλε επιστολή στον πρωθυπουργό. Και όσοι μπαίνουν στον κόπο να προχωρήσουν λίγο πέρα από τη χαιρέκακη ηδονή και την κάθαρση που προσφέρει η δημόσια αυτοκαταστροφή ενός κοριτσιού που ξεχώρισε για την ομορφιά του νιώθουν οίκτο. Κι αυτό την εξοργίζει: «Όσοι λένε ότι αυτοκαταστρέφομαι, ας σκεφτούν πόσο τραγικό είναι να καταστρέφομαι επί επτά χρόνια όντας διαρκώς στην επικαιρότητα. Είναι τόσο θλιβερό... πραγματικά λυπάμαι για μένα, για τα τόσα εκατομμύρια ευρώ που κερδίζω, την τόση αποδοχή από τον κόσμο.Και την τόση ομορφιά, βέβαια, γιατί δε νομίζω να έχει καμία άλλη την ομορφιά μου ή τη δόξα που έχω εγώ στα 23 μου. Δυστυχώς, γι’ αυτό με λυπούνται, διότι δεν μπορούν να έχουν αυτά που έχω εγώ. Και τσαλακώνεται κάποιος που ξέρει καλά ποιος είναι.Μακάρι μάλιστα να τσαλακωθώ κι άλλο, για να βγάλω ακόμη περισσότερο τον εαυτό μου προς τα έξω. Εγώ είμαι άτομο διαστροφικό. Μπορεί να φαίνεται ότι καταστρέφομαι – αλλά πώς καταστρέφομαι; Η υγεία μου είναι μια χαρά, κάνω αυτό που μου αρέσει, είμαι πιο λογική από τους λογικούς».
yupi.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου